bodylab.nl

Gut

Zertifiziert seit: 02.07.2019
bodylab.nl erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

22.05.2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19.03.2023
Vorige week besteld en betaald. Na een week nog niets gehoord. Vraag gesteld via Facebook en nog geen reactie. Voorlopig wel geld kwijt, geen spullen. Hoop dat het snel opgelost wordt. Wellicht goed om voortaan te wachten totdat een order is afgehandeld voordat om feedback wordt gevraagd?

Bewertungen für bodylab.nl

19.03.2023
Na bestellen al 2 weken aan het wachten… klantenservice reageert niet op bericht… nu zit ik zonder sportvoeding en ben ik genoodzaakt om alsnog elders ook te bestellen. Waardeloos

Geen communicatie

Traag
18.03.2023
Ik heb 11 dag gewacht voor mijn bestelling. Dat is niet leuk.
HD
Hans d.
Spijkenisse

Betalen met IDEAL

Ik vond het niet fijn dat je met IDEAL betalen geen andere bank kon kiezen dan ABN AMRO. Noodgedwongen heb ik maar gekozen voor KLARNA,waar je later bleek een account voor moet aan te maken. En de bezorging duurde daardoor ook langer dan dat ik gewend bent van een bedrijf dat sportvoeding leverd.
17.03.2023
Het is een ramp, je moet te lang wachten op je bestelling.
16.03.2023
I nevereceived my order
16.03.2023
Late levering, geen service, echt slecht.
15.03.2023

Pakket in Bpost zonder bevestigings mail

Pakket was afgeleverd in Bpost afhaalpunt maar er was geen mail gekomen om dit te laten weten. Je moet dat zelf opvolgen via de trackingcode
14.03.2023
10.03.2023
Zending duurde lang
09.03.2023
Mijn bestelling is nog steeds niet aangekomen.
08.03.2023
Na de bestelling enkel orderbevestiging gehad en verder al dagen geen nieuws meer. Mail gedaan, krijg ik een standaard mail in het DUITS Terug dat ze hierop pas binnen 2 a 3 werkdagen kunnen antwoorden. Ik vraag mijn geld terug. Dit is geen klantenservice.
08.03.2023
een week geleden spillen besteld hoor en zie nietd daarvsn
06.03.2023