bodylab.nlBewertungen

: 2.679Gut

4,13

Gütesiegel
Gültig

mit Käuferschutz

Gütesiegel
Gültig

mit Käuferschutz

zertifiziert seit: 02.07.2019
aktualisiert am: 04.12.2022
bodylab.nl ist geprüft und zertifiziert nach den Trusted Shops Qualitätskriterien
  • Geprüfte Identität
  • Schutz persönlicher Daten
  • Verständlicher Bestellvorgang

Abgesichert durch den Käuferschutz

Bei bodylab.nl können Sie den Käuferschutz von Trusted Shops nutzen und damit Ihre Einkäufe bis zu 20.000 € absichern. Mehr erfahren


zertifiziert seit: 02.07.2019
aktualisiert am: 04.12.2022
bodylab.nl ist geprüft und zertifiziert nach den Trusted Shops Qualitätskriterien
  • Geprüfte Identität
  • Schutz persönlicher Daten
  • Verständlicher Bestellvorgang

Abgesichert durch den Käuferschutz

Bei bodylab.nl können Sie den Käuferschutz von Trusted Shops nutzen und damit Ihre Einkäufe bis zu 20.000 € absichern. Mehr erfahren

Bewertungen für bodylab.nl

361 verifizierte Bewertungen in den letzten 12 Monaten

2.679 Bewertungen insgesamt
So stellen wir sicher, dass Bewertungen von echten Verbraucher*innen kommen.

Relevanteste positive Erfahrung


19.06.2022
De bestelling is soepel verlopen. Er is een minpuntje, DHL denkt misschien dat je de hele dag het pakketje volgt dat is in mijn geval zeker niet. Als de bestelling s'morgens vroeg nog in Duistland is verwacht ik niet dat het al aan het eind van de middag al aan huis bezorgd wordt in Nederland. Op zich erg goed en snel. Ik zou liever zien dat je een mailtje krijgt dat het de volgende dag bijv. tussen 13.00 en 16.00 uur bezorgd wordt, verder alle lof voor DHL. Nu kon ik het de volgende werkdag na 13.00 uur afhalen op een bezorgpunt. (Jammer voor de bezorger die een onnodige rit heeft gemaakt.)
Bewertung melden

Alle positiven Bewertungen

Relevanteste kritische Erfahrung


30.05.2022
Ik heb tot 4 maal toe contact gezocht met bodylab zonde succes, elke keer sturen ze mij een track en tracé code waar ik niks aan heb. Omdat deze namelijk niet veranderd! Ik heb ook contact met DHL gezocht en die geven aan dat het pakket nog opgehaald/verzonden moet worden. Ik heb deze bestelling 18 mei geplaatst en het is ondertussen 30 mei. Ook op het telefoon nummer/social accounts van bodylab krijg je geen reactie op vragen. Ik hoop dat ik jullie zo kan bereiken en een antwoord kan krijgen op waar mijn pakket blijft.
Bewertung melden

Alle kritischen Bewertungen

Bewertungen für bodylab.nl

Filter 
 Sortierung Relevanz 
(36)
 Verifizierte Bewertung
16.11.2022
I still didnt get my order! Waiting 1 week already!
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
17.11.2022
Beste klant, het spijt ons voor de vertraging! Uw pakket is onderweg en we hebben u de tracking link gestuurd. bpost geeft in de tracking van de zending aan dat er een staking is en dat er daardoor vertragingen zullen zijn: "Your delivery may take longer than expected. Due to a nationwide strike on November 9, the delivery of your parcel may take longer than usual." Met vriendelijke groet, uw Bodylab team
 Verifizierte Bewertung
11.10.2022 
Hallo, weet je wat ik nooit meer op je site bestel! het is niet echt serieus om op deze manier te werken want vanaf het begin heb ik een e-mail gestuurd om te zien waar mijn bestelling was omdat ik een e-mail had ontvangen met de bevestiging dat mijn bestelling was goedgekeurd en ik heb meerdere keren gevraagd dat het bedrag niet van mijn rekening werd afgeschreven ( bovendien was het met een masterkaart waarvan de debitering automatisch zou zijn) als u een probleem tegenkomt met uw programma voor debitering, is het op geen enkele manier mijn verantwoordelijkheid, vooral omdat ik in het verleden nog nooit zo'n zorg heb gehad. Groetjes. Nuri
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
13.10.2022
Beste klant, je hebt besteld met vooruitbetaling. Dit betekent dat u het bedrag zelfstandig aan ons moet overmaken, wij boeken hier niets af. Aangezien wij geen betaling van u hebben ontvangen, is uw bestelling inmiddels geannuleerd. Met vriendelijke groet, Uw Bodylab Team
 Verifizierte Bewertung
28.10.2022
10! dagen geleden is mijn bestelling zogezegd verstuurd. Nog steeds niets ontvangen. Na een vraag aan de customer service kreeg ik excuses en de melding dat er een dag of twee vertraging was. 4 dagen later, niets... Super slechte service.
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
02.11.2022
Beste klant, het spijt ons voor het ongemak! Je hebt al een terugbetaling ontvangen. Met vriendelijke groet, uw Bodylab Team
 Verifizierte Bewertung
14.10.2022
Customer service sucks. Don’t reply at all.
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
17.10.2022
Beste klant, we hebben geen bericht van je ontvangen. Stuur het ons opnieuw. Ons e-mailadres is info@bodylab.nl. Met vriendelijke groet, van uw Bodylab team
 Verifizierte Bewertung
28.10.2022
Beschadigde bestelling
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
02.11.2022
Beste klant, onze oprechte excuses voor het ongemak! Neem contact op met onze klantenservice op info@bodylab.nl. Wij zorgen achteraf voor een vergoeding! Met vriendelijke groet, uw Bodylab Team
 Verifizierte Bewertung
16.09.2022
Bestelling beschadigd aangekomen, contact opgenomen laat antwoord. Geen retourmogelijkheden.
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
19.09.2022
Beste klant, wij hebben uw bericht onmiddellijk beantwoord en u compensatie aangeboden. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Uw Bodylab Team
 Verifizierte Bewertung
07.09.2022
Geen gratis shakebaker ontvangen en was ook niet mogelijk om na te sturen
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
08.09.2022
Beste klant, helaas heeft u de gartis shaker niet toegevoegd aan uw winkelwagen. Het is helaas niet mogelijk om het cadeau achteraf aan uw bestelling toe te voegen. Wij vragen om uw begrip! Met vriendelijke groet, uw Bodylab team
 Verifizierte Bewertung
17.08.2022
2 weeks already and my parcel didn't arrive i was at pick up point every day. I call at bpost, they say they didn't receive any parcel. I send to bodylab 2 emails, and the answers was very bad. It's exactly what i know it already, and still i don't know where is my parcel. And I'm in the middle with less money in my pocket and without my products. The second and the LAST ORDER for sure!
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
17.08.2022
Dear Customer, we apologize very much for this inconvenience. We passed your case to the responsible colleague. He will contact you tomorrow and solve your concern. We hope for your understanding, your Bodylab team.
 Verifizierte Bewertung
03.09.2022
Zeer slechte klantvriendelijkheid ik koop nooit meer bij jullie!! Gewoon omdat ik een retour vroeg betreft een milshake dat echt stonk naar een chemisch geurtje !! Heb nog nooit geklaagd en voor 1x dat dit gebeurt zeggen jullie gewoonweg dat jullie er weinig aan kunnen doen ja daag !!
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
05.09.2022
Beste klant, het spijt ons dat het product u niet bevalt! Reeds geopende producten kunnen wij helaas niet terugnemen. Wij vragen om uw begrip! Met vriendelijke groet, uw Bodlyab team
 Verifizierte Bewertung
03.09.2022 
Ik heb mijn bestelling nog niet binnen
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
05.09.2022
Beste klant, uw pakket is klaar om opgehaald te worden bij een DHL ServicePoint (zie tracking). We hebben u de details per e-mail toegestuurd. Met vriendelijke groet, Uw Bodylab Team
 Verifizierte Bewertung
30.05.2022
Ik heb tot 4 maal toe contact gezocht met bodylab zonde succes, elke keer sturen ze mij een track en tracé code waar ik niks aan heb. Omdat deze namelijk niet veranderd! Ik heb ook contact met DHL gezocht en die geven aan dat het pakket nog opgehaald/verzonden moet worden. Ik heb deze bestelling 18 mei geplaatst en het is ondertussen 30 mei. Ook op het telefoon nummer/social accounts van bodylab krijg je geen reactie op vragen. Ik hoop dat ik jullie zo kan bereiken en een antwoord kan krijgen op waar mijn pakket blijft.
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
01.06.2022
Beste klant, Wij verontschuldigen ons voor de vertraging! Door een technische fout heeft het ophalen van uw pakket helaas vertraging opgelopen. Onze klantendienst heeft de kosten reeds terugbetaald en u via e-mail op de hoogte gebracht. Met vriendelijke groet, Uw Bodylab-Team
 Verifizierte Bewertung
30.05.2022
Schandalig voor een groot bedrijf als Bodylab. Mijn bestelling zou een week geleden, nadat ik een herinneringsmail heb gestuurd over mijn bestelling, worden verzonden. Echter is deze nog steeds niet meegegeven aan de bezorgdienst. Terwijl mijn bestelling wel op voorraad is.
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
01.06.2022
Hallo, Door een technische fout heeft het ophalen van uw pakket helaas vertraging opgelopen. Onze klantendienst heeft de kosten voor uw bestelling terugbetaald. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Uw Bodylab-Team
 Verifizierte Bewertung
20.03.2022
Ik heb pakje 500 gram bestelt Eerst de pakje was open Tweede pakje was 150 gram Meer dan 350 gram gestolen of jullie zijn oplichters want 40 euro voor zo iets is kol veel
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
21.03.2022
Beste klant, Wij verzekeren u dat alle artikelen de aangegeven hoeveelheid bevatten. Bij vragen neemt u graag contact op met onze klantenservice. Vele groeten, Uw Bodylab-Team
 Verifizierte Bewertung
26.12.2021
Slechte levering en service. Duurde 8 dagen voor ik mijn pakket had en het kwam dan nog niet eens allemaal samen aan. Wanneer ik voor verduidelijking vroeg kreeg ik enkel onvriendelijk antwoord. Eerste keer ooit besteld en direct laatste keer
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
27.12.2021
Beste klant, Het spijt ons zeer dat uw ervaring met onze klantenservice niet naar wens was.Wij zullen uw feedback doorgeven. Uw bestelling is in meerdere pakketten verzonden. Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Uw Bodylab Team
 Verifizierte Bewertung
11.12.2021
Leveringstermijn klopt niet, producten in voorraad 2-4dagen leveringstermijn. Uiteindelijk 8dagen op de bestelling moeten wachten zonder bericht of reactie op mijn mail. Vertraging kan altijd maar communiceer!
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
13.12.2021
Beste klant, Het spijt ons zeer dat de levering langer duurde! Wij proberen alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren. Als u vragen heeft, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Uw Bodylab-Team
 Verifizierte Bewertung
11.06.2022
laatste keer dat ik bij jullie iets heb besteld 2 potten waren open en de prework lag los in de grote doos de potten waren zo goed als leeg
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
13.06.2022
Beste klant, het spijt ons dat uw bestelling beschadigd is aangekomen! Stuur ons uw klacht met foto's van de levering naar info@bodylab.nl. Met vriendelijke groet, uw Bodylab-Team
 Verifizierte Bewertung
14.03.2022 
von Ed W.
Ongelooflijk slecht...ik ga in het vervolg naar body fit want daar heb je je spulletjes de volgende dag al en niet een week later...
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
15.03.2022
Beste klant, Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over de levertijd van uw bestelling. Op onze website staat een levertijd van 3 - 5 werkdagen. Uw bestelling werd binnen deze periode geleverd. Als u vragen heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Uw Bodylab-Team
 Verifizierte Bewertung
07.01.2022
duuids bedruif dat zich voor doet als nederlanders en meicatiez lossen niet op en worden niet opgenomen
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
10.01.2022
Beste klant, De bestellingen worden inderdaad vanuit Duitsland verzonden. U had ons gevraagd om uw bestelling te annuleren. Helaas was dit op dat moment niet meer mogelijk.U bent echter welkom om de bestelling te retourneren. Veel groeten, Uw Bodylab-Team
 Verifizierte Bewertung
11.04.2022
slechte service, slechte reactie tijd op klachten en geen oplossing voor de klacht.
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
12.04.2022
Dear customer, we had replied to your inquiries several times. Unfortunately, it was no longer possible to pack the creatine, because your package was already shipped. We even gave you a voucher for this. Best regards, your Bodylab-Team
 Verifizierte Bewertung
26.07.2022 
Bestelling leveren en antwoorden op de vraag waarom de bestelling niet verzonden wordt !!!!!!!
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
26.07.2022
Beste klant, wij kunnen uw betaling eerst versturen vanaf wij de betaling hebben ontvangen. Voorlopig is er nog geen betaling bij ons aangekomen. Vanaf dat wij de betaling ontvangen hebben wordt de bestelling vrijgegeven. Met vriendelijke groet, uw Bodylab Team