bodylab.nlBewertungen

zertifiziert seit: 02.07.2019
aktualisiert am: 04.12.2022
bodylab.nl ist geprüft und zertifiziert nach den Trusted Shops Qualitätskriterien

Bei bodylab.nl können Sie den Käuferschutz von Trusted Shops nutzen und damit Ihre Einkäufe bis zu 20.000 € absichern. Mehr erfahren

zertifiziert seit: 02.07.2019
aktualisiert am: 04.12.2022

Bewertungen für bodylab.nl

19.06.2022
De bestelling is soepel verlopen. Er is een minpuntje, DHL denkt misschien dat je de hele dag het pakketje volgt dat is in mijn geval zeker niet. Als de bestelling s'morgens vroeg nog in Duistland is verwacht ik niet dat het al aan het eind van de middag al aan huis bezorgd wordt in Nederland. Op zich erg goed en snel. Ik zou liever zien dat je een mailtje krijgt dat het de volgende dag bijv. tussen 13.00 en 16.00 uur bezorgd wordt, verder alle lof voor DHL. Nu kon ik het de volgende werkdag na 13.00 uur afhalen op een bezorgpunt. (Jammer voor de bezorger die een onnodige rit heeft gemaakt.)

30.05.2022
Ik heb tot 4 maal toe contact gezocht met bodylab zonde succes, elke keer sturen ze mij een track en tracé code waar ik niks aan heb. Omdat deze namelijk niet veranderd! Ik heb ook contact met DHL gezocht en die geven aan dat het pakket nog opgehaald/verzonden moet worden. Ik heb deze bestelling 18 mei geplaatst en het is ondertussen 30 mei. Ook op het telefoon nummer/social accounts van bodylab krijg je geen reactie op vragen. Ik hoop dat ik jullie zo kan bereiken en een antwoord kan krijgen op waar mijn pakket blijft.

Bewertungen für bodylab.nl

07.11.2022
12.11.2022
Terwijl mijn adres gekoppeld is aan mijn Creditkaart, is mijn bestelling aan de andere kant van België geleverd 🤔😒
14.11.2022
Beste klant, wordt de bestelling verzonden naar het adres dat u bij de bestelling opgeeft. Via uw creditcard worden geen adresgegevens uitgelezen. Met vriendelijke groet, Uw Bodylab Team
Van de verschillende repen die ik ontvangen had, vielen de meeste helaas tegen.
Antwort von bodylab.nl
Beste klant, het spijt ons dat de bars niet aan uw persoonlijke smaak voldoen. Met vriendelijke groet, Uw Bodylab Team
16.11.2022
I still didnt get my order! Waiting 1 week already!
17.11.2022
Beste klant, het spijt ons voor de vertraging! Uw pakket is onderweg en we hebben u de tracking link gestuurd. bpost geeft in de tracking van de zending aan dat er een staking is en dat er daardoor vertragingen zullen zijn: "Your delivery may take longer than expected. Due to a nationwide strike on November 9, the delivery of your parcel may take longer than usual." Met vriendelijke groet, uw Bodylab team
19.11.2022
16.10.2022
Ik heb de ‘Eat Clean Protein Bar (12x65g) smaak: Cookie Dough’ besteld echter zijn die super hard waardoor het kauwen erg lastig was + de smaak cookie dough komt er niet echt in terug. Daarin tegen waren de ‘Crispy Protein Bars’ echt lekker, zeker een aanrader.
06.10.2022
De producten zijn goed. Niet alle producten zijn continu aanwezig. Meer aandacht aan de verpakking. In mijn bestelling is een pot proteïne open gegaan waardoor het product los in de doos zat.
11.10.2022
von Tom R.
100% prijsverhoging. Belachelijk. En die zogenaamde korting betaal je zelf. Vaak producten uitverkocht. Slechte zaak.
16.10.2022
Producen goed maar eerlijk is eerlijk wel geduld heben met de levertijd
31.10.2022
Het artikel was verzorgd verpakt en een snelle levering. 796
21.10.2022
correct en altijd op tijd en ook goede producten natuurlijk
06.10.2022
Geeft wel korting maar niet op alles. Dat is wel jammer?
10.10.2022
Snelle levering en prima producten tegen fijne prijs!
10.10.2022
von Ron L.
Prima producten en snelle levering
24.10.2022
Nodig een engels en frans versie.
19.10.2022
Goed product en snelle levering
01.11.2022
Snelle levering ondanks met dhl
25.10.2022
Makkelijk besteld en ontvangen