bodylab.nlBewertungen

zertifiziert seit: 02.07.2019
aktualisiert am: 04.12.2022
bodylab.nl ist geprüft und zertifiziert nach den Trusted Shops Qualitätskriterien

Bei bodylab.nl können Sie den Käuferschutz von Trusted Shops nutzen und damit Ihre Einkäufe bis zu 20.000 € absichern. Mehr erfahren

zertifiziert seit: 02.07.2019
aktualisiert am: 04.12.2022

Bewertungen für bodylab.nl

19.06.2022
De bestelling is soepel verlopen. Er is een minpuntje, DHL denkt misschien dat je de hele dag het pakketje volgt dat is in mijn geval zeker niet. Als de bestelling s'morgens vroeg nog in Duistland is verwacht ik niet dat het al aan het eind van de middag al aan huis bezorgd wordt in Nederland. Op zich erg goed en snel. Ik zou liever zien dat je een mailtje krijgt dat het de volgende dag bijv. tussen 13.00 en 16.00 uur bezorgd wordt, verder alle lof voor DHL. Nu kon ik het de volgende werkdag na 13.00 uur afhalen op een bezorgpunt. (Jammer voor de bezorger die een onnodige rit heeft gemaakt.)

30.05.2022
Ik heb tot 4 maal toe contact gezocht met bodylab zonde succes, elke keer sturen ze mij een track en tracé code waar ik niks aan heb. Omdat deze namelijk niet veranderd! Ik heb ook contact met DHL gezocht en die geven aan dat het pakket nog opgehaald/verzonden moet worden. Ik heb deze bestelling 18 mei geplaatst en het is ondertussen 30 mei. Ook op het telefoon nummer/social accounts van bodylab krijg je geen reactie op vragen. Ik hoop dat ik jullie zo kan bereiken en een antwoord kan krijgen op waar mijn pakket blijft.

Bewertungen für bodylab.nl

11.10.2022
10.10.2022
06.10.2022
11.10.2022
Hallo, weet je wat ik nooit meer op je site bestel! het is niet echt serieus om op deze manier te werken want vanaf het begin heb ik een e-mail gestuurd om te zien waar mijn bestelling was omdat ik een e-mail had ontvangen met de bevestiging dat mijn bestelling was goedgekeurd en ik heb meerdere keren gevraagd dat het bedrag niet van mijn rekening werd afgeschreven ( bovendien was het met een masterkaart waarvan de debitering automatisch zou zijn) als u een probleem tegenkomt met uw programma voor debitering, is het op geen enkele manier mijn verantwoordelijkheid, vooral omdat ik in het verleden nog nooit zo'n zorg heb gehad. Groetjes. Nuri
13.10.2022
Beste klant, je hebt besteld met vooruitbetaling. Dit betekent dat u het bedrag zelfstandig aan ons moet overmaken, wij boeken hier niets af. Aangezien wij geen betaling van u hebben ontvangen, is uw bestelling inmiddels geannuleerd. Met vriendelijke groet, Uw Bodylab Team
28.10.2022
10! dagen geleden is mijn bestelling zogezegd verstuurd. Nog steeds niets ontvangen. Na een vraag aan de customer service kreeg ik excuses en de melding dat er een dag of twee vertraging was. 4 dagen later, niets... Super slechte service.
02.11.2022
Beste klant, het spijt ons voor het ongemak! Je hebt al een terugbetaling ontvangen. Met vriendelijke groet, uw Bodylab Team
17.10.2022
Duurde super lang voordat ik me bestelling had en er zat geen shake beker bij geef dan niet de keuze naar deze gratis optie
18.10.2022
Beste klant, u heeft uw bestelling na 4 werkdagen ontvangen. Onze levertijd staat in de winkel vermeld als 3 tot 5 werkdagen. Helaas heeft u een aangeboden gratis artikel niet aan uw winkelwagen toegevoegd en daarom niet ontvangen. Met vriendelijke groet, Uw Bodylab Team
14.10.2022
Customer service sucks. Don’t reply at all.
17.10.2022
Beste klant, we hebben geen bericht van je ontvangen. Stuur het ons opnieuw. Ons e-mailadres is info@bodylab.nl. Met vriendelijke groet, van uw Bodylab team
28.10.2022
Beschadigde bestelling
02.11.2022
Beste klant, onze oprechte excuses voor het ongemak! Neem contact op met onze klantenservice op info@bodylab.nl. Wij zorgen achteraf voor een vergoeding! Met vriendelijke groet, uw Bodylab Team
26.09.2022
Site is helder en overzichtelijk. Afronden bestelling kan beter, paar jeer foutmelding gehad bij afronden transactie. Na betaling via credit card transactie niet afgerond, wel melding nog spullen in winkelmand maar die is vervolgens leeg
01.10.2022
Goede kwaliteit sportvoeding. De whey gebruik ik al jaren. Blijft betaalbaar. Constant van kwaliteit.
12.09.2022
Veel keuze.. Duidelijke webshop.. Enkel de verzending duurt te lang
12.09.2022
Top kwaliteit, de prijzen en snelle bezorging!
28.09.2022
Goede producten alleen iets langere levertijd
26.09.2022
Super service