bodylab.nlBewertungen

zertifiziert seit: 02.07.2019
aktualisiert am: 08.02.2023
bodylab.nl ist geprüft und zertifiziert nach den Trusted Shops Qualitätskriterien

Bei bodylab.nl können Sie den Käuferschutz von Trusted Shops nutzen und damit Ihre Einkäufe bis zu 20.000 € absichern. Mehr erfahren

zertifiziert seit: 02.07.2019
aktualisiert am: 08.02.2023

Bewertungen für bodylab.nl

19.06.2022
De bestelling is soepel verlopen. Er is een minpuntje, DHL denkt misschien dat je de hele dag het pakketje volgt dat is in mijn geval zeker niet. Als de bestelling s'morgens vroeg nog in Duistland is verwacht ik niet dat het al aan het eind van de middag al aan huis bezorgd wordt in Nederland. Op zich erg goed en snel. Ik zou liever zien dat je een mailtje krijgt dat het de volgende dag bijv. tussen 13.00 en 16.00 uur bezorgd wordt, verder alle lof voor DHL. Nu kon ik het de volgende werkdag na 13.00 uur afhalen op een bezorgpunt. (Jammer voor de bezorger die een onnodige rit heeft gemaakt.)

30.05.2022
Ik heb tot 4 maal toe contact gezocht met bodylab zonde succes, elke keer sturen ze mij een track en tracé code waar ik niks aan heb. Omdat deze namelijk niet veranderd! Ik heb ook contact met DHL gezocht en die geven aan dat het pakket nog opgehaald/verzonden moet worden. Ik heb deze bestelling 18 mei geplaatst en het is ondertussen 30 mei. Ook op het telefoon nummer/social accounts van bodylab krijg je geen reactie op vragen. Ik hoop dat ik jullie zo kan bereiken en een antwoord kan krijgen op waar mijn pakket blijft.

Bewertungen für bodylab.nl

21.01.2023
Ik begrijp het dat mijn pakket later is aangekomen dan verwacht. Het probleem is dat iemand mijn reep uit de doos heeft gestolen vooraleer ze het pakket hadden afgesloten. Ik heb foto’s bijgevoegd van hoe de doos eruit zag toen ik het uit het pakket haalde. Als je telt, zijn het 11 repen in plaats van 12. Edit: bedankt voor de reactie. Ben blij dat ik geholpen werd.
14.01.2023

Voor het eerst 10 dagen moeten wachten op mijn bestelling. 3x mailtje gestuurd waar het product bleef. Niet gewend van hun. Altijd binnen 2 a 3 dagen geleverd
Prima producten, prijzen ook in orde. Snelheid van leveren is echter echt onder de maat, meer dan een week tussen bestellen en geleverd krijgen kan echt niet meer.
21.01.2023
Zeer lange verzend tijd Na 9 dagen was het pakket pas geleverd
23.01.2023
Ik heb 12 dagen moeten wachten op mijn bestelling.
Te langzaam afleveren
Zeer ontevreden. De site zegt dat de levering van 4 tot 6 dagen is, maar het kwam binnen 10.
De emmer was beschadigd
09.01.2023
14.01.2023
Ik heb een pakketje ruim twee weken geleden besteld en hij is nog steeds niet aangekomen. Het komt blijkbaar allemaal vanuit Duitsland, maar dat is geen rechtvaardiging om het zo lang te laten duren. Absurd zelfs. Ergste nog is fat het bedrijf dan verder niet communiceert.
18.01.2023
Hallo lieve klant, wegens een zeer hoog ordervolume en veel ziekteverlof in ons magazijn, zijn er momenteel helaas vertragingen. Heeft u een specifieke vraag over uw bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice via info@bodylab.nl. Onze excuses hiervoor!
19.01.2023

Zit inmiddels al twee weken op de bestelling te wachten en heb niets ontvangen. Snap dat het niet morgen hier is maar dit is niet van deze tijd. Wel al een email met vraag om het te beoordelen.
19.01.2023
Hallo lieve klant, wegens een zeer hoog ordervolume en veel ziekteverlof in ons magazijn, zijn er momenteel helaas vertragingen. Onze excuses hiervoor!
25.01.2023
Bestelling geplaatst op 13-01. Uiteindelijk zou het pakket geleverd worden op 23-01. Beste een lange verzendtijd. Pakket heb ik nooit gekregen. Bodylab heeft een Nederlandse site, maar de gehele klantenservice en bezorging is in het Duits. Lekker makkelijk voor de communicatie.
25.01.2023
Hallo lieve klant, Het spijt ons voor het ongemak! Neem contact op met onze klantenservice op info@bodylab.nl zodat we u verder kunnen helpen. Hartelijk dank!
Pakket is spoorloos er staat dat het is afgeleverd op het leveradres 30/01/23, Alle postpunten gebeld ook niks.
Antwort von bodylab.nl
Hallo lieve klant, Neem contact op met onze klantenservice op info@bodylab.nl zodat we u verder kunnen helpen. Hartelijk dank!
2 weken geleden bestelling geplaatst en tot nu toe geen reactie en geen informatie over mijn besteling
Bestelling na 12 dagen op 30-01-2023 om 20h55 nog altijd niet geleverd?
Wachten al 10 dagen op bestelling
Antwort von bodylab.nl
Ordered something and never arrived!! Still looking for a refund too!
Duurt erg lang, heb het 11 januari besteld en nog niet binnen
24.01.2023