bodylab.nlBewertungen

zertifiziert seit: 02.07.2019
aktualisiert am: 04.12.2022
bodylab.nl ist geprüft und zertifiziert nach den Trusted Shops Qualitätskriterien

Bei bodylab.nl können Sie den Käuferschutz von Trusted Shops nutzen und damit Ihre Einkäufe bis zu 20.000 € absichern. Mehr erfahren

zertifiziert seit: 02.07.2019
aktualisiert am: 04.12.2022

Bewertungen für bodylab.nl

19.06.2022
De bestelling is soepel verlopen. Er is een minpuntje, DHL denkt misschien dat je de hele dag het pakketje volgt dat is in mijn geval zeker niet. Als de bestelling s'morgens vroeg nog in Duistland is verwacht ik niet dat het al aan het eind van de middag al aan huis bezorgd wordt in Nederland. Op zich erg goed en snel. Ik zou liever zien dat je een mailtje krijgt dat het de volgende dag bijv. tussen 13.00 en 16.00 uur bezorgd wordt, verder alle lof voor DHL. Nu kon ik het de volgende werkdag na 13.00 uur afhalen op een bezorgpunt. (Jammer voor de bezorger die een onnodige rit heeft gemaakt.)

30.05.2022
Ik heb tot 4 maal toe contact gezocht met bodylab zonde succes, elke keer sturen ze mij een track en tracé code waar ik niks aan heb. Omdat deze namelijk niet veranderd! Ik heb ook contact met DHL gezocht en die geven aan dat het pakket nog opgehaald/verzonden moet worden. Ik heb deze bestelling 18 mei geplaatst en het is ondertussen 30 mei. Ook op het telefoon nummer/social accounts van bodylab krijg je geen reactie op vragen. Ik hoop dat ik jullie zo kan bereiken en een antwoord kan krijgen op waar mijn pakket blijft.

Bewertungen für bodylab.nl

Zoals altijd uitstekend services en snel verwerkt.
De producten zijn goed, zoals altijd maar ik moest wat langer wachten dan normaal.
Van de verschillende repen die ik ontvangen had, vielen de meeste helaas tegen.
Antwort von bodylab.nl
Beste klant, het spijt ons dat de bars niet aan uw persoonlijke smaak voldoen. Met vriendelijke groet, Uw Bodylab Team
Snelle levering
Mijn pakket is snel bezorgd.
19.11.2022
18.11.2022
von Ron S.
goede en duidelijke site goed product en scherpe prijzen
16.11.2022
I still didnt get my order! Waiting 1 week already!
17.11.2022
Beste klant, het spijt ons voor de vertraging! Uw pakket is onderweg en we hebben u de tracking link gestuurd. bpost geeft in de tracking van de zending aan dat er een staking is en dat er daardoor vertragingen zullen zijn: "Your delivery may take longer than expected. Due to a nationwide strike on November 9, the delivery of your parcel may take longer than usual." Met vriendelijke groet, uw Bodylab team
16.11.2022
14.11.2022
top product, vrij snelle levering, ok !
von Php D.
Levering volgde afspraak
13.11.2022
13.11.2022
12.11.2022
Terwijl mijn adres gekoppeld is aan mijn Creditkaart, is mijn bestelling aan de andere kant van België geleverd 🤔😒
14.11.2022
Beste klant, wordt de bestelling verzonden naar het adres dat u bij de bestelling opgeeft. Via uw creditcard worden geen adresgegevens uitgelezen. Met vriendelijke groet, Uw Bodylab Team
12.11.2022
Bestelling is gelukkig goed gegaan. Helaas kan je op de BodyLab site geen dhl pakket punt selecteren. Dit maak het erg lastig om het pakket te laten bezorgen. Het zou fijn zijn als een DHL pakketpunt als berzorg punt gebruikt kan worden.
11.11.2022
von J J V.
Goede producten voor redelijke prijs