bodylab.nlBewertungen

zertifiziert seit: 02.07.2019
aktualisiert am: 07.12.2022
bodylab.nl ist geprüft und zertifiziert nach den Trusted Shops Qualitätskriterien

Bei bodylab.nl können Sie den Käuferschutz von Trusted Shops nutzen und damit Ihre Einkäufe bis zu 20.000 € absichern. Mehr erfahren

zertifiziert seit: 02.07.2019
aktualisiert am: 07.12.2022

Bewertungen für bodylab.nl

19.06.2022
De bestelling is soepel verlopen. Er is een minpuntje, DHL denkt misschien dat je de hele dag het pakketje volgt dat is in mijn geval zeker niet. Als de bestelling s'morgens vroeg nog in Duistland is verwacht ik niet dat het al aan het eind van de middag al aan huis bezorgd wordt in Nederland. Op zich erg goed en snel. Ik zou liever zien dat je een mailtje krijgt dat het de volgende dag bijv. tussen 13.00 en 16.00 uur bezorgd wordt, verder alle lof voor DHL. Nu kon ik het de volgende werkdag na 13.00 uur afhalen op een bezorgpunt. (Jammer voor de bezorger die een onnodige rit heeft gemaakt.)

30.05.2022
Ik heb tot 4 maal toe contact gezocht met bodylab zonde succes, elke keer sturen ze mij een track en tracé code waar ik niks aan heb. Omdat deze namelijk niet veranderd! Ik heb ook contact met DHL gezocht en die geven aan dat het pakket nog opgehaald/verzonden moet worden. Ik heb deze bestelling 18 mei geplaatst en het is ondertussen 30 mei. Ook op het telefoon nummer/social accounts van bodylab krijg je geen reactie op vragen. Ik hoop dat ik jullie zo kan bereiken en een antwoord kan krijgen op waar mijn pakket blijft.

Bewertungen für bodylab.nl

12.11.2022
Bestelling is gelukkig goed gegaan. Helaas kan je op de BodyLab site geen dhl pakket punt selecteren. Dit maak het erg lastig om het pakket te laten bezorgen. Het zou fijn zijn als een DHL pakketpunt als berzorg punt gebruikt kan worden.
De producten zijn goed, zoals altijd maar ik moest wat langer wachten dan normaal.
11.10.2022
von Tom R.
100% prijsverhoging. Belachelijk. En die zogenaamde korting betaal je zelf. Vaak producten uitverkocht. Slechte zaak.
16.10.2022
Producen goed maar eerlijk is eerlijk wel geduld heben met de levertijd
24.10.2022
Nodig een engels en frans versie.
06.10.2022
Geeft wel korting maar niet op alles. Dat is wel jammer?
04.04.2022
Alle bestelde artikelen waren aanwezig. Alleen één dekseltje was gescheurd waardoor er wat poeder door de doos was gemorst. Heb het dekseltje moeten vervangen door een ouder exemplaar. De bestellingen moeten beter verpakt worden om dit soort schade te voorkomen. Ook de verzending mag sneller zijn. Eerder had je het bestelde eerder in huis.
31.12.2021
De producten zijn van hoge kwaliteit. Enkel bij de levering was de verpakking van proteïnen open gegaan in de doos. Een onaangename verrassing wanneer je u pakket open doet. Verder heel tevreden.
20.01.2022
Prima producten.. vaker bij ze besteld, alleen de gang van zaken mogen beter, na 7 dagen nog niets gehoord over de verzending. Misschien heeft het met feestdagen te maken.
14.01.2022
Meerdere mails gewoonweg niet beantwoord. Zonder verwittigen mijn bestelling geannuleerd en geld teruggestort. Nooit geweten waarom. De producten zelf die zijn heel goed!
29.06.2022
Ze hebben een fout gemaakt bij het sorteren en dat wist ik pas na enkele dagen dat ik zelf erachter aan moest om meer info te weten over het status van de bestelling….
07.12.2021
Ik had net besteld en dan krijg ik een mail dat ik met 30% korting kan bestellen en black friday deals. Heel erg teleurstellend.
15.07.2022
Goede producten. Klantenservice helaas niet. Productinformatie ontbreekt en kan er geen duidelijkheid over krijgen. Jammer .
15.05.2022
Vroeger als ik besteld duurt het maar 2 dagen nu bijna 5 dagen
08.06.2022
von Pr N.
Oats smaakt n btje apart.
10.06.2022
Veel te lange levering