bodylab.nlBewertungen

zertifiziert seit: 02.07.2019
aktualisiert am: 06.12.2022
bodylab.nl ist geprüft und zertifiziert nach den Trusted Shops Qualitätskriterien

Bei bodylab.nl können Sie den Käuferschutz von Trusted Shops nutzen und damit Ihre Einkäufe bis zu 20.000 € absichern. Mehr erfahren

zertifiziert seit: 02.07.2019
aktualisiert am: 06.12.2022

Bewertungen für bodylab.nl

19.06.2022
De bestelling is soepel verlopen. Er is een minpuntje, DHL denkt misschien dat je de hele dag het pakketje volgt dat is in mijn geval zeker niet. Als de bestelling s'morgens vroeg nog in Duistland is verwacht ik niet dat het al aan het eind van de middag al aan huis bezorgd wordt in Nederland. Op zich erg goed en snel. Ik zou liever zien dat je een mailtje krijgt dat het de volgende dag bijv. tussen 13.00 en 16.00 uur bezorgd wordt, verder alle lof voor DHL. Nu kon ik het de volgende werkdag na 13.00 uur afhalen op een bezorgpunt. (Jammer voor de bezorger die een onnodige rit heeft gemaakt.)

30.05.2022
Ik heb tot 4 maal toe contact gezocht met bodylab zonde succes, elke keer sturen ze mij een track en tracé code waar ik niks aan heb. Omdat deze namelijk niet veranderd! Ik heb ook contact met DHL gezocht en die geven aan dat het pakket nog opgehaald/verzonden moet worden. Ik heb deze bestelling 18 mei geplaatst en het is ondertussen 30 mei. Ook op het telefoon nummer/social accounts van bodylab krijg je geen reactie op vragen. Ik hoop dat ik jullie zo kan bereiken en een antwoord kan krijgen op waar mijn pakket blijft.

Bewertungen für bodylab.nl

Tut uns leid, wir konnten nicht finden, wonach Sie gesucht haben

Versuchen Sie einen anderen Filter für ein neues Ergebnis.

Alle Filter zurücksetzen