bodylab.nl

Gut

Zertifiziert seit: 02.07.2019
bodylab.nl erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

22.05.2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19.03.2023
Vorige week besteld en betaald. Na een week nog niets gehoord. Vraag gesteld via Facebook en nog geen reactie. Voorlopig wel geld kwijt, geen spullen. Hoop dat het snel opgelost wordt. Wellicht goed om voortaan te wachten totdat een order is afgehandeld voordat om feedback wordt gevraagd?

Bewertungen für bodylab.nl

Ik stuur een mail naar jullie ( direct na aankomst) i.v.m. een doos proteïne die open was en het poeder gedeeltelijk in de kartonnen doos lag. Het is nu al de derde keer dat ik dit vermeld en steeds nog geen antwoord op gekregen. Na mij eerste mail kwam een automatische mail dat ik binnen de 48 uur ging een antwoord krijgen het is intussen circa één week. Vriendelijke groet Deboeuf Johan Lekestraat 9 8680 Koekelare 0487/660/614
Antwort von bodylab.nl
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht! We hebben uw e-mail onmiddellijk beantwoord en u om meer informatie over de zending gevraagd, zodat we uw bestelling kunnen vervangen. Controleer in dit verband ook uw spammap. Hartelijk dank!
Ik bestelde 120 tabletten met 1000 mg werkzame stof (zie screenshot van de productverpakking volgens de website), maar toen ik de bestelling ontving bleken ze, maar 100 mg werkzame stof per tablet te bevatten. Dit is simpelweg oplichting!
Antwort von bodylab.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback! Zou u alstublieft uw vraagstuk per e-mail naar ons kunnen sturen, zodat we dit kunnen herzien en een oplossing voor u kunnen vinden. Dank u wel!
29.01.2024
ervaring over levertijd en contact is niks mis mee dat is goed en snel. alleen kom ik weer sucralose en asculfaam-k tegen, en die rommel hoort m.i. niet in een menselijk lichaam. staat nu ongebruikt, en ben over naar ander merk.
31.01.2024
Beste klant, Ik begrijp uw zorgen met betrekking tot de ingrediënten volledig. Het is belangrijk om producten te kiezen die overeenkomen met uw persoonlijke opvattingen en overtuigingen. Als u verdere vragen of zorgen heeft, sta ik tot uw beschikking en help ik u graag verder. Het is jammer om te horen dat u niet tevreden bent met het huidige product, maar het is goed dat u een alternatief hebt gevonden dat beter aansluit bij uw behoeften.
IV
Inge V.
Rotterdam
Bestelling duurt heel lang geen reactie van bodylab nalv mail die ik heb gestuurd over waar mijn bestelling blijft. order besteld 8-2. Vandaag 20 -2 nog steeds geen idee wanneer het binnenkomt
Antwort von bodylab.nl
Geachte klant, Onze klantenservice heeft al contact met u opgenomen over deze kwestie. Helaas heeft DHL het pakket niet kunnen leveren. We hebben het aankoopbedrag al terugbetaald. Hartelijk dank!
28.01.2024
Het deksel van de doos was kapot. Gevolg veel eiwit poeder in de kartonnen doos. Mogelijk beschadigd geraakt tijdens de verzending. Had beter verpakt kunnen worden.
29.01.2024
Beste klant, Het spijt ons zeer dat de bestelde goederen beschadigd bij u zijn aangekomen. Natuurlijk zorgen we onmiddellijk voor compensatie, maar we hebben nog wel een foto van het beschadigde artikel nodig. We danken u bij voorbaat voor uw medewerking en beloven het probleem spoedig op te lossen!
01.02.2024
Bestelling anderhalf week geleden geplaatst nog steeds geen bezorging. Was op voorraad stond er. Jammer
02.02.2024
Lieber Kunde, liebe Kundin, laut der Sendungsverfolgung liegt Ihr Paket bereits seit dem 27.01. abholbereit. Bitte prüfen Sie den von uns gesendeten Tracking-Link. Viele Dank!
Bestelling geplaatst op 5 februari en 10 dagen later nog steeds geen levering :-(
Antwort von bodylab.nl
Beste klant, Bedankt voor uw bericht! Onze klantenservice zal contact met u opnemen en een oplossing voor het probleem vinden. Dank u wel!

Zeer goede kwaliteit, verzending te lang

Zeer goede kwaliteit. Alleen de verzending, meer dan 1 week moeten wachten.
Antwort von bodylab.nl
Geachte klant, Vergeef ons alstublieft voor het ongemak. De vertraging in de levering was te wijten aan de toegenomen vraag in de afgelopen dagen en weken. Onze excuses hiervoor. We hopen dat u tevreden bent met de artikelen. Veel plezier ermee. Hartelijk dank!
Spullen sturen met een houdbaarheidsdatum die nog niet verstreken is...
Antwort von bodylab.nl
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht! Onze klantenservice heeft hierover al contact met u opgenomen en helpt u graag verder.
02.02.2024
Slecht bezorgd en mailen worden niet gewaardeerd
10.02.2024
Product niet ontvangen. Ze hadden het niet eens
Antwort von bodylab.nl
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Helaas was levering niet mogelijk omdat de leverancier ons de gewenste artikelen niet kon leveren. Als gevolg daarvan waren er geen goederen meer op voorraad. Onze excuses voor het ongemak! Uw aankoopbedrag is uiteraard al teruggestort. Hartelijk dank!
11.01.2024

Customer service has not helped me locate my order

I have ordered twice in the past 2 weeks from bodylab, the first shipment ( order number) 2800272509 wasn't delivered due to DHL, not the fault of Bodylab. The second order (order number 2800273738) the tracking status has not changed since day one, I emailed bodylab customer service with my concerns and have received no help in contacting DHL to find out the status of the shipment. This is really bad customer service.
19.01.2024
Lieber Kunde, liebe Kundin, vielen Dank für Ihre Nachricht. Verzeihung für die längere Wartezeit und verspätete Lieferung. Die DHL hatte leider massive Probleme, welche die pünktliche Auslieferung nicht mehr gewährleisten konnte. Vielen Dank!
SS
sylvie s.
Hekelgem België
26.12.2023

potten tijdens levering open gegaan

09/01/2024 Tot op heden is er nog steeds geen aanvaardbare oplossing geboden / Nog steeds word ik in het Duits beantwoord / Heb al mijn contactgegevens meerdere keren nagelaten 7 van de 10 potten van Whey proteïne zijn open gegaan tijdens transport Bestelling van 13/12/2023 ...nog steeds mee bezig ...altijd in het Duits antwoord krijgen ... geen oplossing bieden voor ongemak ...hopeloos ...
11.01.2024

Chemische sauzen..

Ik vond de witte chocolade saus en carmelsaus zero sugar echt niet te doen.. Heel chemisch.. Ik heb wel betaald ervoor omdat het dus al open was, maar ik werd er echt misselijk van en dat heb ik niet snel. Jammer!! Verder over Bodylab niks op aan te merken want dit was mijn eerste bestelling, en wellicht gewoon een verkeerde keuze gemaakt..
19.01.2024
Beste klant, Ik bied mijn oprechte excuses aan voor de onaangename ervaring met de witte chocoladesaus en de karamelsaus zonder suiker. Het spijt me dat ze als chemisch werden ervaren en dat je er zelfs misselijk van werd, wat niet snel gebeurt. Het feit dat je ervoor hebt betaald omdat het al geopend was, maakt het extra vervelend. Ik waardeer je feedback en betreur het dat je eerste bestelling bij Bodylab niet aan je verwachtingen voldeed. We zullen kijken naar manieren om onze producten te verbeteren. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, sta ik tot je beschikking.
20.01.2024
Verzending duurt veel te lang. Zeker als er concurrentie is die de volgende dag levert. Verpakkingen gaan heel moeilijk open. Dus ben niet echt tevreden.
22.01.2024
Beste Klant, Onze oprechte excuses voor het ongemak met betrekking tot de langere verzendtijd en de moeilijkheden bij het openen van de verpakkingen. We werken eraan onze service te verbeteren om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen.
18.01.2024
toujours pas reçu mon colis alors que la commande a eu lieu le 5 janvier!!!
22.01.2024
Cher client, chère cliente, Nous tenons à présenter nos excuses sincères pour la période d'attente que vous avez subie sans recevoir votre colis. Nous comprenons à quel point cela peut être frustrant, surtout lorsque vous attendez avec impatience votre commande. Après avoir vérifié le suivi de l'expédition, nous constatons que le colis est déjà arrivé selon les enregistrements. Nous regrettons cependant qu'il y ait eu des retards, et nous tenons à vous assurer que nous faisons tout en notre pouvoir pour résoudre la situation. Nous prendrons immédiatement des mesures supplémentaires pour nous assurer que votre colis vous parvienne le plus rapidement possible. Si vous avez d'autres questions ou préoccupations, n'hésitez pas à nous contacter. Encore une fois, veuillez accepter nos excuses pour les désagréments occasionnés, et nous vous remercions de votre compréhension.
16.01.2024

Bestelling geplaat op 6-01-2024 nog steeds niks vernomen!

Bestelling geplaat op 6-01-2024
19.01.2024
Beste klant, Dank u wel voor uw bericht. Helaas heeft DHL afgelopen week enkele grote problemen gehad met de levering. Hierdoor kon een tijdige bezorging helaas niet worden gegarandeerd. Volgens de track-and-trace informatie ontvangt u vandaag uw bestelling. Wij wensen u veel plezier met uw producten en danken u hartelijk voor uw begrip.
15.01.2024
12.01.2024