bodylab.nl

Gut

Zertifiziert seit: 02.07.2019
bodylab.nl erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

22.05.2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19.05.2023
Mijn pakket is niet geleverd moest een maand lang wachten en ik zag gwn op de track and trace dat het al weer terug is geretourneerd is zonder het te leveren plus moest ik het retour bedrag gaan betalen nooit meer ga ik van hier iets kopen

Bewertungen für bodylab.nl

21.04.2023
19.04.2023
15.04.2023
19.05.2023

Je hoeft niet voor je bestelling gaan afwachten want je gaat het niet krijgen

04.06.2023
Heb ruim 14 dagen geleden iets besteld en nog steeds niet geleverd. Gemaild en krijg dan dagen later bericht dat door zieke medewerkers nog niet verzonden is. Probeer nu de bestelling te cancelen.
03.05.2023
Wacht al 4 weken op pakketje. Heb al 5x gebeld en hoor alleen ja vervelend.. heb m doorgestuurd naar het hoofdkantoor. Hopelijk snel afgehandeld, maar ik bestel hier nooit meer
10.07.2023
Reageren niet op email nadat ik een verpakking heb gekregen die bij ontvangst open bleek te zijn waardoor het product niet te gebruiken is
01.07.2023

Slechtste ervaring supplementen shop ooit

Alles was open gebroken in de doos en ben nu al 2 dagen aan het mailen en nog geen stap verder. Bestel hier nooit meer.
19.05.2023

Er valt veel te verbeteren

Hoi Rond 18 april en daarna heb ik jullie gebeld maar er werd nooit opgenomen. 18 april heb ik ook een uitgebreide mail gestuurd naar info@bodylab.nl met vragen over enkele fat burners waarvoor ik ook belde, tot nu toe is daar nog niet op gereageerd totaal geen klant service dus. Toch heb ik twee producten besteld om dat de website en de producten er veel belovend uit zien. De bestelling zou er binnen 3 tot 5 dagen zijn, ik had maandag besteld zaterdag was het er een dag te laat dus. Normaal maak ik daar geen probleem van, maar dat er nooit geen telefoon werd opgepakt of de mail beantwoord werd vind ik zeer triest. Dat kan dus echt wel beter, succes. gr Frans
13.07.2023
Ik had weer gezijk met dhl. Wat een kut bedrijf is Dat. 1 x was het niet geleverd. Was ik voor 850 euro voedingssuplementen kwijt. Het kostte mij toen veel moeite om het opnieuw van jullie vergoed te krijgen. Dit keer stuurde dhl me 4 x naar het verkeerde afhaalpunt. Want prijs kwalitatief had ik jullie best 4 Sterren willen geven. Alleen de service van dhl wordt ook met jullie beleving geassocieerd
26.04.2023
Reageren op mail. Bestelling was niet compleet, blijkbaar niet genoeg voorraad. Nergens reactie op, na gebeld te hebben de belofte gekregen dat het zou worden opgepakt, maar niets bleek minder waar.
01.05.2023
Ik heb mijn bestelling nu (ruim een maand na bestelauto) nog niet binnen en krijg geen reacties op mails etc
23.06.2023
geen communicatie, spullen zijn niet geleverd. Zijn retour gegaan nog voordat ze afgeleverd zouden worden
01.05.2023
Verzonden naar een verkeerde adres daarna retour naar bodylab en sindsdien niks meer van ze gehoord!!!
14.04.2023
Product op tijd leveren. Een maand verzendtijd is echt te lang (en nog heb ik mijn bestelling niet).