bodylab.nl

Gut

Zertifiziert seit: 02.07.2019
bodylab.nl erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

22.05.2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19.05.2023
Mijn pakket is niet geleverd moest een maand lang wachten en ik zag gwn op de track and trace dat het al weer terug is geretourneerd is zonder het te leveren plus moest ik het retour bedrag gaan betalen nooit meer ga ik van hier iets kopen

Bewertungen für bodylab.nl

16.02.2024
ED
16.02.2024
22.02.2024
Ik stuur een mail naar jullie ( direct na aankomst) i.v.m. een doos proteïne die open was en het poeder gedeeltelijk in de kartonnen doos lag. Het is nu al de derde keer dat ik dit vermeld en steeds nog geen antwoord op gekregen. Na mij eerste mail kwam een automatische mail dat ik binnen de 48 uur ging een antwoord krijgen het is intussen circa één week. Vriendelijke groet Deboeuf Johan Lekestraat 9 8680 Koekelare 0487/660/614
Antwort von bodylab.nl
23.02.2024
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht! We hebben uw e-mail onmiddellijk beantwoord en u om meer informatie over de zending gevraagd, zodat we uw bestelling kunnen vervangen. Controleer in dit verband ook uw spammap. Hartelijk dank!