bodylab.nl

Gut

Zertifiziert seit: 02.07.2019
bodylab.nl erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

22.05.2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19.05.2023
Mijn pakket is niet geleverd moest een maand lang wachten en ik zag gwn op de track and trace dat het al weer terug is geretourneerd is zonder het te leveren plus moest ik het retour bedrag gaan betalen nooit meer ga ik van hier iets kopen

Bewertungen für bodylab.nl

23.03.2024
Jammer dat de 1 kg.-verpakkingen nu nog maar 900 gram bevatten. Is toch een prijsverhoging van 10% bovenop de reguliere prijsstijgingen.
24.03.2024
Als je besteld hebt en de aflevering hebt gehad, dan word je doodgegooid. Met aanbiedingen, beetje te !
Website is zeer overzichtelijk en de prijzen zijn onklopbaar. Maar de levertermijn is aanzienlijk.
21.03.2024
de shake die ik gekocht had heeft een heel lekkere smaak. De verzending mag sneller.

Prima producten

Tevreden over de producten alleen erg jammer dat de levering zo lang duurt
16.03.2024
Gaat de laatse tijd veel beter met verzenden gaat sneller en komt aan
vlotte communicatie met klantendienst. Goede oplossing voor probleem
Dozen sluiten niet goed af. Elke doos had een poeder laagje
Klein weekje wachten, dat kon sneller.
JG
17.03.2024

Gewoon goed

Prijs kwaliteit verhouding en levering
30.03.2024
Alles was inorde
27.03.2024
17.03.2024
15.03.2024

Zeer slechte communicatie en service.

Zeer slechte communicatie en service. Ik maak een bestelling. Een week lang geen mail of bericht. Ik kijk even op hun portaal en zie dan dat mijn bestelling geannuleerd is. Geen woord hierover ontvangen via mail. Ik stuur een bericht hierover en dan krijg ik te horen dat ze geen betaling hebben ontvangen. Ik stuur meteen paypal betalingsbewijs door waarna het terug stil wordt. Opeens krijg ik via mail een trackingcode en zie ik dat de bestelling onderweg is. In totaal 2 weken geduurd voor ik iets had ipv. De beloofde 2 dagen. Mijden is de boodschap! Voldoende alternatieven die zich wel aan hun woord houden en de dag erna leveren.
Antwort von bodylab.nl
Beste klant, We willen u oprecht onze excuses aanbieden voor de vertraging van uw bestelling. We begrijpen dat het wachten op uw bestelling frustrerend kan zijn en we betreuren ten zeerste de ongemakken die hierdoor zijn ontstaan. De vertraging werd veroorzaakt door een onverwacht hoge vraag naar onze producten en problemen met onze transportdiensten. Ondanks onze inspanningen om de situatie aan te pakken, hebben we helaas niet de gebruikelijke efficiëntie bereikt bij het verwerken en bezorgen van uw bestelling. Wees ervan verzekerd dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. We hebben extra maatregelen genomen om knelpunten te minimaliseren en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen tijdig worden verwerkt. We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. Aarzel niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft of ondersteuning nodig heeft. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we verzekeren u dat we hard werken om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden.