bodylab.nl

Gut

Zertifiziert seit: 02.07.2019
bodylab.nl erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

22.05.2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19.05.2023
Mijn pakket is niet geleverd moest een maand lang wachten en ik zag gwn op de track and trace dat het al weer terug is geretourneerd is zonder het te leveren plus moest ik het retour bedrag gaan betalen nooit meer ga ik van hier iets kopen

Bewertungen für bodylab.nl

21.05.2023
Pakketjes zijn nooit geleverd!
28.04.2023
Slecht bedrijf!!!
29.11.2023
besteld maar niet geleverd, voor mij bestaat deze site niet meer, ik zal het merk veranderen....
11.12.2023
Beste Klant, beste Klatin, volgens de verzendingsinformatie is uw bestelling op 24.11. bij u aangekomen. Mocht u nog verdere vragen hebben, maak dan gebruik van onze klantenservice. We helpen u graag verder.
01.10.2023
25 sept een email ontvangen met factuur verder niks meer geen verzend email over het pakket .
02.10.2023
Lieber Kunde, liebe Kundin, laut der Sendungsverfolgung wurde Ihr Paket bereits am 29.09. zugestellt. Sollte es diesbezüglich zu Problemen gekommen sein, melden Sie sich doch gerne per Mail bei unserem Kundenservice. Wir helfen Ihnen dort gerne weiter. Vielen Dank!
27.07.2023
De verzending duurde bijna 2 weken. De doos was beschadigd en 1 product zat er niet bij.
05.10.2023
De weightgainer lost slecht op. En de dop van alle drie de shakers sluiten niet goed.
05.10.2023
Hallo lieber Kunde, liebe Kundin, wir möchten uns aufrichtig bei Ihnen entschuldigen und bedauern die Unannehmlichkeiten, die Sie mit unseren Produkten erlebt haben. Ihre Zufriedenheit liegt uns sehr am Herzen. Wir empfehlen Ihnen, sich umgehend an unseren Kundenservice zu wenden, um eine passende Lösung für Ihre Anliegen zu finden. Unser engagiertes Kundenservice-Team steht Ihnen gerne zur Verfügung, um Ihre Fragen zu beantworten und Ihnen bei der Suche nach einer geeigneten Lösung zu helfen. Nochmals entschuldigen wir uns für die Unannehmlichkeiten, die Sie erlebt haben, und wir werden alles in unserer Macht stehende tun, um sicherzustellen, dass Ihre Bedenken zufriedenstellend gelöst werden.
10.08.2023
Verzending duurt te lang. Op de site staat 3-4 dagen maar de transities was 9 dagen.
30.11.2023
Heb een bestelling geplaatst en tot op heden geen respons gehad (10 dagen geleden).
11.12.2023
Hallo beste Klant, beste Klantin, onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan doordat u nog geen reactie heeft ontvangen op uw bestelling van 10 dagen geleden. Wij begrijpen dat dit frustrerend is en waarderen uw geduld. Wij zullen onmiddellijk onderzoeken wat er is misgegaan en ervoor zorgen dat u spoedig de benodigde informatie ontvangt. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak en dank u voor uw begrip. Met vriendelijke groeten.
30.07.2023
Sneller leveren, waarom moet dat een week duren. Concurrenten leveren binnen 24u
MH
26.06.2023

Ik moest drie e-mails sturen vóódat ik…

Ik moest drie e-mails sturen vóórdat dat ik een retourlabel ontving. Irritant!
21.07.2023
Zeer slechte leveringstermijn Post workout van bodylab slechte kwaliteit
04.09.2023
Het duurt heel lang tot ik het heb ontvangen. Het is ook niet goedkopen
JK
24.05.2023
Levering binnen 3 dagen geen ruim 1 week. Kon bestelling niet volgen.
17.08.2023
Duurt vrij lang dat het verzonden is/word. Is niet meer van deze tijd
02.08.2023
Producten niet verkregen nog antwoordt verkregen over de zending .
12.05.2023
Niet te bereiken! Wil iets retouren en ze reageren maar niet!!!
29.08.2023
Pakket niet aangekomen en ergens blijven hangen in duitsland.
JV
J J V.
Uithoorn
16.10.2023
Voor de tweede keer ongedierte in de oat meal aangetroffen.
17.10.2023
Geachte klant, Wij willen ons oprecht bij u verontschuldigen en betreuren de herhaalde overlast die u hebt ervaren door opnieuw ongedierte in uw havermout aan te treffen. Dit is onaanvaardbaar, en we begrijpen hoe belastend deze situatie voor u moet zijn. Een medewerker van ons klantenserviceteam heeft al stappen ondernomen en een tegoed voor u aangevraagd. Dit tegoed zou binnenkort op uw rekening moeten verschijnen. We hopen dat dit helpt om de overlast die u hebt ervaren enigszins te compenseren. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we nemen de kwaliteit van onze producten en de klantenservice zeer serieus. We zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat dergelijke incidenten in de toekomst worden voorkomen. We danken u voor het vertrouwen in ons bedrijf en hopen dat u ons de kans geeft om uw vertrouwen terug te winnen. Nogmaals onze oprechte excuses voor de herhaalde overlast die u hebt moeten doorstaan. We staan tot uw beschikking om u te helpen met verdere vragen of zorgen.
14.11.2023
Het duurt ontzettend lang voordat mijn bestelling binnen is
14.11.2023
Hallo beste klant, Excuseer voor het ongemak met betrekking tot de lange levertijd van uw bestelling. We begrijpen hoe frustrerend dit voor u moet zijn en bieden onze oprechte excuses aan. We doen ons best om de vertraging aan te pakken en de situatie te verbeteren. Als u verdere vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op. We waarderen uw begrip en geduld in deze kwestie.
16.05.2023
Still did not receive my order. And that's the third time..