bodylab.nlBewertungen

zertifiziert seit: 02.07.2019
aktualisiert am: 04.02.2023
bodylab.nl ist geprüft und zertifiziert nach den Trusted Shops Qualitätskriterien

Bei bodylab.nl können Sie den Käuferschutz von Trusted Shops nutzen und damit Ihre Einkäufe bis zu 20.000 € absichern. Mehr erfahren

zertifiziert seit: 02.07.2019
aktualisiert am: 04.02.2023

Bewertungen für bodylab.nl

19.06.2022
De bestelling is soepel verlopen. Er is een minpuntje, DHL denkt misschien dat je de hele dag het pakketje volgt dat is in mijn geval zeker niet. Als de bestelling s'morgens vroeg nog in Duistland is verwacht ik niet dat het al aan het eind van de middag al aan huis bezorgd wordt in Nederland. Op zich erg goed en snel. Ik zou liever zien dat je een mailtje krijgt dat het de volgende dag bijv. tussen 13.00 en 16.00 uur bezorgd wordt, verder alle lof voor DHL. Nu kon ik het de volgende werkdag na 13.00 uur afhalen op een bezorgpunt. (Jammer voor de bezorger die een onnodige rit heeft gemaakt.)

30.05.2022
Ik heb tot 4 maal toe contact gezocht met bodylab zonde succes, elke keer sturen ze mij een track en tracé code waar ik niks aan heb. Omdat deze namelijk niet veranderd! Ik heb ook contact met DHL gezocht en die geven aan dat het pakket nog opgehaald/verzonden moet worden. Ik heb deze bestelling 18 mei geplaatst en het is ondertussen 30 mei. Ook op het telefoon nummer/social accounts van bodylab krijg je geen reactie op vragen. Ik hoop dat ik jullie zo kan bereiken en een antwoord kan krijgen op waar mijn pakket blijft.

Bewertungen für bodylab.nl

08.12.2022
Ten eerste duurde de levering erg lang en ten tweede is het ook bij een afleverpunt 2 dorpen verderop geleverd. Dus nee ik raad bodylab niet aan.
18.01.2023
Hallo lieve klant, wegens een zeer hoog ordervolume en veel ziekteverlof in ons magazijn, zijn er momenteel helaas vertragingen. Onze excuses hiervoor!
07.12.2022
Pakket nooit ontvangen, klantenservice moeilijk bereikbaar. Weet nu nog steeds niet waar mijn pakket of mijn geld is
08.12.2022
Beste klant, Helaas lijkt het adres niet te kloppen. Uw pakket is teruggestuurd. We zullen u het bedrag terugbetalen. Met vriendelijke groet, Uw Bodylab Team
29.12.2022
Een beoordeling schrijven als de bestelling nog steeds niet geleverd is???
18.01.2023
Hallo lieve klant, wegens een zeer hoog ordervolume en veel ziekteverlof in ons magazijn, zijn er momenteel helaas vertragingen. Heeft u een specifieke vraag over uw bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice via info@bodylab.nl. Onze excuses hiervoor!
09.12.2022
Ik heb na twee weken mijn bestelling nog steeds niet binnen
12.11.2022
Bestelling is gelukkig goed gegaan. Helaas kan je op de BodyLab site geen dhl pakket punt selecteren. Dit maak het erg lastig om het pakket te laten bezorgen. Het zou fijn zijn als een DHL pakketpunt als berzorg punt gebruikt kan worden.
02.12.2022
De producten zijn goed, zoals altijd maar ik moest wat langer wachten dan normaal.
10.11.2022
Voor mij de juiste soort eiwitten, zonder suiker en toch met een goede smaak.
05.12.2022

Op de hoogte houden over de bestelling en mogelijk afleverdatum /moment
18.11.2022

von Ron S.
goede en duidelijke site goed product en scherpe prijzen
03.12.2022
Zoals altijd uitstekend services en snel verwerkt.
14.11.2022

top product, vrij snelle levering, ok !
11.11.2022

von J J V.
Goede producten voor redelijke prijs
22.11.2022
Mijn pakket is snel bezorgd.
14.11.2022

von Php D.