bodylab.nl

Gut

Zertifiziert seit: 02.07.2019
bodylab.nl erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

22.05.2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19.03.2023
Vorige week besteld en betaald. Na een week nog niets gehoord. Vraag gesteld via Facebook en nog geen reactie. Voorlopig wel geld kwijt, geen spullen. Hoop dat het snel opgelost wordt. Wellicht goed om voortaan te wachten totdat een order is afgehandeld voordat om feedback wordt gevraagd?

Bewertungen für bodylab.nl

08.05.2023
08.05.2023
07.05.2023
Alles ok alleen sneller leveren
HT
06.05.2023
05.05.2023
Snellere verzending
04.05.2023
Need better communication about expected delivery times.
JK
joop k.
houten
04.05.2023
03.05.2023
Wacht al 4 weken op pakketje. Heb al 5x gebeld en hoor alleen ja vervelend.. heb m doorgestuurd naar het hoofdkantoor. Hopelijk snel afgehandeld, maar ik bestel hier nooit meer
01.05.2023
Verzonden naar een verkeerde adres daarna retour naar bodylab en sindsdien niks meer van ze gehoord!!!
01.05.2023
Makkelijk bestellen en snel in huis!
01.05.2023
Ik heb mijn bestelling nu (ruim een maand na bestelauto) nog niet binnen en krijg geen reacties op mails etc
30.04.2023

Verzending duurt lang en potten gaan open.

Verzending duurt lang. Soms tot 1 week. Vaak gaan de potten open tijdens het transport, waardoor alles onder de poeder zit. Anderzijds sturen ze gewoon een nieuwe pot zonder problemen, maar dan moet je dus weer een week wachten.
LR
L R.
Vlaams-Brabant
29.04.2023

Zending open en stuk ontvangen

Bij het openen van de bestelling, lag mijn hele bestelling open en stuk in de doos. Nu ben ik vervolgens al ruim anderhalve week contact aan het zoeken met Bodylab, maar ben nog steeds niet geholpen!
CE
Charles E.
Aalsmeer
29.04.2023
28.04.2023
De dosering eiwitten is niet zo hoog in hun Whey en de smaken kunnen ook een stuk steviger.