Beoordelingen voor atraveo.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 717 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 3.412 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

al vele malen via Atraveo geboekt en alles verloopt altijd prima
Uitstekend

alles is duidelijk, goede service

Gewoon goed.
Goed

Netjes en snelle service, duidelijk omschreven.
Geen kosten achteraf

Perfecte organisatie
Uitstekend

Prima service, ook op de vakantie lokatie heeft atraveo ons goed geholpen.
Goed

Het was deze keer lastig om een boeking te doen omdat de huisjes die we boekten iedere keer niet beschikbaar bleken. De uitstekende service die we echter ontvingen met het zoeken en de moeite die voor ons werd gedaan waren werkelijk geweldig.
Eenmaal op lokatie bleek alles prima geregeld en netjes in orde te zijn.
Goed

We hebben het niet gevraagde huisje gekregen.

Wat we hebben gekregen was verder prima daarom hebben we hieromtrent geen stappen ondernomen.
3.33
Redelijk

Prima woning, met zee volledige inventaris.
Alleen de beschrijving had iets uitgebreider mogen zijn
Uitstekend

Wij kregen te maken met hevige wateroverlast in de serre en hebben de nodige tijd gestoken in het opruimen daarvan. We hebben alles gefilmd en de eigenaar die de volgende dag kwam kijken deed daar vrij laconiek over. Enige coulance was welkom geweest.
3.67
Goed

Prima website; vlotte boeking en afhandeling order.
Goed

Na een uur rijden kwamen we aan in een donker cala d’or, gelukkig hadden mijn dochters die een iets vroegere vlucht hadden al wat boodschappen gehaald, konden we meteen gen keten van een
Lekker glas wijn en wat te knabbelen. Eerste indruk van het huis: goed ingericht.
Goed

Contact met Atraveo verliep zowel voor als tijdens de reis makkelijk en snel. Behulpzaam en snelle terugkoppeling.
Uitstekend

Alles was prima geregeld en goede informatie via de mail.
Uitstekend

duidelijke communicatie in aanbod en service.
Ook na boeking vlotte communicatie om bepaalde zaken niet te vergeten zoals betalingen van voorschot en eindafrekening.
Telkenmale een bevestiging via mail verkregen
Goed

Iedere boeking is tot nu toe goed verlopen en er zijn geen vragen geweest. Vandaar de beoordeling goed, omdat ik geen ervaring heb hoe eventuele klachten oid worden opgelost. Heb er wel alle vertrouwen in en blijf ook zeker boeken als aanbod lekker gevarieerd blijft
Goed

Wat ons betreft een tien, al dan niet met griffel. Bij vragen wordt er snel en adequaat gereageerd.

alles prima geregeld
Uitstekend

Alles is netjes en vlot geregeld
Goed

Goede ervaring opgedaan Dank hiervoor.
Uitstekend

Goede ervaring opgedaan Dank hiervoor.
Uitstekend

Een goed huisje voor een goede prijs en alles liep weer perfect. Ook een prettige site om te zoeken, niet zo traag en rommelig als menige andere site.
Uitstekend

Eerlijk product, jammer dat er bij onze villa zo dicht bij de snelweg stond, waardoor de rust behoorlijk verstoord werkte.
Uitstekend

Correcte afhandeling van de boekinf.
Uitstekend

Alles goed geregeld. Advertentie klopt.
Uitstekend

Goed geregeld. Keurige correcte afhandeling zonder rompslomp.
Uitstekend

Gewoon heel tevreden klant.
Uitstekend

Prima bemiddeling, incl snel reactie op persoonlijke vragen en goede terugkoppeling tussen verhuurder en mijzelf.

Perfekt
Uitstekend

Hebben al meer als 10 x geboekt bij Atraveo en tot nu nog nooit problemen gehad en de appartementen waren steeds zoals op de foto,s en omschrijvingen aangegeven stonden.

Alles was prima geregeld
Uitstekend

Vlotte boeking, alles is prima verlopen en geregeld.
Uitstekend

Gewoon fantastische vakantie. Prachtige locatie, geen KAT in de geburen. Het einde(van de wereld), TOP
Goed

Alles is vlot verlopen van reservering tot aflevering.
Uitstekend

Wij ontvangen de aanreispapieren, deze waren echter niet compleet.Een dag erna ontvangen wij echter een mail die aan de eigenaar gericht was, met het verzoek deze informatie aan Atraveo te mailen. Dit vonden wij erg slordig.
Bij aankomst in ons huis, was er niet goed schoongemaakt, er was maar beddengoed voor een persoon en handdoeken ontbraken. Kantoor was om 18.30 al dicht en slecht bereikbaar
2.00
Matig

Zeer te vrede in alle opzichten. Vakantie huis was zo- als het omschreven stond.
Goed

Na de boeking werd alles correct en direkt afgehandeld.
Alle papieren waren op tijd per mail bezorgd.
Onze dank hiervoor .
Uitstekend

Bij vragen aan Atraveo werden die binnen korte tijd beantwoord. Alles is ook echt gegaan zoals op de websitwe aangegeven.
Wij hebben ondanks dat er nogal wat negatieve beoordelingen op internet staan geen klachten over Atraveo.
Goed

Alles was tip top in orde ,mooie ervaring
Uitstekend

Waren tevreden van de service.

atraveo.nl

Amtsgericht Düsseldorf HRB 44653
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Stephanie Schulze zur Wiesch, Matthias Gieschen
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met atraveo.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen