bodylab.nl

Gut

Zertifiziert seit: 02.07.2019
bodylab.nl erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

22.05.2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19.05.2023
Mijn pakket is niet geleverd moest een maand lang wachten en ik zag gwn op de track and trace dat het al weer terug is geretourneerd is zonder het te leveren plus moest ik het retour bedrag gaan betalen nooit meer ga ik van hier iets kopen

Bewertungen für bodylab.nl

19.02.2024
BM
Bjorn M.
Bocholtz
18.02.2024
Snelle en nette levering. Goede producten
17.02.2024

Zeer goede kwaliteit, verzending te lang

Zeer goede kwaliteit. Alleen de verzending, meer dan 1 week moeten wachten.
21.02.2024
Geachte klant, Vergeef ons alstublieft voor het ongemak. De vertraging in de levering was te wijten aan de toegenomen vraag in de afgelopen dagen en weken. Onze excuses hiervoor. We hopen dat u tevreden bent met de artikelen. Veel plezier ermee. Hartelijk dank!

Lange verwerk en verzendtijd

Het verwerken van een order en verzenden duurt erg lang. In de huidige tijd kan eea in 24 uur op locatie zijn. 48 uur vind ik acceptabel (2 werkdagen). Nu duurt het minimaal een week. Indien je contact zoekt met de klantenservice krijg je vaak hetzelfde antwoord. Sorry, drukte of onderbezet.
16.02.2024
Het ging goed niks mis mee
ED
15.02.2024
Slechte communicatie,moest zelf aansporen waar mijn bestelling bleefom te horen dan dat één product niet voorradig was,andere oplossing dan maar het tweede was dan plots ook niet meer op voorraad dus annulatie bestelling.Het positieve is alles snel terugbetaalt zonder gedoe.
DD
Daniel D.
Langedijk
Prijs / kwaliteit verhouding
15.02.2024
Bestelling geplaatst op 5 februari en 10 dagen later nog steeds geen levering :-(
16.02.2024
Beste klant, Bedankt voor uw bericht! Onze klantenservice zal contact met u opnemen en een oplossing voor het probleem vinden. Dank u wel!
14.02.2024
Ik bestelde 120 tabletten met 1000 mg werkzame stof (zie screenshot van de productverpakking volgens de website), maar toen ik de bestelling ontving bleken ze, maar 100 mg werkzame stof per tablet te bevatten. Dit is simpelweg oplichting!
16.02.2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback! Zou u alstublieft uw vraagstuk per e-mail naar ons kunnen sturen, zodat we dit kunnen herzien en een oplossing voor u kunnen vinden. Dank u wel!
IG
ilse G.
Sint-andries Brugge

netjes

alles was netjes ingepakt enn de levering heeft niet zolang geduurd
Betrouwbare nette levering.
13.02.2024