bodylab.nl

Gut

Zertifiziert seit: 02.07.2019
bodylab.nl erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

22.05.2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19.05.2023
Mijn pakket is niet geleverd moest een maand lang wachten en ik zag gwn op de track and trace dat het al weer terug is geretourneerd is zonder het te leveren plus moest ik het retour bedrag gaan betalen nooit meer ga ik van hier iets kopen

Bewertungen für bodylab.nl

04.10.2023
Producten zijn kwalitatief prima, verzending zou wat sneller kunnen maar dat is praktisch onmogelijk uit Duitsland. Je moet het wel hebben van aanbiedingen want anders zijn ze nagenoeg niet goedkoper dan de rest. Toch zijn er andere websites die duurder zijn mét korting. Verpakkingen zijn prima, ben alleen geen fan van dhl maar dat staat enigszins los van de winkel zelf.
15.09.2023
Goede producten, gebruik Bodylab nu sinds 4 maanden, daarvoor ook al eens gebruikt maar toen gestopt. Het enige nadeel is, dat wanneer je in NL woont en daar besteld, hou dan rekening met wat meer verzenddagen dan normaal gesproken. Zorg dus dat je daar rekening mee houdt tussen je bestellingen door.
07.09.2023

Prima producten maar trage levering

Bestelde producten zijn prima, alleen de verzending laat lang op zich wachten. Wat verbeterd moet worden is het verzenden van de bestellingen. Als pas 6 dagen na je bestelling de bestelde producten verzonden worden dat vind ik echt niet passen in de tijd.
30.04.2023

Verzending duurt lang en potten gaan open.

Verzending duurt lang. Soms tot 1 week. Vaak gaan de potten open tijdens het transport, waardoor alles onder de poeder zit. Anderzijds sturen ze gewoon een nieuwe pot zonder problemen, maar dan moet je dus weer een week wachten.
21.05.2023
Creatine monohydraat is niet wat ik gewend ben, scoopje is ook meer dan 5 gram. Niet echt duidelijk en weet niet zeker of deze poeder vorm puur is. We gaan het uittesten in het lab met de gc/ms.
02.10.2023
Goede prijs/kwaliteit. Ik gebruik nu enkele jaren de producten van Bodylab en heb het gevoel het nodige binnen te krijgen passend aan wat mijn lichaam nodig heeft. En het is nog lekker ook.
25.05.2023
Op zoek naar testo stackers maar dan ietsje goedkoper , zo kwam ik hier terecht ..elders 80 euro … bij bodylab 52 euro ! Niet voor spieren maar voor snelheid enbetere prestaties !
08.07.2023
De levering duurde wat langer als dat ik had verwacht. Maar de producten zijn prima! Het wachten waard. Ik raad iedereen aan te bestellen bij bodylab de kortingen zijn ook leuk.
14.05.2023

Levering van product duurde lang, maar goede houdbaarheidsdatum

Levering van product duurde lang, slechte infomatie verziening mbt de levering. Uiteindelijk wel het juiste product, met (belangrijk!) een prima houdbaarheidsdatum.
05.11.2023

langzame levering

Als er staat snelle levering verwacht ik deze binnen 2 dagen. Dit heet helaas 7 dagen geduurd dan spreek ik niet meer van snel. verder is het product wel goed.
18.06.2023
Bodylab is een goede leverancier van supplementen. De verzending via Bpost gaat helaas soms mis of vertraagd. Al bij al mijn eerste keus leverancier.
26.09.2023
Producten zijn prima, goed verpakt, redelijk snel ontvangen. De prijzen zijn wel wat gestegen de laatste tijd, dat is eigenlijk het enige minpuntje.
02.10.2023

Legale Fiets doping!

Goed spul voor op de fiets voor de man op leeftijd met een tanende testosteronspiegel ! Snel in huis voor een eerlijke prijs ! Dank u wel bodylab
10.08.2023
In de verzending was een pot open gegaan tijdens de reis in de doos. Dit gemeld en zij sturen zonder problemen een nieuwe op! Super!
02.08.2023
Heerlijke eiwitten voor een goede prijs, bestelling is helaas niet gelijk volgende dag in huis. Maar is het proberen zeker waard
05.08.2023
Superfijne producten. Goede prijs en kwaliteit! Het verzenden duurt alleen wat langer. Voor de producten een aanrader!
31.05.2023

Voor herhaling vatbaar

Beetje huiverig na het lezen van de recensies, maar binnen 4 dagen mijn bestelling in huis en naar volle tevredenheid
12.11.2023

Long delivery time

The package came just after more than 9 days, which is quite long. Never order here if you need the products soon.
12.10.2023
goede producten, je wordt ook goed op de hoogte gehouden betreffende de bestelling, ook bij eventuele vertraging.
01.06.2023

Goeie proteine, verschrikkelijke bezorging

Ik vind hun proteine poeder de beste tot nu toe, maar het duurt minstens twee weken voordat je het in huis hebt.