Beoordelingen voor atraveo.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 736 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 3.382 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Alles was prima geregeld
Uitstekend

Vlotte boeking, alles is prima verlopen en geregeld.
Uitstekend

Gewoon fantastische vakantie. Prachtige locatie, geen KAT in de geburen. Het einde(van de wereld), TOP
Goed

Alles is vlot verlopen van reservering tot aflevering.
Uitstekend

Wij ontvangen de aanreispapieren, deze waren echter niet compleet.Een dag erna ontvangen wij echter een mail die aan de eigenaar gericht was, met het verzoek deze informatie aan Atraveo te mailen. Dit vonden wij erg slordig.
Bij aankomst in ons huis, was er niet goed schoongemaakt, er was maar beddengoed voor een persoon en handdoeken ontbraken. Kantoor was om 18.30 al dicht en slecht bereikbaar
2.00
Matig

Zeer te vrede in alle opzichten. Vakantie huis was zo- als het omschreven stond.
Goed

Na de boeking werd alles correct en direkt afgehandeld.
Alle papieren waren op tijd per mail bezorgd.
Onze dank hiervoor .
Uitstekend

Bij vragen aan Atraveo werden die binnen korte tijd beantwoord. Alles is ook echt gegaan zoals op de websitwe aangegeven.
Wij hebben ondanks dat er nogal wat negatieve beoordelingen op internet staan geen klachten over Atraveo.
Goed

Alles was tip top in orde ,mooie ervaring
Uitstekend

Waren tevreden van de service.
Goed

Tijdens de boekingsperiode, voor de vakantie, is er ruimte voor meer communicatie zoals antwoorden op E-mails.
Goed

De website is duidelijk en compleet. Boeking ging makkelijk en uiteindelijk is er netjes geleverd waarvoor geboekt is. Echter tussentijds had ik een (e-mail) vraag over de boeking die nimmer is beantwoord.
Goed

Alles prima geregeld,alle vragen goed beantwoord.
Uitstekend

Goede huizen voor redelijke prijzen. Altijd correct afgehandeld. Geen slechte ervaringen.
Goed

Goed alleen de teleurstelling is dat we een betalingsherinnering hebben ontvangen bij thuiskomst daar deze allang voldaan was graag betere controle........is toch zonde van mijn tijd dat ik bij thuiskomst eea moet gaan uitzoeken
Goed

Alles is heel goed verlopen ,alleen vonden we alle formulieren in deuts heel moeilijk , we zijn daardoor verschillende keren naar het reisbureau moeten gaan ,dat zou toch beter kunnen
Maar voor de rest zijn we heel tevreden
Goed

Alles was tot op de puntjes geregeld :-)
Uitstekend

Goed geregeld, ook met de reminders via mail en reisinformatie. Als alle objecten zijn zoals die we nu hebben gehad dan complimenten.
Uitstekend

prima en snel, goed contact

Niets op aan te merken.

okee
3.67

Alles vlekkeloos verlopen
Goed

Snelle procedure bij boeking, prima geregeld met sleuteloverdracht op zondag, inclusief beschrijving hoe het huis te vinden was. In het huis setje schoonmaakspullen, wc-papier, afwasmiddel, vuilniszakken en meer van dat soort handige zaken die je snel wilt hebben. Het huis was fris en schoon.

Bij vragen direct antwoord
Goede service
Uitstekend

Ik vind Atraveo een zeer fijne organisatie om bij te boeken. Service is prima, altijd vriendelijk en altijd snel antwoord op mijn vragen.
Site is zeer, zeer fijn navigeren.
Uitstekend

De wijze van aanbieden/presentatie is prima. Bovendien is de informatie op de website prima.
Uitstekend

Alles prima geregeld. Alleen wel lastig te bereiken vanaf de vakantiebestemming toen we een probleempje hadden om de sleutel te krijgen.
4.67
Uitstekend

Zeer vlotte en correcte afhandeling
Proficiat aan gans de ploeg.

een top vakantie

Alles in orde
Uitstekend

jammer dat we geen bewijs van betaling mochten ontvangen. dit gaf ons geen gerust gevoel.

Service en kwaliteit +- OK
3.00
Redelijk

Het klopte gewwon allemaal.
Goed

heel content van de samenwerking alles heel vlotjes geen stres , alles op tijd super
Uitstekend

alles is op de site geod te volgen
Goed

Dit onze eerste keer dat wij bij atraveo geboekt hebben. Dit goed bevallen.
Goed

Wij zijn goed en tijdig geinformeerd over locatie etc. De bescheiden die horen bij het huren van het appartement zijn op tijd en volledig ontvangen.
Goed

Tot onze verbazing, sprak de deskmedewerker in het verhuurkantoor ternplaatse Nederlands. Keurig geholpen. Klachten werden snel verholpen
Uitstekend

Wij hebben steeds een ontvangstbevestiging gekregen wanneer wij iets toestuurden.
Wij hebben al de beloofde informatie volledig en op tijd ontvangen.
Het geleverde voldeed aan de verwachting
Uitstekend

Snelle bevestiging, makkelijk betalen. Overzichtelijk en informatief.

atraveo.nl

Amtsgericht Düsseldorf HRB 44653
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Stephanie Schulze zur Wiesch, Matthias Gieschen
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met atraveo.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen