bodylab.nl

Gut

Zertifiziert seit: 02.07.2019
bodylab.nl erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

22.05.2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19.05.2023
Mijn pakket is niet geleverd moest een maand lang wachten en ik zag gwn op de track and trace dat het al weer terug is geretourneerd is zonder het te leveren plus moest ik het retour bedrag gaan betalen nooit meer ga ik van hier iets kopen

Bewertungen für bodylab.nl

Late order

i placed my order 10 days ago and i still don’t have any information on where it is. The website said that it would take 4 to 5 days.
PC
Pedro C.
Tienen
Bestelling duurde lang dan normaal en geen bevestiging gekregen van verzending.
Slechte service
Niet helemaal duidelijk wanneer bestelling wordt bezorgd op het moment van bestellen .
Pakket niet ontvangen

levertijd slecht, verpakking stroef, goede prijskwaliteit

De levertijd is niet 2 tot 3 dagen! Duurde een week. Ook is de verpakking van de producten slecht te openen. Wel is het goede prijskwaliteit.
Gewicht per scoop is veel lager als aangegeven. Consistentie wisselend per verpakking. Alleen de prijs is goed.
You need to improve your packaging for shipping. My package had been opened and half of the contents of the creatine package had spilled inside the box
Geen reactie op me e-mails en een erg lange verzend tijd.
1.5 weken gewacht op product
Leveringen met 2-3 dagen, ik wacht al 2 weken
AR
Adeeb R.
Capelle en de ijssel
HA
Homam A.
Apeldoorn
De bestelling is aangekomen. Er is een tekort aan benodigde materialen Factuurnummer: 2800245595 Bestelnummer: 2800292174 Je bestelling is van: 24-04-24 04:09 Ik heb deze bestelling ontvangen, maar er ontbreekt iets in het pakket, ook al is het pakket volledig geseald. Verkoop
Antwort von bodylab.nl
Beste klant, Bedankt voor uw bericht! Onze klantenservice heeft hierover al contact met u opgenomen. Hartelijk dank!
BN
RV
R V.
Schijndel

Prijs ok , levertijd te lang

Produkt en prijs prima , levertijd te lang .
Na 4 dagen na het aanvraag om een product terug te sturen heb ik nog niets van hen gehoord.
Antwort von bodylab.nl
Beste klant, Bedankt voor uw bericht! Helaas hebben we geen verzoek van u ontvangen. Gelieve ons opnieuw te contacteren via e-mail, zodat we u een retourlabel kunnen toesturen. Met vriendelijke groet.
Slecht levering bestellen nog niet binnen duurt langer als een week
Antwort von bodylab.nl
Beste Klant, volgens de trackinginformatie heeft u uw pakket nu ontvangen. Als er nog verdere vragen zijn, kunt u altijd contact met ons opnemen. Bedankt voor uw aankoop en veel plezier met de producten!
Ik heb nooit mijn bestelling mogen ontvangen maar heb al wel betaald. Dag geld. Bestel de volgende keer weer bij Body en Fit.
Antwort von bodylab.nl
Beste klant, We willen u oprecht onze excuses aanbieden voor de vertraging van uw bestelling. We begrijpen dat het wachten op uw bestelling frustrerend kan zijn en we betreuren ten zeerste de ongemakken die hierdoor zijn ontstaan. De vertraging werd veroorzaakt door een onverwacht hoge vraag naar onze producten en problemen met onze transportdiensten. Ondanks onze inspanningen om de situatie aan te pakken, hebben we helaas niet de gebruikelijke efficiëntie bereikt bij het verwerken en bezorgen van uw bestelling. Wees ervan verzekerd dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. We hebben extra maatregelen genomen om knelpunten te minimaliseren en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen tijdig worden verwerkt. We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. Aarzel niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft of ondersteuning nodig heeft. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we verzekeren u dat we hard werken om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden.