bodylab.nl

Gut

Zertifiziert seit: 02.07.2019
bodylab.nl erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

22.05.2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19.03.2023
Vorige week besteld en betaald. Na een week nog niets gehoord. Vraag gesteld via Facebook en nog geen reactie. Voorlopig wel geld kwijt, geen spullen. Hoop dat het snel opgelost wordt. Wellicht goed om voortaan te wachten totdat een order is afgehandeld voordat om feedback wordt gevraagd?

Bewertungen für bodylab.nl

Ik stuur een mail naar jullie ( direct na aankomst) i.v.m. een doos proteïne die open was en het poeder gedeeltelijk in de kartonnen doos lag. Het is nu al de derde keer dat ik dit vermeld en steeds nog geen antwoord op gekregen. Na mij eerste mail kwam een automatische mail dat ik binnen de 48 uur ging een antwoord krijgen het is intussen circa één week. Vriendelijke groet Deboeuf Johan Lekestraat 9 8680 Koekelare 0487/660/614
Antwort von bodylab.nl
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht! We hebben uw e-mail onmiddellijk beantwoord en u om meer informatie over de zending gevraagd, zodat we uw bestelling kunnen vervangen. Controleer in dit verband ook uw spammap. Hartelijk dank!
RL
Ron L.
Breda
Altijd snelle levering en top producten
Super en dankjewel.
IV
Inge V.
Rotterdam
Bestelling duurt heel lang geen reactie van bodylab nalv mail die ik heb gestuurd over waar mijn bestelling blijft. order besteld 8-2. Vandaag 20 -2 nog steeds geen idee wanneer het binnenkomt
Antwort von bodylab.nl
Geachte klant, Onze klantenservice heeft al contact met u opgenomen over deze kwestie. Helaas heeft DHL het pakket niet kunnen leveren. We hebben het aankoopbedrag al terugbetaald. Hartelijk dank!
Spullen sturen met een houdbaarheidsdatum die nog niet verstreken is...
Antwort von bodylab.nl
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht! Onze klantenservice heeft hierover al contact met u opgenomen en helpt u graag verder.

Producten zijn goed, levering zou sneller mogen

Producten zijn goed. Goede actie prijzen. De levering zou wat sneller mogen. Duurt enkele dagen.
Bodylab is een goede site. Is alleen jammer dat er alleen op hun eigen merk veel korting wordt gegeven en niet op de andere merken.
BM
Bjorn M.
Bocholtz
Snelle en nette levering. Goede producten

Zeer goede kwaliteit, verzending te lang

Zeer goede kwaliteit. Alleen de verzending, meer dan 1 week moeten wachten.
Antwort von bodylab.nl
Geachte klant, Vergeef ons alstublieft voor het ongemak. De vertraging in de levering was te wijten aan de toegenomen vraag in de afgelopen dagen en weken. Onze excuses hiervoor. We hopen dat u tevreden bent met de artikelen. Veel plezier ermee. Hartelijk dank!