bodylab.nl

Gut

Zertifiziert seit: 02.07.2019
bodylab.nl erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

22.05.2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19.05.2023
Mijn pakket is niet geleverd moest een maand lang wachten en ik zag gwn op de track and trace dat het al weer terug is geretourneerd is zonder het te leveren plus moest ik het retour bedrag gaan betalen nooit meer ga ik van hier iets kopen

Bewertungen für bodylab.nl

02.08.2023
Ik heb 3 maal stackers 2 besteld en het werkt gewoon echt niet. Zonde van het geld. Ik hoopte er net even wat extra energie van te krijgen, maar wordt er eerder moe van zo jammer en teleurgesteld.
RV
Robin V.
Bilzen
08.09.2023

Betere sluiting producten

Bij de levering is blijkbaar de pot wey open gegaan. Een kwart van de pot lag in de kartonnen doos. Waarschijnlijk niet de fout van Bodylab maar toch.
03.08.2023

Slechte service

Geen updates, duurt allemaal heel lang. Niemand bereikbaar. Zending geannuleerd i.v.m. foutief adres waar al eerder wel zendingen naar zijn verzonden.
RV
Richard V.
Amsterdam
10.09.2023

Wat er te verbeteren valt, alles

Wat er te verbeteren valt? Te veel op om op te noemen. 1 -het lange wachten op de bestelling . 2- DHL parcel . 3- communicatie. 4- service.
07.06.2023
Producten ontvangen na een aantal dagen. De verpakking van de producten zat niet goed dicht waardoor er veel verspilling is geweest.
08.08.2023

Producten goed, levering slecht

Producten zijn prima, levering duurde een week. Vind dat echt te lang in 2023 dus zal hier niet snel weer bestellen.
14.08.2023
4/8 besteld en nu nog niet binnen. Wel een mail gehad dat het later is maar dit is ook al enige tijd geleden.
28.04.2023
Bestelling werd opeens ala retour aangemeld en geannuleerd. Geen communicatie erover van hun kant.
21.06.2023
La pire entreprise que j'aie jamais vue de ma vie Service client très médiocre.
16.08.2023
Duurde bijna twee weken voordat mijn bestelling verzonden werd!
15.06.2023
pakket niet ontvangen, geen reactie op mijn mail gekregen.
20.05.2023
Nog steeds niets ontvangen geen reactie op e-mails
25.04.2023
Slechte kwaliteit, late levering. Nooit weer!
20.05.2023
Telaat bezorgd, slechte contact
21.05.2023
Pakketjes zijn nooit geleverd!
28.04.2023
Slecht bedrijf!!!
01.10.2023
25 sept een email ontvangen met factuur verder niks meer geen verzend email over het pakket .
Antwort von bodylab.nl
02.10.2023
Lieber Kunde, liebe Kundin, laut der Sendungsverfolgung wurde Ihr Paket bereits am 29.09. zugestellt. Sollte es diesbezüglich zu Problemen gekommen sein, melden Sie sich doch gerne per Mail bei unserem Kundenservice. Wir helfen Ihnen dort gerne weiter. Vielen Dank!
27.07.2023
De verzending duurde bijna 2 weken. De doos was beschadigd en 1 product zat er niet bij.
05.10.2023
De weightgainer lost slecht op. En de dop van alle drie de shakers sluiten niet goed.
Antwort von bodylab.nl
05.10.2023
Hallo lieber Kunde, liebe Kundin, wir möchten uns aufrichtig bei Ihnen entschuldigen und bedauern die Unannehmlichkeiten, die Sie mit unseren Produkten erlebt haben. Ihre Zufriedenheit liegt uns sehr am Herzen. Wir empfehlen Ihnen, sich umgehend an unseren Kundenservice zu wenden, um eine passende Lösung für Ihre Anliegen zu finden. Unser engagiertes Kundenservice-Team steht Ihnen gerne zur Verfügung, um Ihre Fragen zu beantworten und Ihnen bei der Suche nach einer geeigneten Lösung zu helfen. Nochmals entschuldigen wir uns für die Unannehmlichkeiten, die Sie erlebt haben, und wir werden alles in unserer Macht stehende tun, um sicherzustellen, dass Ihre Bedenken zufriedenstellend gelöst werden.
10.08.2023
Verzending duurt te lang. Op de site staat 3-4 dagen maar de transities was 9 dagen.