bodylab.nlBewertungen

zertifiziert seit: 02.07.2019
aktualisiert am: 07.12.2022
bodylab.nl ist geprüft und zertifiziert nach den Trusted Shops Qualitätskriterien

Bei bodylab.nl können Sie den Käuferschutz von Trusted Shops nutzen und damit Ihre Einkäufe bis zu 20.000 € absichern. Mehr erfahren

zertifiziert seit: 02.07.2019
aktualisiert am: 07.12.2022

Bewertungen für bodylab.nl

19.06.2022
De bestelling is soepel verlopen. Er is een minpuntje, DHL denkt misschien dat je de hele dag het pakketje volgt dat is in mijn geval zeker niet. Als de bestelling s'morgens vroeg nog in Duistland is verwacht ik niet dat het al aan het eind van de middag al aan huis bezorgd wordt in Nederland. Op zich erg goed en snel. Ik zou liever zien dat je een mailtje krijgt dat het de volgende dag bijv. tussen 13.00 en 16.00 uur bezorgd wordt, verder alle lof voor DHL. Nu kon ik het de volgende werkdag na 13.00 uur afhalen op een bezorgpunt. (Jammer voor de bezorger die een onnodige rit heeft gemaakt.)

30.05.2022
Ik heb tot 4 maal toe contact gezocht met bodylab zonde succes, elke keer sturen ze mij een track en tracé code waar ik niks aan heb. Omdat deze namelijk niet veranderd! Ik heb ook contact met DHL gezocht en die geven aan dat het pakket nog opgehaald/verzonden moet worden. Ik heb deze bestelling 18 mei geplaatst en het is ondertussen 30 mei. Ook op het telefoon nummer/social accounts van bodylab krijg je geen reactie op vragen. Ik hoop dat ik jullie zo kan bereiken en een antwoord kan krijgen op waar mijn pakket blijft.

Bewertungen für bodylab.nl

10.08.2022
09.08.2022
08.08.2022
17.08.2022
2 weeks already and my parcel didn't arrive i was at pick up point every day. I call at bpost, they say they didn't receive any parcel. I send to bodylab 2 emails, and the answers was very bad. It's exactly what i know it already, and still i don't know where is my parcel. And I'm in the middle with less money in my pocket and without my products. The second and the LAST ORDER for sure!
17.08.2022
Dear Customer, we apologize very much for this inconvenience. We passed your case to the responsible colleague. He will contact you tomorrow and solve your concern. We hope for your understanding, your Bodylab team.
03.09.2022
Zeer slechte klantvriendelijkheid ik koop nooit meer bij jullie!! Gewoon omdat ik een retour vroeg betreft een milshake dat echt stonk naar een chemisch geurtje !! Heb nog nooit geklaagd en voor 1x dat dit gebeurt zeggen jullie gewoonweg dat jullie er weinig aan kunnen doen ja daag !!
05.09.2022
Beste klant, het spijt ons dat het product u niet bevalt! Reeds geopende producten kunnen wij helaas niet terugnemen. Wij vragen om uw begrip! Met vriendelijke groet, uw Bodlyab team
14.08.2022
Levering duurde even, maar dat is overkomelijk. Echter de pre workout booster was keihard en vergeeld. Moeilijk te gebruiken dus en niet appetijtelijk. Direct gereageerd via contactformulier. Er zou binnen 24 uur geantwoord worden, echter nog steeds niets vernomen.
16.08.2022
Hallo beste klant, Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak. Onze klantenservice had u na vier uur geantwoord. Controleer uw spam-map, misschien staat ons bericht daar in. Voor verdere vragen kunt u een e-mail sturen naar info@bodylab.nl. Uw Bodylab team.
14.08.2022
Reageren niet op mails. Dag nadat ik besteld had waren de producten aanzienlijk goedkoper.
16.08.2022
Hallo beste klant, We hadden u binnen 24 uur geantwoord. Controleer uw spam (Email), misschien staat ons bericht daar in. Voor verdere vragen kunt u een e-mail sturen naar info@bodylab.nl Uw Bodylab24 team.
03.09.2022
Ik heb mijn bestelling nog niet binnen
05.09.2022
Beste klant, uw pakket is klaar om opgehaald te worden bij een DHL ServicePoint (zie tracking). We hebben u de details per e-mail toegestuurd. Met vriendelijke groet, Uw Bodylab Team
19.06.2022
31.12.2021
De bezorgingstijd was goed echter heb ik slechts een email over 1 pakje ontvangen hoewel de bestelling bestond van 2 pakketten. Daarom heb ik.maar 1 kunnen verzetten en heb de bezorger bijna gwmist. Het 2-de pakje kwam met een emmer erytheitol die een geopende deksel had dus bijna de helft vd inhoud belandde in de verzenddoos. Klantenservice in tegenstelling was prima. Snelle antwoord in allebei gevallen (ik heb eerst gemaild over het ontbrekende product). Mijn geld voor beschadigd product was ook snel terugbetaald.
07.12.2021
Tijdens de bezorging was het deksel v/h product (zoetstof) los gegaan en had de zoetstof voor een deel zich verspreid door de doos en kwam zelfs uit de doos. Dit heb ik gemeld bij Bodylab en heb een paar foto's hiervan opgestuurd. Gelijk werd het aankoopbedrag aan mij geretourneerd! Positief opvallend vond ik ook, dat na elk mailtje van mij direct kort en krachtig gereageerd werd! Niets dan lof dus!
19.04.2022
De mass gainer is prima smaak is goed alleen bij het verzenden is het niet goed gegaan de bus lag met een grote scheur in de zijkant in een doos met het gevolg dat de helft eruit was los in de doos dat was teleurstellend
27.07.2022
+ De prijzen zijn zeer scherp. + De producten zijn van uitstekende kwaliteit. - De levering duurt een beetje langer dan bij soortgelijke verdelers. (+- 1 week)