bodylab.nl

Gut

Zertifiziert seit: 02.07.2019
bodylab.nl erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

22.05.2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19.03.2023
Vorige week besteld en betaald. Na een week nog niets gehoord. Vraag gesteld via Facebook en nog geen reactie. Voorlopig wel geld kwijt, geen spullen. Hoop dat het snel opgelost wordt. Wellicht goed om voortaan te wachten totdat een order is afgehandeld voordat om feedback wordt gevraagd?

Bewertungen für bodylab.nl

04.08.2023
04.08.2023
Mooie aanbiedingen
Goede , correcte en snelleservice

Slechte service

Geen updates, duurt allemaal heel lang. Niemand bereikbaar. Zending geannuleerd i.v.m. foutief adres waar al eerder wel zendingen naar zijn verzonden.
02.08.2023
Ik heb 3 maal stackers 2 besteld en het werkt gewoon echt niet. Zonde van het geld. Ik hoopte er net even wat extra energie van te krijgen, maar wordt er eerder moe van zo jammer en teleurgesteld.
02.08.2023
Heerlijke eiwitten voor een goede prijs, bestelling is helaas niet gelijk volgende dag in huis. Maar is het proberen zeker waard
02.08.2023
Producten niet verkregen nog antwoordt verkregen over de zending .
31.07.2023
30.07.2023
30.07.2023
Sneller leveren, waarom moet dat een week duren. Concurrenten leveren binnen 24u
R.
Reina ..
Nederland
29.07.2023

Duidelijke site, leuke acties, veel keuzes

Zelf fout in bestellen gemaakt, geen probleem. Wordt netjes opgelost bij Bodylab.
28.07.2023
JL
Jeroen L.
Amsterdam
27.07.2023
Duurt te lang. Waarschijnlijk omdat het uit Duitsland moet komen.
Snelle en correcte levering

Gebrekkige communicatie en levering

Nadat ik na 3 dagen geen track&trace heb ontvangen besloten te bellen, zou teruggebeld worden maar helaas, dag later nogmaals gebeld.. moest nog even geduld hebben. Idd dag erna kreeg jk track&trace. Echter na 6 pogingen is het dhl niet gelukt om te bezorgen…
26.07.2023
Entree prima binnen komen.
26.07.2023