bodylab.nl

Gut

Zertifiziert seit: 02.07.2019
bodylab.nl erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

22.05.2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19.05.2023
Mijn pakket is niet geleverd moest een maand lang wachten en ik zag gwn op de track and trace dat het al weer terug is geretourneerd is zonder het te leveren plus moest ik het retour bedrag gaan betalen nooit meer ga ik van hier iets kopen

Bewertungen für bodylab.nl

23.12.2023
09.12.2023
YP
Yves P.
Wilrijk
02.12.2023
Had een bestelling geplaatst en na 8 dagen stond het nog steeds “in behandeling”. Heb hieromtrent gemaild en vernomen dat het gratis product (door grote bestelling) uitgeput was en daardoor mijn bestelling nog niet verzonden was. Heb hierop dan reactie gegeven dat het erg is dat ik eerst dien te mailen vooraleer men mij hiervan op de hoogte brengt. Heb dan bestelling laten doorgaan maar zonder het gratis product. Hiervoor kreeg ik in eerste instantie geen compensatie, maar kreeg dan na te mailen een code voor 10 euro op volgende bestelling… vind dit wat pover daar er met de kortingen van de website altijd meer dan 10 euro korting is… Had eerder een gratis product of vervangend product verwacht nij mijn bestelling. Na laatste mail ook geen reactie meer gekregen.
sylvie s.
Hekelgem België
26.12.2023

potten tijdens levering open gegaan

09/01/2024 Tot op heden is er nog steeds geen aanvaardbare oplossing geboden / Nog steeds word ik in het Duits beantwoord / Heb al mijn contactgegevens meerdere keren nagelaten 7 van de 10 potten van Whey proteïne zijn open gegaan tijdens transport Bestelling van 13/12/2023 ...nog steeds mee bezig ...altijd in het Duits antwoord krijgen ... geen oplossing bieden voor ongemak ...hopeloos ...
Nooit iets ontvangen! Vorige week maandag heb ik de spullen besteld. 10 dagen later nog steeds niets binnen. Aan de reactie te zien zou er iemand 12 december langs zijn geweest, echter heb ik een video deurbel van ring en die heeft niets geregistreerd. In de t&t data staat dat ze mijn adres niet konden vinden, misschien een andere bezorgpartner zoeken.
Mijn pakket is niet aangekomen. Vervolgens gemailed en documenten gestuurd maar daarna niks meer vernomen. Slechte service.
Antwort von bodylab.nl
Hallo beste Klant, beste klantin het spijt ons zeer te horen dat uw pakket niet is aangekomen. Helaas heeft DHL gemeld dat het pakket verloren is gegaan. Wij begrijpen dat dit erg vervelend voor u is. Om dit goed te maken, hebben we al een creditnota voor u in gang gezet. Als u nog verdere vragen heeft of als wij u ergens anders mee kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groeten
besteld maar niet geleverd, voor mij bestaat deze site niet meer, ik zal het merk veranderen....
Antwort von bodylab.nl
Beste Klant, beste Klatin, volgens de verzendingsinformatie is uw bestelling op 24.11. bij u aangekomen. Mocht u nog verdere vragen hebben, maak dan gebruik van onze klantenservice. We helpen u graag verder.
Heb een bestelling geplaatst en tot op heden geen respons gehad (10 dagen geleden).
Antwort von bodylab.nl
Hallo beste Klant, beste Klantin, onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan doordat u nog geen reactie heeft ontvangen op uw bestelling van 10 dagen geleden. Wij begrijpen dat dit frustrerend is en waarderen uw geduld. Wij zullen onmiddellijk onderzoeken wat er is misgegaan en ervoor zorgen dat u spoedig de benodigde informatie ontvangt. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak en dank u voor uw begrip. Met vriendelijke groeten.
22.05.2023
24.04.2023

Ok

Over het algemeen beoordeel ik de winkel als goed. Maar er staat een fout op de productverpakking met betrekking tot de portiegrootte. Op de verpakking staat dat je 3 maatlepels van het product moet gebruiken, d.w.z. 36g. Binnenin vond ik een heel klein schepje, na het wegen van 3 maatscheppen gaf het 18g. Wijzig de informatie op de verpakking of geef de juiste maatschep op.
26.05.2023

Goede site, mooie producten! Echter, langere levertijd dan je misschien gewend bent!

Het is een goede site, veel & goede producten, koop er ook veel. Het enige nadeel is, dat wanneer je er iets besteld, je wanneer je in NL woont, rekening mee moet houden dat het ongeveer een week duurt voordat je je spullen krijgt. Denk dus niet: Ow even snel bestellen want ik heb het overmorgen nodig, dat ga je niet redden.
14.05.2023
De lage prijzen bevielen me. Maar verzenden naar Nederland kan sneller. En communiceren met de Nederlandse DHL moet beter. Want ineens stond de bezorger aan de deur. Ik daar had ik geen melding van gekregen. Maar in dit geval was ik gelukkig thuis.
28.09.2023

Goede service bij opengebroken creatine

Eerste zending zat doos vol met het poeder. Zonder morren een tweede gestuurd. De tweede keer was er wat papier bijgesloten als buffer. Dat had de eerste keer waarschijnlijk ook gescheeld ;-)
25.10.2023
De levering ging zoals afgesproken. Niets op aan te merken. Prijs was scherp. Product zelf moet ik nog langere tijd gebruiken om goed te kunnen beoordelen. Tot nu toe is het dikke prima.
20.10.2023
netjes verpakt aangekomen . niet te veel karton gebruikt . product voldeed aan de verwachting DHL was niet echt duidelijk over de levering ik was toevallig thuis
19.04.2023

Goed betrouwbaar bedrijf

Altijd redelijk snel geleverd en nog nooit problemen gehad. Eiwit producten wel veel duurder geworden laatste jaar. Daarom 4*
24.04.2023
De verzending komt uit Duitsland en daarom is het pakketje niet de volgende dag in huis maar duurt het een aantal werkdagen.