Beoordelingen voor atraveo.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 816 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 3.223 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Atraveo.nl is goed Enige minpuntje: de communicatie in verband met het vakantiehuisje was soms in het Duits en dat versta ik niet zo goed. Via de computer liet ik het vertalen.

Alles prima verlopen
Goed

Snelle levering van stukken en goede service.

goed en snel geregeld.
Goed

Het gehuurde object was prima maar klopt niet met de omschrijving, we waren er niet zeker van dus via mail info op gevraagd en gekregen. Maar ook die info blijkt onbedoeld niet te kloppen
Ik wil hier graag over gebeld worden
J C Brand +31(0)653684801
Goed

Betere ervaring dan vorige jaar, toen kregen we onterecht een schoonmaakrekening gepresenteerd. Deze zit nu alleen standaard verwerkt...
Goed

Makkelijk boeken en snel antwoord
Goed

Alles is vlekkeloos verlopen, alleen het zelf contact moeten opnemen met de verhuurder zou wellicht wat verder ondersteund kunnen worden om ook hier 5 sterren voor te kunnen geven.
Uitstekend

Wij vinden het zo prettig dat alles volgens afspraak gedaan is . We hebben nergens achteraan hoeven te bellen. Het was allemaal top geregeld. Bedankt.

Alles prima
Goed

accommodatie was naar mijn idee beter dan dat weergegeven werd op de site. Maar dat is persoonlijk. Verder gaat de betaling makkelijk en als je vragen hebt kun je gewoon een Nederlands sprekende persoon aan de telefoon krijgen. Dat is wel zo fijn.
Goed

Snel en foutloos service. In ons ervaring 100 betrouwbaar.

none

none
Goed

Zoals bij eerdere boekingen: alles keurig volgens afspraak geregeld. Helder en correct.
Uitstekend

Zeer snelle opvolging en duidelijke communicatie betreffende de gehuurde accomodatie
Enkel deel waarbord is zeer onduidelijk, ik weet niet hoe dit nog afgehandelsd zal worden want de verhuurder ter plaatse wist niet hoe dit ging.

Gewoon uitstekend.
Uitstekend

De betaling van het huis werd van onze Master Card afgehouden zonder dat wij dat wisten. Hierdoor hadden we het huis dubbel betaald. We hebben het bedrag wel vlot teruggekregen.

Prima service

Prima service

Alles perfect verlopen.
Uitstekend

wij waren tevreden hoe alles is geregeld.
Goed

Mooi huisje, goed geregeld met boeking en betalingen. Nauwelijks internet, terwijl dat niet van tevoren bekend was. Moesten duur pakket bijkopen. Jammer, omdat het huisje juist mede geboekt was vanwege de aanwezige wifi.
3.33
Redelijk

Boeking is naar onze tevreden door Atraveo behandeld
Goed

Telefonische bereikbaarheid was door technische problemen (tijdelijk) wat minder. Maar de telefonische dienstverlening was (na contact) goed.
Uitstekend

Misschien wat tips meegeven over de bezienswaardigheden in de buurt.
Goed

Goed bereikbaar, duidelijke informatie op de site

Alles was goed geregeld.
Goed

Wij zijn heel tevreden van Atraveo Nl, de gepubliseerde foto's komen overeen met de realiteit, correcte en duidelijke informatie, alle communicatie verliep uiterst vlot, een aanrader dus

prima geregeld, goede informatie

Niets op aan te merken
Uitstekend

Alles goed geregeld .Geen probleem gehad. super
Uitstekend

Dit is de 2de maal dat wij via atraveo boeken en wederom is de slogan " what you see is what you get" volledig gerechtvaardigd. Volgend jaar boeken we weer
Uitstekend

De communicatie is alleen via internet verlopen .
Alles is correct verlopen.
Goed

Heel tevreden over het verloop van de verhuring van het appartement. Op tijd en stond de nodige informatie. Hartelijk dank hiervoor. Wij raden jullie graag aan andere mensen aan.
Uitstekend

Atraveo is not recognisable in the Eurotours Office. Was guessing were to pick up the key. Also at check out there was confusion on the deposit of €200. I hope this ends Well, now I am not sure.....
3.00
Redelijk

Goede service, ook bij de overboeking van het Duitstalige naar het Nederlandstalig agentschap.
Goed

Goede service, kwalitatief goede woningen, snelle boeking
Goed

Is allemaal goed geregeld, geen klachten.
Goed

vlotte afhandeling, we zijn tevreden

atraveo.nl

Amtsgericht Düsseldorf HRB 44653
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Stephanie Schulze zur Wiesch, Matthias Gieschen
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met atraveo.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen