bodylab.nl

Gut

Zertifiziert seit: 02.07.2019
bodylab.nl erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

22.05.2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19.05.2023
Mijn pakket is niet geleverd moest een maand lang wachten en ik zag gwn op de track and trace dat het al weer terug is geretourneerd is zonder het te leveren plus moest ik het retour bedrag gaan betalen nooit meer ga ik van hier iets kopen

Bewertungen für bodylab.nl

Pakket niet ontvangen
You need to improve your packaging for shipping. My package had been opened and half of the contents of the creatine package had spilled inside the box
Geen reactie op me e-mails en een erg lange verzend tijd.
1.5 weken gewacht op product
Leveringen met 2-3 dagen, ik wacht al 2 weken
AR
Adeeb R.
Capelle en de ijssel
HA
Homam A.
Apeldoorn
De bestelling is aangekomen. Er is een tekort aan benodigde materialen Factuurnummer: 2800245595 Bestelnummer: 2800292174 Je bestelling is van: 24-04-24 04:09 Ik heb deze bestelling ontvangen, maar er ontbreekt iets in het pakket, ook al is het pakket volledig geseald. Verkoop
Antwort von bodylab.nl
Beste klant, Bedankt voor uw bericht! Onze klantenservice heeft hierover al contact met u opgenomen. Hartelijk dank!
Na 4 dagen na het aanvraag om een product terug te sturen heb ik nog niets van hen gehoord.
Antwort von bodylab.nl
Beste klant, Bedankt voor uw bericht! Helaas hebben we geen verzoek van u ontvangen. Gelieve ons opnieuw te contacteren via e-mail, zodat we u een retourlabel kunnen toesturen. Met vriendelijke groet.
Website is zeer overzichtelijk en de prijzen zijn onklopbaar. Maar de levertermijn is aanzienlijk.

Prima producten

Tevreden over de producten alleen erg jammer dat de levering zo lang duurt
Slecht levering bestellen nog niet binnen duurt langer als een week
Antwort von bodylab.nl
Beste Klant, volgens de trackinginformatie heeft u uw pakket nu ontvangen. Als er nog verdere vragen zijn, kunt u altijd contact met ons opnemen. Bedankt voor uw aankoop en veel plezier met de producten!
Ik heb nooit mijn bestelling mogen ontvangen maar heb al wel betaald. Dag geld. Bestel de volgende keer weer bij Body en Fit.
Antwort von bodylab.nl
Beste klant, We willen u oprecht onze excuses aanbieden voor de vertraging van uw bestelling. We begrijpen dat het wachten op uw bestelling frustrerend kan zijn en we betreuren ten zeerste de ongemakken die hierdoor zijn ontstaan. De vertraging werd veroorzaakt door een onverwacht hoge vraag naar onze producten en problemen met onze transportdiensten. Ondanks onze inspanningen om de situatie aan te pakken, hebben we helaas niet de gebruikelijke efficiëntie bereikt bij het verwerken en bezorgen van uw bestelling. Wees ervan verzekerd dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. We hebben extra maatregelen genomen om knelpunten te minimaliseren en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen tijdig worden verwerkt. We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. Aarzel niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft of ondersteuning nodig heeft. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we verzekeren u dat we hard werken om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden.
Klein weekje wachten, dat kon sneller.

Zeer slechte communicatie en service.

Zeer slechte communicatie en service. Ik maak een bestelling. Een week lang geen mail of bericht. Ik kijk even op hun portaal en zie dan dat mijn bestelling geannuleerd is. Geen woord hierover ontvangen via mail. Ik stuur een bericht hierover en dan krijg ik te horen dat ze geen betaling hebben ontvangen. Ik stuur meteen paypal betalingsbewijs door waarna het terug stil wordt. Opeens krijg ik via mail een trackingcode en zie ik dat de bestelling onderweg is. In totaal 2 weken geduurd voor ik iets had ipv. De beloofde 2 dagen. Mijden is de boodschap! Voldoende alternatieven die zich wel aan hun woord houden en de dag erna leveren.
Antwort von bodylab.nl
Belofte over snelle levering wordt niet nagekomen!
Antwort von bodylab.nl
Bestelling besteld op 28 maart en vandaag nog steeds niks. Ook geen track-en-trace code gekregen. Waardeloos.
Antwort von bodylab.nl
vlotte communicatie met klantendienst. Goede oplossing voor probleem