eibabo.nl- Logo - Bewertungen

Gut

Zertifiziert seit: 03.12.2018
eibabo.nl erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

08.08.2023
Weinig problemen met Eibabo, helaas bij laatste bestelling is er een deel van de zending kwijt geraakt, ze geven aan dat ze dit uitzoeken en de materialen opnieuw bestellen en verzenden. Dat is op zich netjes, het is alleen jammer dat je niet kan zien op de website wat er nu nog open staat. de pakbon bij de wel geleverde materialen was zeer onduidelijk en daar klopte naar mijn mening weinig van. Indien ze dit probleem naar tevredenheid oplossen gaan we weer naar 5 sterren......

30.10.2023
Als bedrijf kunnen wij niet op rekening bestellen, maar de factuur komt pas na levering. Administratief extra werk en vervelend. Pakketservice kwam buiten werktijden in de avond waardoor niet bezorgd kon worden. Pakket zonder pardon teruggestuurd naar Duitsland met melding dat pakket geweigerd is. Frustrerend Producten wel naar tevredenheid

Bewertungen für eibabo.nl

Goede, scherpe prijzen. Terugsturen van iets verkeerd besteld ging ook makkelijk
correctheid, snelheid van handelen. bij opmerkingen directe reactie.
Snelle levering en product voldeed prima.
Goede informatie, goed materiaal
Snelle levering, goede prijzen.
HS
Hassan S.
Amsterdam
08.08.2023
30.10.2023

Geen flexibele organisatie

12.10.2023
De deellevering is keurig op tijd en correct aangekomen. Jammer dat je niet in je account kunt zien wat er nog geleverd moet worden voor de rest van de bestelling, en wanneer dit geleverd wordt. Zou een goed verbeterpunt zijn.
14.06.2023
Duidelijke omschrijving en correcte bezorging met track and trace. Jammer dat laatste stap naar exacte datum en leveringstijdstip pas komt enkele uren voor daadwerkelijke bezorging.
27.09.2023
Simpel te bestellen, en snelle levering. Voordeel dat alle componenten los te bestellen zijn. Normaal moet je vaste aantallen (b.v. 10 stuks)bestellen.
PP
Peter P.
Almere
21.11.2023
De prijzen zijn gunstiger dan bij de Nederlandse groothandel. De zoekmachine zou wel iets beter kunnen . vooral aardlekschakelaars zijn veel goedkoper
GH
Gerrit H.
Epse (Niederlande)
11.07.2023
Een artikel ging retour Duitsland, want: paste niet. Keurig snel ontvingen we een storno-nota én het geld terug op de bank!
19.04.2023
overzichtelijke webshop. Echter wel vaker dat goederen op nalevering komen te staan, niet altijd alles vlot geleverd.
20.06.2023
Algehele reviews waren goed of slecht. Echter voor mijn bestelling, een tijdige en snelle levering.
07.05.2023
Mooie afstanbediening voor led strip. Hoewel mijn type led strip er niet bijstond werkt het goed!
17.10.2023
Goede prijs en duidelijke informatie, orderbevestiging en levertijden vaak onduidelijk.
27.09.2023
Prijs prestatie. Goede spullen ( in mijn geval KNX schakelaars). Snelle levering.
21.11.2023

Goede afhandeling

Verkeerde product besteld, teruggestuurd en zeer correct afgehandeld. Uitstekend.