bodylab.nl

Gut

Zertifiziert seit: 02.07.2019
bodylab.nl erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

22.05.2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19.03.2023
Vorige week besteld en betaald. Na een week nog niets gehoord. Vraag gesteld via Facebook en nog geen reactie. Voorlopig wel geld kwijt, geen spullen. Hoop dat het snel opgelost wordt. Wellicht goed om voortaan te wachten totdat een order is afgehandeld voordat om feedback wordt gevraagd?

Bewertungen für bodylab.nl

25.01.2024
23.01.2024
Goeie producten en snelle levering. Het enige is wel, ik heb nu 2x een mail gestuurd naar de klanten service met een vraag over m’n bestelling alleen hier nooit reactie op gekregen.
Goede prijs-kwaliteit
21.01.2024
Fast delivery, easy access to payment, clear description of products, 👍
20.01.2024
Verzending duurt veel te lang. Zeker als er concurrentie is die de volgende dag levert. Verpakkingen gaan heel moeilijk open. Dus ben niet echt tevreden.
Antwort von bodylab.nl
22.01.2024
Beste Klant, Onze oprechte excuses voor het ongemak met betrekking tot de langere verzendtijd en de moeilijkheden bij het openen van de verpakkingen. We werken eraan onze service te verbeteren om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen.
19.01.2024
19.01.2024
18.01.2024
18.01.2024
toujours pas reçu mon colis alors que la commande a eu lieu le 5 janvier!!!
Antwort von bodylab.nl
22.01.2024
Cher client, chère cliente, Nous tenons à présenter nos excuses sincères pour la période d'attente que vous avez subie sans recevoir votre colis. Nous comprenons à quel point cela peut être frustrant, surtout lorsque vous attendez avec impatience votre commande. Après avoir vérifié le suivi de l'expédition, nous constatons que le colis est déjà arrivé selon les enregistrements. Nous regrettons cependant qu'il y ait eu des retards, et nous tenons à vous assurer que nous faisons tout en notre pouvoir pour résoudre la situation. Nous prendrons immédiatement des mesures supplémentaires pour nous assurer que votre colis vous parvienne le plus rapidement possible. Si vous avez d'autres questions ou préoccupations, n'hésitez pas à nous contacter. Encore une fois, veuillez accepter nos excuses pour les désagréments occasionnés, et nous vous remercions de votre compréhension.