bodylab.nl

Gut

Zertifiziert seit: 02.07.2019
bodylab.nl erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

22.05.2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19.03.2023
Vorige week besteld en betaald. Na een week nog niets gehoord. Vraag gesteld via Facebook en nog geen reactie. Voorlopig wel geld kwijt, geen spullen. Hoop dat het snel opgelost wordt. Wellicht goed om voortaan te wachten totdat een order is afgehandeld voordat om feedback wordt gevraagd?

Bewertungen für bodylab.nl

19.03.2023

Gigantisch lange levertijd!

Meer dan een week geleden bestelling geplaatst, deze moet tot op heden nog arriveren!
18.03.2023
Ik heb 11 dag gewacht voor mijn bestelling. Dat is niet leuk.
17.03.2023
Het is een ramp, je moet te lang wachten op je bestelling.
08.03.2023
een week geleden spillen besteld hoor en zie nietd daarvsn
09.03.2023
Mijn bestelling is nog steeds niet aangekomen.
16.03.2023
Late levering, geen service, echt slecht.
04.06.2023
Lange levertijd wacht nu al 12 dagen op levering. Na sturen van mail krijg je automatische mail terug dat vanwege drukte het antwoord ook nog wel 4 tot 5 dagen kan duren. Voorheen zate er een distributiecentrum in Nederland en kreeg je je bestelling binnen 2 dagen in huis. Maar daar zijn ze mee gestopt, en nu moet alles uit Duitsland komen.
HD
Hans d.
Spijkenisse

Betalen met IDEAL

Ik vond het niet fijn dat je met IDEAL betalen geen andere bank kon kiezen dan ABN AMRO. Noodgedwongen heb ik maar gekozen voor KLARNA,waar je later bleek een account voor moet aan te maken. En de bezorging duurde daardoor ook langer dan dat ik gewend bent van een bedrijf dat sportvoeding leverd.
27.07.2023

Gebrekkige communicatie en levering

Nadat ik na 3 dagen geen track&trace heb ontvangen besloten te bellen, zou teruggebeld worden maar helaas, dag later nogmaals gebeld.. moest nog even geduld hebben. Idd dag erna kreeg jk track&trace. Echter na 6 pogingen is het dhl niet gelukt om te bezorgen…
13.08.2023
Ik ga hier niet nog een keer bestellen. Duurt ruim een week voor je het binnen hebt en met openen van de doos vloog de creatine me om de oren want de potten waren open wat ook helemaal logisch is als je kijkt naar de manier van inpakken
15.08.2023
Te late levering, wisten ook dat de levering te laat zou komen maar melden dit niet voordat je bestelt. Vervolgens een excuus wat naar mijn mening onterecht is. Bodylab mag wel leren wat precies excuus aanbieden is.
29.04.2023

Zending open en stuk ontvangen

Bij het openen van de bestelling, lag mijn hele bestelling open en stuk in de doos. Nu ben ik vervolgens al ruim anderhalve week contact aan het zoeken met Bodylab, maar ben nog steeds niet geholpen!
02.08.2023
Ik heb 3 maal stackers 2 besteld en het werkt gewoon echt niet. Zonde van het geld. Ik hoopte er net even wat extra energie van te krijgen, maar wordt er eerder moe van zo jammer en teleurgesteld.
RV
Robin V.
Bilzen
08.09.2023

Betere sluiting producten

Bij de levering is blijkbaar de pot wey open gegaan. Een kwart van de pot lag in de kartonnen doos. Waarschijnlijk niet de fout van Bodylab maar toch.
03.08.2023

Slechte service

Geen updates, duurt allemaal heel lang. Niemand bereikbaar. Zending geannuleerd i.v.m. foutief adres waar al eerder wel zendingen naar zijn verzonden.
RV
Richard V.
Amsterdam
10.09.2023

Wat er te verbeteren valt, alles

Wat er te verbeteren valt? Te veel op om op te noemen. 1 -het lange wachten op de bestelling . 2- DHL parcel . 3- communicatie. 4- service.
07.06.2023
Producten ontvangen na een aantal dagen. De verpakking van de producten zat niet goed dicht waardoor er veel verspilling is geweest.
08.08.2023

Producten goed, levering slecht

Producten zijn prima, levering duurde een week. Vind dat echt te lang in 2023 dus zal hier niet snel weer bestellen.
14.08.2023
4/8 besteld en nu nog niet binnen. Wel een mail gehad dat het later is maar dit is ook al enige tijd geleden.
Traag