bodylab.nlBewertungen

: 2.679Gut

4,13

Gütesiegel
Gültig

mit Käuferschutz

Gütesiegel
Gültig

mit Käuferschutz

zertifiziert seit: 02.07.2019
aktualisiert am: 04.12.2022
bodylab.nl ist geprüft und zertifiziert nach den Trusted Shops Qualitätskriterien
  • Geprüfte Identität
  • Schutz persönlicher Daten
  • Verständlicher Bestellvorgang

Abgesichert durch den Käuferschutz

Bei bodylab.nl können Sie den Käuferschutz von Trusted Shops nutzen und damit Ihre Einkäufe bis zu 20.000 € absichern. Mehr erfahren


zertifiziert seit: 02.07.2019
aktualisiert am: 04.12.2022
bodylab.nl ist geprüft und zertifiziert nach den Trusted Shops Qualitätskriterien
  • Geprüfte Identität
  • Schutz persönlicher Daten
  • Verständlicher Bestellvorgang

Abgesichert durch den Käuferschutz

Bei bodylab.nl können Sie den Käuferschutz von Trusted Shops nutzen und damit Ihre Einkäufe bis zu 20.000 € absichern. Mehr erfahren

Bewertungen für bodylab.nl

361 verifizierte Bewertungen in den letzten 12 Monaten

2.679 Bewertungen insgesamt
So stellen wir sicher, dass Bewertungen von echten Verbraucher*innen kommen.

Relevanteste positive Erfahrung


19.06.2022
De bestelling is soepel verlopen. Er is een minpuntje, DHL denkt misschien dat je de hele dag het pakketje volgt dat is in mijn geval zeker niet. Als de bestelling s'morgens vroeg nog in Duistland is verwacht ik niet dat het al aan het eind van de middag al aan huis bezorgd wordt in Nederland. Op zich erg goed en snel. Ik zou liever zien dat je een mailtje krijgt dat het de volgende dag bijv. tussen 13.00 en 16.00 uur bezorgd wordt, verder alle lof voor DHL. Nu kon ik het de volgende werkdag na 13.00 uur afhalen op een bezorgpunt. (Jammer voor de bezorger die een onnodige rit heeft gemaakt.)
Bewertung melden

Alle positiven Bewertungen

Relevanteste kritische Erfahrung


30.05.2022
Ik heb tot 4 maal toe contact gezocht met bodylab zonde succes, elke keer sturen ze mij een track en tracé code waar ik niks aan heb. Omdat deze namelijk niet veranderd! Ik heb ook contact met DHL gezocht en die geven aan dat het pakket nog opgehaald/verzonden moet worden. Ik heb deze bestelling 18 mei geplaatst en het is ondertussen 30 mei. Ook op het telefoon nummer/social accounts van bodylab krijg je geen reactie op vragen. Ik hoop dat ik jullie zo kan bereiken en een antwoord kan krijgen op waar mijn pakket blijft.
Bewertung melden

Alle kritischen Bewertungen

Bewertungen für bodylab.nl

Filter 
 Sortierung Relevanz 
(15)
 Verifizierte Bewertung
12.11.2022
Terwijl mijn adres gekoppeld is aan mijn Creditkaart, is mijn bestelling aan de andere kant van België geleverd 🤔😒
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
14.11.2022
Beste klant, wordt de bestelling verzonden naar het adres dat u bij de bestelling opgeeft. Via uw creditcard worden geen adresgegevens uitgelezen. Met vriendelijke groet, Uw Bodylab Team
 Verifizierte Bewertung
vor 6 Tagen
Van de verschillende repen die ik ontvangen had, vielen de meeste helaas tegen.
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
vor 6 Tagen
Beste klant, het spijt ons dat de bars niet aan uw persoonlijke smaak voldoen. Met vriendelijke groet, Uw Bodylab Team
 Verifizierte Bewertung
19.11.2022
Bewertung melden
 Verifizierte Bewertung
17.10.2022
Duurde super lang voordat ik me bestelling had en er zat geen shake beker bij geef dan niet de keuze naar deze gratis optie
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
18.10.2022
Beste klant, u heeft uw bestelling na 4 werkdagen ontvangen. Onze levertijd staat in de winkel vermeld als 3 tot 5 werkdagen. Helaas heeft u een aangeboden gratis artikel niet aan uw winkelwagen toegevoegd en daarom niet ontvangen. Met vriendelijke groet, Uw Bodylab Team
 Verifizierte Bewertung
14.08.2022
Levering duurde even, maar dat is overkomelijk. Echter de pre workout booster was keihard en vergeeld. Moeilijk te gebruiken dus en niet appetijtelijk. Direct gereageerd via contactformulier. Er zou binnen 24 uur geantwoord worden, echter nog steeds niets vernomen.
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
16.08.2022
Hallo beste klant, Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak. Onze klantenservice had u na vier uur geantwoord. Controleer uw spam-map, misschien staat ons bericht daar in. Voor verdere vragen kunt u een e-mail sturen naar info@bodylab.nl. Uw Bodylab team.
 Verifizierte Bewertung
14.08.2022
Reageren niet op mails. Dag nadat ik besteld had waren de producten aanzienlijk goedkoper.
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
16.08.2022
Hallo beste klant, We hadden u binnen 24 uur geantwoord. Controleer uw spam (Email), misschien staat ons bericht daar in. Voor verdere vragen kunt u een e-mail sturen naar info@bodylab.nl Uw Bodylab24 team.
 Verifizierte Bewertung
18.02.2022
Op mijn profiel staat mijn adres correct. Belgie.. maar laatste 2 bestellingen zijn nooit toegekomen. Volgens track & trace blijft pakketje liggen in Nederland. Heb support contacteerd en volgens hen staat mijn adres op Nederland. Ik bestel al jaren van Bodylab, helaas zal ik mijn artikelen ergens anders moeten bestellen. Aangezien mijn adres juist ingesteld staat.. meer kan ik niet doen. Heb wel telkens mijn geld terug gekregen.
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
22.02.2022
Beste klant, Het spijt ons zeer dat u uw bestelling niet heeft ontvangen. Neemt u aub contact op met onze klantenservice, wij kunnen u helpen om het adres in uw klantenaccount aan te passen. Veel groeten, Uw Bodylab-Team
 Verifizierte Bewertung
11.05.2022 
De verpakking was niet goed gesloten met als gevolg dat een deel van het wheypoeder in de hal en door de doos heen ligt. Heb hierover gemaild maar nog geen reactie ontvangen.
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
12.05.2022
Beste klant, Het spijt ons zeer dat het artikel beschadigd is aangekomen. Onze klantenservice heeft de kosten reeds terugbetaald en uw e-mail beantwoord. Met vriendelijke groet, Uw Bodylab-Team
 Verifizierte Bewertung
02.03.2022
Prijs-Kwaliteitsverhouding : van november 2021 tot februari 2022 is de prijs voor 6 kg whey proteine met 20 € gestegen, abnormaal ! Inflatie van 33% ofzo ?
Bewertung melden
 Verifizierte Bewertung
18.02.2022 
von Tom R.
De service. Telefonisch niet bereikbaar. E-mailberichten worden niet goed gelezen. Of niet beantwoord.
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
22.02.2022
Beste klant, Het spijt ons dat u niet tevreden was over de service. Uw feedback is erg belangrijk voor ons. Een artikel in uw bestelling was beschadigd. Wij hebben u de kosten van dit artikel terugbetaald. Veel groeten, Uw Bodylab-Team
 Verifizierte Bewertung
28.06.2022
De whey proteïne slechte kwaliteit, als het water ziet klontert het al, bagger.
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
29.06.2022
Beste klant, dank u voor uw recensie! Omdat wij sommige additieven niet in onze whey gebruiken, is hij niet zo stoffig. Dit betekent geen kwaliteitsvermindering. Gebruik een shaker of mixer om te mixen. Met vriendelijke groet, uw Bodylab team
 Verifizierte Bewertung
19.12.2021
Beide verpakkingen waren open en de suiker lag voor de helft in de doos.
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
20.12.2021
Beste klant, Het spijt ons zeer dat de bestelling beschadigd aankwam. Stuur ons aub een e-mail met een foto van de schade. Wij zullen graag een passende oplossing voor u vinden. Met vriendelijke groet, Uw Bodylab-Team
 Diese Bewertung wird von Trusted Shops geprüft
08.04.2022
3x de whey opslagen op 7 maanden tijd is er echt over !!!
Bewertung melden
 Verifizierte Bewertung
21.05.2022
Product leveren dat besteld is
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
23.05.2022
Beste klant, Het spijt ons dat u het verkeerde product heeft ontvangen! Wij zullen u het juiste product in smaak banaan opnieuw toezenden. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Uw Bodylab Team
 Verifizierte Bewertung
08.04.2022
verzending duurt lang
Bewertung melden
Antwort von bodylab.nl
12.04.2022
Dear Customer, we indicate a delivery time of 3 to 5 working days in our shop. Your package arrived after 4 business days. Best regards, your Bodylab-Team