bodylab.nlBewertungen

zertifiziert seit: 02.07.2019
aktualisiert am: 01.02.2023
bodylab.nl ist geprüft und zertifiziert nach den Trusted Shops Qualitätskriterien

Bei bodylab.nl können Sie den Käuferschutz von Trusted Shops nutzen und damit Ihre Einkäufe bis zu 20.000 € absichern. Mehr erfahren

zertifiziert seit: 02.07.2019
aktualisiert am: 01.02.2023

Bewertungen für bodylab.nl

19.06.2022
De bestelling is soepel verlopen. Er is een minpuntje, DHL denkt misschien dat je de hele dag het pakketje volgt dat is in mijn geval zeker niet. Als de bestelling s'morgens vroeg nog in Duistland is verwacht ik niet dat het al aan het eind van de middag al aan huis bezorgd wordt in Nederland. Op zich erg goed en snel. Ik zou liever zien dat je een mailtje krijgt dat het de volgende dag bijv. tussen 13.00 en 16.00 uur bezorgd wordt, verder alle lof voor DHL. Nu kon ik het de volgende werkdag na 13.00 uur afhalen op een bezorgpunt. (Jammer voor de bezorger die een onnodige rit heeft gemaakt.)

30.05.2022
Ik heb tot 4 maal toe contact gezocht met bodylab zonde succes, elke keer sturen ze mij een track en tracé code waar ik niks aan heb. Omdat deze namelijk niet veranderd! Ik heb ook contact met DHL gezocht en die geven aan dat het pakket nog opgehaald/verzonden moet worden. Ik heb deze bestelling 18 mei geplaatst en het is ondertussen 30 mei. Ook op het telefoon nummer/social accounts van bodylab krijg je geen reactie op vragen. Ik hoop dat ik jullie zo kan bereiken en een antwoord kan krijgen op waar mijn pakket blijft.

Bewertungen für bodylab.nl

19.01.2023
Goede aanbiedingen. Helaas duurde het redelijk lang totdat ik het product ontving. De richtlijnen mbt verzending kwamen dan ook niet overeen met de werkelijkheid. Al met al toch tevreden als gevolg van de scherpe prijs
Een hoop negatieve reacties, levering duurde iets langer dan wanneer dit vanuit NL plaatvindt maar dat is logisch. Tevreden over mijn aankoop!
19.01.2023
Spullen zijn goed alleen langere levertijd. Als dit was aangegeven dan was het ook geen probleem maar nu zat ik 2 weken te wachten

De bestelling kwam goed verpakt aan, maar moest veel geduld hebben, voor het geleverd werd.
05.01.2023
Goede producten deze x late levering dit had wel gemeld kunnen worden
15.01.2023
Levering vanuit Duitsland mag sneller
15.01.2023

long time for delivery ? rest good
14.01.2023

07.01.2023
Producten sneller leveren (11 dagen gewacht), vrijwel alle concurrenten leveren binnen 2 a 3 werkdagen, als het niet eerder is. Je krijgt daarnaast vanuit Bodylab geen updates over de voortgang van de levering, dat loopt allemaal via een Duitse DHL site. DHL heeft daarnaast niet bij ons aangebeld (ik was thuis) of een briefje achter gelaten dat ze langs zijn geweest, terwijl ze aangeven dat dat wel het geval is geweest.
Antwort von bodylab.nl
Hallo lieve klant, wegens een zeer hoog ordervolume en veel ziekteverlof in ons magazijn, zijn er momenteel helaas vertragingen. Onze excuses hiervoor!

von Mks R.
Heb meer dan een week op mijn produkt gewacht waar ergens anders voor 16 uur bestellen sanderendaags in huis en ook zo is. Dan nog bij levering pakje gewoon tegen muur van voorgevel gelegd in ieders zicht waar ik een briefje op deur had gehangen dat het poortje van de koer zo een 9meter omver hoek open is ennhet daar veilig kon gelegd worden. Erg hè enfin schandalig van beide instanties.
Antwort von bodylab.nl
Leveringstijd 8 dagen (Bodyandfit 1 dag), Creatine was geopend, er wordt niet gereageerd op de e-mail met navraag.