bodylab.nlBewertungen

: 2.622Gut

4,17

Gütesiegel
Gültig

mit Käuferschutz

Gütesiegel
Gültig

mit Käuferschutz

zertifiziert seit: 02.07.2019
aktualisiert am: 27.09.2022
bodylab.nl ist geprüft und zertifiziert nach den Trusted Shops Qualitätskriterien
  • Geprüfte Identität
  • Schutz persönlicher Daten
  • Verständlicher Bestellvorgang

Abgesichert durch den Käuferschutz

Bei bodylab.nl können Sie den Käuferschutz von Trusted Shops nutzen und damit Ihre Einkäufe bis zu 20.000 € absichern. Mehr erfahren


zertifiziert seit: 02.07.2019
aktualisiert am: 27.09.2022
bodylab.nl ist geprüft und zertifiziert nach den Trusted Shops Qualitätskriterien
  • Geprüfte Identität
  • Schutz persönlicher Daten
  • Verständlicher Bestellvorgang

Abgesichert durch den Käuferschutz

Bei bodylab.nl können Sie den Käuferschutz von Trusted Shops nutzen und damit Ihre Einkäufe bis zu 20.000 € absichern. Mehr erfahren

Bewertungen für bodylab.nl

319 verifizierte Bewertungen in den letzten 12 Monaten

2.622 Bewertungen insgesamt
So stellen wir sicher, dass Bewertungen von echten Verbraucher*innen kommen.

Relevanteste positive Erfahrung


19.06.2022
De bestelling is soepel verlopen. Er is een minpuntje, DHL denkt misschien dat je de hele dag het pakketje volgt dat is in mijn geval zeker niet. Als de bestelling s'morgens vroeg nog in Duistland is verwacht ik niet dat het al aan het eind van de middag al aan huis bezorgd wordt in Nederland. Op zich erg goed en snel. Ik zou liever zien dat je een mailtje krijgt dat het de volgende dag bijv. tussen 13.00 en 16.00 uur bezorgd wordt, verder alle lof voor DHL. Nu kon ik het de volgende werkdag na 13.00 uur afhalen op een bezorgpunt. (Jammer voor de bezorger die een onnodige rit heeft gemaakt.)
Bewertung melden

Alle positiven Bewertungen

Relevanteste kritische Erfahrung


30.05.2022
Ik heb tot 4 maal toe contact gezocht met bodylab zonde succes, elke keer sturen ze mij een track en tracé code waar ik niks aan heb. Omdat deze namelijk niet veranderd! Ik heb ook contact met DHL gezocht en die geven aan dat het pakket nog opgehaald/verzonden moet worden. Ik heb deze bestelling 18 mei geplaatst en het is ondertussen 30 mei. Ook op het telefoon nummer/social accounts van bodylab krijg je geen reactie op vragen. Ik hoop dat ik jullie zo kan bereiken en een antwoord kan krijgen op waar mijn pakket blijft.
Bewertung melden

Alle kritischen Bewertungen

Bewertungen für bodylab.nl

Filter 
 Sortierung Relevanz 
 Verifizierte Bewertung
vor 5 Stunden
Site is helder en overzichtelijk. Afronden bestelling kan beter, paar jeer foutmelding gehad bij afronden transactie. Na betaling via credit card transactie niet afgerond, wel melding nog spullen in winkelmand maar die is vervolgens leeg
Bewertung melden
 Verifizierte Bewertung
04.09.2022
Positief: Aanbod is ruim. Wat beter kan: veel teveel tekorten. De tekorten duren ook veel te lang.
Bewertung melden
 Verifizierte Bewertung
12.09.2022
Veel keuze.. Duidelijke webshop.. Enkel de verzending duurt te lang
Bewertung melden
 Verifizierte Bewertung
12.09.2022
Top kwaliteit, de prijzen en snelle bezorging!
Bewertung melden
 Verifizierte Bewertung
01.09.2022
Snelle levering, prima prijzen.
Bewertung melden
 Verifizierte Bewertung
28.08.2022
Super snelle levering
Bewertung melden
 Verifizierte Bewertung
vor 14 Stunden
Super service
Bewertung melden
 Verifizierte Bewertung
04.09.2022
Super
Bewertung melden
 Verifizierte Bewertung
vor 3 Tagen 
von Roy V.
Bewertung melden
 Verifizierte Bewertung
10.09.2022
Bewertung melden
 Verifizierte Bewertung
05.09.2022
Bewertung melden
 Verifizierte Bewertung
04.09.2022 
Bewertung melden
 Verifizierte Bewertung
03.09.2022
Bewertung melden
 Verifizierte Bewertung
01.09.2022
Bewertung melden
 Verifizierte Bewertung
03.09.2022
Zeer slechte klantvriendelijkheid ik koop nooit meer bij jullie!! Gewoon omdat ik een retour vroeg betreft een milshake dat echt stonk naar een chemisch geurtje !! Heb nog nooit geklaagd en voor 1x dat dit gebeurt zeggen jullie gewoonweg dat jullie er weinig aan kunnen doen ja daag !!
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
05.09.2022
Beste klant, het spijt ons dat het product u niet bevalt! Reeds geopende producten kunnen wij helaas niet terugnemen. Wij vragen om uw begrip! Met vriendelijke groet, uw Bodlyab team
 Verifizierte Bewertung
vor 11 Tagen
Bestelling beschadigd aangekomen, contact opgenomen laat antwoord. Geen retourmogelijkheden.
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
vor 8 Tagen
Beste klant, wij hebben uw bericht onmiddellijk beantwoord en u compensatie aangeboden. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Uw Bodylab Team
 Verifizierte Bewertung
07.09.2022
Geen gratis shakebaker ontvangen en was ook niet mogelijk om na te sturen
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
08.09.2022
Beste klant, helaas heeft u de gartis shaker niet toegevoegd aan uw winkelwagen. Het is helaas niet mogelijk om het cadeau achteraf aan uw bestelling toe te voegen. Wij vragen om uw begrip! Met vriendelijke groet, uw Bodylab team
 Verifizierte Bewertung
03.09.2022 
Ik heb mijn bestelling nog niet binnen
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
05.09.2022
Beste klant, uw pakket is klaar om opgehaald te worden bij een DHL ServicePoint (zie tracking). We hebben u de details per e-mail toegestuurd. Met vriendelijke groet, Uw Bodylab Team
 Verifizierte Bewertung
18.08.2022
Fijne shop duidelijk.levering duurt wel wat langer door de afstand. Smaken goed en als ze ook nog eens goed uit de gebruik komen moet nog blijken voor nu alles top via de aftersale is het prima in orde..
Bewertung melden
 Verifizierte Bewertung
25.08.2022 
Goede producten en niet te duur. De producten Whey-protein, creatine, pre- en post workout bevallen mij heel goed en als tussendoortje af en toe eens een soft protein bar.
Bewertung melden