bodylab.nl

Gut

Zertifiziert seit: 02.07.2019
bodylab.nl erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

22.05.2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19.03.2023
Vorige week besteld en betaald. Na een week nog niets gehoord. Vraag gesteld via Facebook en nog geen reactie. Voorlopig wel geld kwijt, geen spullen. Hoop dat het snel opgelost wordt. Wellicht goed om voortaan te wachten totdat een order is afgehandeld voordat om feedback wordt gevraagd?

Bewertungen für bodylab.nl

18.02.2024
Snelle en nette levering. Goede producten
18.02.2024
17.02.2024

Zeer goede kwaliteit, verzending te lang

Zeer goede kwaliteit. Alleen de verzending, meer dan 1 week moeten wachten.
Antwort von bodylab.nl
Geachte klant, Vergeef ons alstublieft voor het ongemak. De vertraging in de levering was te wijten aan de toegenomen vraag in de afgelopen dagen en weken. Onze excuses hiervoor. We hopen dat u tevreden bent met de artikelen. Veel plezier ermee. Hartelijk dank!

Lange verwerk en verzendtijd

Het verwerken van een order en verzenden duurt erg lang. In de huidige tijd kan eea in 24 uur op locatie zijn. 48 uur vind ik acceptabel (2 werkdagen). Nu duurt het minimaal een week. Indien je contact zoekt met de klantenservice krijg je vaak hetzelfde antwoord. Sorry, drukte of onderbezet.
16.02.2024
Het ging goed niks mis mee
ED
15.02.2024
Slechte communicatie,moest zelf aansporen waar mijn bestelling bleefom te horen dan dat één product niet voorradig was,andere oplossing dan maar het tweede was dan plots ook niet meer op voorraad dus annulatie bestelling.Het positieve is alles snel terugbetaalt zonder gedoe.
DD
Daniel D.
Langedijk
15.02.2024
Prijs / kwaliteit verhouding
14.02.2024
Ik bestelde 120 tabletten met 1000 mg werkzame stof (zie screenshot van de productverpakking volgens de website), maar toen ik de bestelling ontving bleken ze, maar 100 mg werkzame stof per tablet te bevatten. Dit is simpelweg oplichting!
Antwort von bodylab.nl
16.02.2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback! Zou u alstublieft uw vraagstuk per e-mail naar ons kunnen sturen, zodat we dit kunnen herzien en een oplossing voor u kunnen vinden. Dank u wel!
IG
ilse G.
Sint-andries Brugge

netjes

alles was netjes ingepakt enn de levering heeft niet zolang geduurd
Betrouwbare nette levering.
HV
Hanna v.
Vlaardingen
09.02.2024
de bestelling is correct uitgevoerd, !!!!
08.02.2024

Aanrader

Uitgebreide producten lijn, prijs goed, snelle levering