bodylab.nlBewertungen

zertifiziert seit: 02.07.2019
aktualisiert am: 28.01.2023
bodylab.nl ist geprüft und zertifiziert nach den Trusted Shops Qualitätskriterien

Bei bodylab.nl können Sie den Käuferschutz von Trusted Shops nutzen und damit Ihre Einkäufe bis zu 20.000 € absichern. Mehr erfahren

zertifiziert seit: 02.07.2019
aktualisiert am: 28.01.2023

Bewertungen für bodylab.nl

19.06.2022
De bestelling is soepel verlopen. Er is een minpuntje, DHL denkt misschien dat je de hele dag het pakketje volgt dat is in mijn geval zeker niet. Als de bestelling s'morgens vroeg nog in Duistland is verwacht ik niet dat het al aan het eind van de middag al aan huis bezorgd wordt in Nederland. Op zich erg goed en snel. Ik zou liever zien dat je een mailtje krijgt dat het de volgende dag bijv. tussen 13.00 en 16.00 uur bezorgd wordt, verder alle lof voor DHL. Nu kon ik het de volgende werkdag na 13.00 uur afhalen op een bezorgpunt. (Jammer voor de bezorger die een onnodige rit heeft gemaakt.)

30.05.2022
Ik heb tot 4 maal toe contact gezocht met bodylab zonde succes, elke keer sturen ze mij een track en tracé code waar ik niks aan heb. Omdat deze namelijk niet veranderd! Ik heb ook contact met DHL gezocht en die geven aan dat het pakket nog opgehaald/verzonden moet worden. Ik heb deze bestelling 18 mei geplaatst en het is ondertussen 30 mei. Ook op het telefoon nummer/social accounts van bodylab krijg je geen reactie op vragen. Ik hoop dat ik jullie zo kan bereiken en een antwoord kan krijgen op waar mijn pakket blijft.

Bewertungen für bodylab.nl

14.01.2023
Voor het eerst 10 dagen moeten wachten op mijn bestelling. 3x mailtje gestuurd waar het product bleef. Niet gewend van hun. Altijd binnen 2 a 3 dagen geleverd
Ik begrijp het dat mijn pakket later is aangekomen dan verwacht. Het probleem is dat iemand mijn reep uit de doos heeft gestolen vooraleer ze het pakket hadden afgesloten. Ik heb foto’s bijgevoegd van hoe de doos eruit zag toen ik het uit het pakket haalde. Als je telt, zijn het 11 repen in plaats van 12. Edit: bedankt voor de reactie. Ben blij dat ik geholpen werd.
Goede aanbiedingen. Helaas duurde het redelijk lang totdat ik het product ontving. De richtlijnen mbt verzending kwamen dan ook niet overeen met de werkelijkheid. Al met al toch tevreden als gevolg van de scherpe prijs
Spullen zijn goed alleen langere levertijd. Als dit was aangegeven dan was het ook geen probleem maar nu zat ik 2 weken te wachten
De bestelling kwam goed verpakt aan, maar moest veel geduld hebben, voor het geleverd werd.
05.01.2023
Goede producten deze x late levering dit had wel gemeld kunnen worden
Zeer lange verzend tijd Na 9 dagen was het pakket pas geleverd
Ik heb 12 dagen moeten wachten op mijn bestelling.
Levering vanuit Duitsland mag sneller
long time for delivery ? rest good
31.12.2022
Leveringstermijnen respecteren