bodylab.nlBewertungen

zertifiziert seit: 2.7.2019
aktualisiert am: 18.8.2022
bodylab.nl ist geprüft und zertifiziert nach den Trusted Shops Qualitätskriterien

Bei bodylab.nl können Sie den Käuferschutz von Trusted Shops nutzen und damit Ihre Einkäufe bis zu 20.000 € absichern. Mehr erfahren

zertifiziert seit: 2.7.2019
aktualisiert am: 18.8.2022

Bewertungen für bodylab.nl

De bestelling is soepel verlopen. Er is een minpuntje, DHL denkt misschien dat je de hele dag het pakketje volgt dat is in mijn geval zeker niet. Als de bestelling s'morgens vroeg nog in Duistland is verwacht ik niet dat het al aan het eind van de middag al aan huis bezorgd wordt in Nederland. Op zich erg goed en snel. Ik zou liever zien dat je een mailtje krijgt dat het de volgende dag bijv. tussen 13.00 en 16.00 uur bezorgd wordt, verder alle lof voor DHL. Nu kon ik het de volgende werkdag na 13.00 uur afhalen op een bezorgpunt. (Jammer voor de bezorger die een onnodige rit heeft gemaakt.)

Ik heb tot 4 maal toe contact gezocht met bodylab zonde succes, elke keer sturen ze mij een track en tracé code waar ik niks aan heb. Omdat deze namelijk niet veranderd! Ik heb ook contact met DHL gezocht en die geven aan dat het pakket nog opgehaald/verzonden moet worden. Ik heb deze bestelling 18 mei geplaatst en het is ondertussen 30 mei. Ook op het telefoon nummer/social accounts van bodylab krijg je geen reactie op vragen. Ik hoop dat ik jullie zo kan bereiken en een antwoord kan krijgen op waar mijn pakket blijft.

Bewertungen für bodylab.nl

+ De prijzen zijn zeer scherp. + De producten zijn van uitstekende kwaliteit. - De levering duurt een beetje langer dan bij soortgelijke verdelers. (+- 1 week)
von pat o.
Na een levering met transportschade, werd er snel een nieuwe doos eiwitpoeder opgestuurd
Overzichtelijke website, duidelijke communicatie
Goede prijs/kwaliteit Fijne levering
Goede service en goede producten
kwaliteit aan betaalbare prijs
Fast delivery and good price
Prima en snelle levering
Prima producten!!
Gestern
2 weeks already and my parcel didn't arrive i was at pick up point every day. I call at bpost, they say they didn't receive any parcel. I send to bodylab 2 emails, and the answers was very bad. It's exactly what i know it already, and still i don't know where is my parcel. And I'm in the middle with less money in my pocket and without my products. The second and the LAST ORDER for sure!
Gestern
Dear Customer, we apologize very much for this inconvenience. We passed your case to the responsible colleague. He will contact you tomorrow and solve your concern. We hope for your understanding, your Bodylab team.
Levering duurde even, maar dat is overkomelijk. Echter de pre workout booster was keihard en vergeeld. Moeilijk te gebruiken dus en niet appetijtelijk. Direct gereageerd via contactformulier. Er zou binnen 24 uur geantwoord worden, echter nog steeds niets vernomen.
Antwort von bodylab.nl
Hallo beste klant, Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak. Onze klantenservice had u na vier uur geantwoord. Controleer uw spam-map, misschien staat ons bericht daar in. Voor verdere vragen kunt u een e-mail sturen naar info@bodylab.nl. Uw Bodylab team.
Bestelling leveren en antwoorden op de vraag waarom de bestelling niet verzonden wordt !!!!!!!
Antwort von bodylab.nl
Beste klant, wij kunnen uw betaling eerst versturen vanaf wij de betaling hebben ontvangen. Voorlopig is er nog geen betaling bij ons aangekomen. Vanaf dat wij de betaling ontvangen hebben wordt de bestelling vrijgegeven. Met vriendelijke groet, uw Bodylab Team
Reageren niet op mails. Dag nadat ik besteld had waren de producten aanzienlijk goedkoper.
Antwort von bodylab.nl
Hallo beste klant, We hadden u binnen 24 uur geantwoord. Controleer uw spam (Email), misschien staat ons bericht daar in. Voor verdere vragen kunt u een e-mail sturen naar info@bodylab.nl Uw Bodylab24 team.