bodylab.nl

Gut

Zertifiziert seit: 02.07.2019
bodylab.nl erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

22.05.2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19.05.2023
Mijn pakket is niet geleverd moest een maand lang wachten en ik zag gwn op de track and trace dat het al weer terug is geretourneerd is zonder het te leveren plus moest ik het retour bedrag gaan betalen nooit meer ga ik van hier iets kopen

Bewertungen für bodylab.nl

Heb een bestelling geplaatst en tot op heden geen respons gehad (10 dagen geleden).
Antwort von bodylab.nl
Hallo beste Klant, beste Klantin, onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan doordat u nog geen reactie heeft ontvangen op uw bestelling van 10 dagen geleden. Wij begrijpen dat dit frustrerend is en waarderen uw geduld. Wij zullen onmiddellijk onderzoeken wat er is misgegaan en ervoor zorgen dat u spoedig de benodigde informatie ontvangt. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak en dank u voor uw begrip. Met vriendelijke groeten.
besteld maar niet geleverd, voor mij bestaat deze site niet meer, ik zal het merk veranderen....
Antwort von bodylab.nl
Beste Klant, beste Klatin, volgens de verzendingsinformatie is uw bestelling op 24.11. bij u aangekomen. Mocht u nog verdere vragen hebben, maak dan gebruik van onze klantenservice. We helpen u graag verder.
Mijn pakket is niet aangekomen. Vervolgens gemailed en documenten gestuurd maar daarna niks meer vernomen. Slechte service.
Antwort von bodylab.nl
Hallo beste Klant, beste klantin het spijt ons zeer te horen dat uw pakket niet is aangekomen. Helaas heeft DHL gemeld dat het pakket verloren is gegaan. Wij begrijpen dat dit erg vervelend voor u is. Om dit goed te maken, hebben we al een creditnota voor u in gang gezet. Als u nog verdere vragen heeft of als wij u ergens anders mee kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groeten
AK
Angela K.
Amsterdam
Bestelling is nog steeds niet geleverd
15.11.2023
Geachte Klant, Onze oprechte excuses voor de vertraging bij de levering van uw bestelling. Uw zorg is voor ons van groot belang, en we betreuren eventuele ongemakken die hierdoor zijn ontstaan. Een medewerker van ons klantenserviceteam heeft uw zaak al in behandeling genomen en u hierover geïnformeerd. We doen ons uiterste best om uw kwestie zo snel mogelijk op te lossen en uw bestelling bij u te bezorgen. Indien u verdere vragen heeft of aanvullende ondersteuning nodig heeft, aarzel dan niet om rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservicemedewerker.
Het duurt ontzettend lang voordat mijn bestelling binnen is
Antwort von bodylab.nl
Hallo beste klant, Excuseer voor het ongemak met betrekking tot de lange levertijd van uw bestelling. We begrijpen hoe frustrerend dit voor u moet zijn en bieden onze oprechte excuses aan. We doen ons best om de vertraging aan te pakken en de situatie te verbeteren. Als u verdere vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op. We waarderen uw begrip en geduld in deze kwestie.
12.11.2023

Long delivery time

The package came just after more than 9 days, which is quite long. Never order here if you need the products soon.

Grote brokken in pré workout

Lange levertijd en grote bronnen in pré workout
05.11.2023

langzame levering

Als er staat snelle levering verwacht ik deze binnen 2 dagen. Dit heet helaas 7 dagen geduurd dan spreek ik niet meer van snel. verder is het product wel goed.
31.10.2023

Retour niet behandeld en genegeerd

Ik heb per ongeluk mijn bestelling verdubbeld bij het afrekenen. Ik heb dat laten weten en alles was in orde voor de retour maar tot op heden heb ik nog altijd niks gehoord over de retour en wanneer ik een mail stuur moet ik weer alles opnieuw uitleggen aan dezelfde persoon... En daarna weer genegeerd ben!
31.10.2023
Hallo lieber Kunde, liebe Kundin, Het spijt ons dat dit is gebeurd. Onze klantenservice heeft uw verzoek al geregistreerd en behandelt het. We zorgen ervoor dat u zo snel mogelijk een reactie op uw retouraanvraag ontvangt. Bedankt voor uw begrip en geduld.
25.10.2023
Niks ontvangen
26.10.2023
Beste klant, Ik wil me oprecht verontschuldigen voor de ongemakken die u heeft ondervonden met uw bestelling. Het is buitengewoon vervelend om te horen dat u ogenschijnlijk niets heeft ontvangen. Volgens de traceerinformatie van DHL is het pakket echter als bezorgd geregistreerd. In dergelijke gevallen kunnen er af en toe onduidelijkheden of misverstanden bij de levering optreden. We begrijpen hoe frustrerend deze situatie voor u moet zijn. We willen ervoor zorgen dat uw probleem zo snel mogelijk wordt opgelost. Daarom verzoeken wij u vriendelijk om onmiddellijk contact op te nemen met onze klantenservice om deze kwestie op te helderen. Ons klantenserviceteam zal alle nodige stappen ondernemen om te verifiëren wat er precies met uw levering is gebeurd. Als blijkt dat het pakket daadwerkelijk niet bij u is aangekomen, zullen we onmiddellijk maatregelen nemen om het probleem op te lossen. Er zal een onderzoek worden ingesteld om ervoor te zorgen dat u uw bestelling ontvangt of alternatief gecompenseerd wordt. Nogmaals willen we ons oprecht bij u verontschuldigen en danken wij u voor uw geduld en begrip in deze kwestie. Aarzel niet om onmiddellijk contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we u zo goed mogelijk kunnen helpen.
JV
J J V.
Uithoorn
16.10.2023
Voor de tweede keer ongedierte in de oat meal aangetroffen.
17.10.2023
Geachte klant, Wij willen ons oprecht bij u verontschuldigen en betreuren de herhaalde overlast die u hebt ervaren door opnieuw ongedierte in uw havermout aan te treffen. Dit is onaanvaardbaar, en we begrijpen hoe belastend deze situatie voor u moet zijn. Een medewerker van ons klantenserviceteam heeft al stappen ondernomen en een tegoed voor u aangevraagd. Dit tegoed zou binnenkort op uw rekening moeten verschijnen. We hopen dat dit helpt om de overlast die u hebt ervaren enigszins te compenseren. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we nemen de kwaliteit van onze producten en de klantenservice zeer serieus. We zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat dergelijke incidenten in de toekomst worden voorkomen. We danken u voor het vertrouwen in ons bedrijf en hopen dat u ons de kans geeft om uw vertrouwen terug te winnen. Nogmaals onze oprechte excuses voor de herhaalde overlast die u hebt moeten doorstaan. We staan tot uw beschikking om u te helpen met verdere vragen of zorgen.
12.10.2023
Producten zeker in orde, maar trage verzending ( >1 week)
09.10.2023
Een potje Glucosamine was open en alle tabletten lagen verspreid in de doos.
05.10.2023
De weightgainer lost slecht op. En de dop van alle drie de shakers sluiten niet goed.
05.10.2023
Hallo lieber Kunde, liebe Kundin, wir möchten uns aufrichtig bei Ihnen entschuldigen und bedauern die Unannehmlichkeiten, die Sie mit unseren Produkten erlebt haben. Ihre Zufriedenheit liegt uns sehr am Herzen. Wir empfehlen Ihnen, sich umgehend an unseren Kundenservice zu wenden, um eine passende Lösung für Ihre Anliegen zu finden. Unser engagiertes Kundenservice-Team steht Ihnen gerne zur Verfügung, um Ihre Fragen zu beantworten und Ihnen bei der Suche nach einer geeigneten Lösung zu helfen. Nochmals entschuldigen wir uns für die Unannehmlichkeiten, die Sie erlebt haben, und wir werden alles in unserer Macht stehende tun, um sicherzustellen, dass Ihre Bedenken zufriedenstellend gelöst werden.
01.10.2023
Slechte kwaliteit, poeder vormt blokjes na twee weken!
02.10.2023
Hallo lieber Kunde, liebe Kundin, vielen Dank für Ihre Rückmeldung. Wir bedauern zutiefst, von Ihrer negativen Erfahrung zu hören und entschuldigen uns aufrichtig für die Unannehmlichkeiten, die Sie mit unserem Produkt hatten. Die Zufriedenheit unserer Kunden liegt uns sehr am Herzen. Unser Kundenservice wird sich in Kürze mit Ihnen in Verbindung setzen, um Ihr Anliegen näher zu besprechen und eine zufriedenstellende Lösung zu finden. Wir schätzen Ihr Feedback, da es uns dabei hilft, unsere Produkte und unseren Service kontinuierlich zu verbessern. Nochmals vielen Dank für Ihre Geduld und Ihr Verständnis. Vielen Dank!
29.09.2023
24.09.2023
23.09.2023
11.09.2023
RV
Richard V.
Amsterdam
10.09.2023

Wat er te verbeteren valt, alles

Wat er te verbeteren valt? Te veel op om op te noemen. 1 -het lange wachten op de bestelling . 2- DHL parcel . 3- communicatie. 4- service.