bodylab.nlBewertungen

zertifiziert seit: 02.07.2019
aktualisiert am: 04.12.2022
bodylab.nl ist geprüft und zertifiziert nach den Trusted Shops Qualitätskriterien

Bei bodylab.nl können Sie den Käuferschutz von Trusted Shops nutzen und damit Ihre Einkäufe bis zu 20.000 € absichern. Mehr erfahren

zertifiziert seit: 02.07.2019
aktualisiert am: 04.12.2022

Bewertungen für bodylab.nl

19.06.2022
De bestelling is soepel verlopen. Er is een minpuntje, DHL denkt misschien dat je de hele dag het pakketje volgt dat is in mijn geval zeker niet. Als de bestelling s'morgens vroeg nog in Duistland is verwacht ik niet dat het al aan het eind van de middag al aan huis bezorgd wordt in Nederland. Op zich erg goed en snel. Ik zou liever zien dat je een mailtje krijgt dat het de volgende dag bijv. tussen 13.00 en 16.00 uur bezorgd wordt, verder alle lof voor DHL. Nu kon ik het de volgende werkdag na 13.00 uur afhalen op een bezorgpunt. (Jammer voor de bezorger die een onnodige rit heeft gemaakt.)

30.05.2022
Ik heb tot 4 maal toe contact gezocht met bodylab zonde succes, elke keer sturen ze mij een track en tracé code waar ik niks aan heb. Omdat deze namelijk niet veranderd! Ik heb ook contact met DHL gezocht en die geven aan dat het pakket nog opgehaald/verzonden moet worden. Ik heb deze bestelling 18 mei geplaatst en het is ondertussen 30 mei. Ook op het telefoon nummer/social accounts van bodylab krijg je geen reactie op vragen. Ik hoop dat ik jullie zo kan bereiken en een antwoord kan krijgen op waar mijn pakket blijft.

Bewertungen für bodylab.nl

10.11.2022
Voor mij de juiste soort eiwitten, zonder suiker en toch met een goede smaak.
14.11.2022
16.11.2022
vor 1 Tag
13.11.2022
16.10.2022
Ik heb de ‘Eat Clean Protein Bar (12x65g) smaak: Cookie Dough’ besteld echter zijn die super hard waardoor het kauwen erg lastig was + de smaak cookie dough komt er niet echt in terug. Daarin tegen waren de ‘Crispy Protein Bars’ echt lekker, zeker een aanrader.
06.10.2022
De producten zijn goed. Niet alle producten zijn continu aanwezig. Meer aandacht aan de verpakking. In mijn bestelling is een pot proteïne open gegaan waardoor het product los in de doos zat.
25.10.2022
10.10.2022
26.09.2022
Site is helder en overzichtelijk. Afronden bestelling kan beter, paar jeer foutmelding gehad bij afronden transactie. Na betaling via credit card transactie niet afgerond, wel melding nog spullen in winkelmand maar die is vervolgens leeg
28.09.2022
Goede producten alleen iets langere levertijd
04.09.2022
04.09.2022
Positief: Aanbod is ruim. Wat beter kan: veel teveel tekorten. De tekorten duren ook veel te lang.
01.09.2022
20.08.2022
10.08.2022
19.06.2022
31.12.2021
De bezorgingstijd was goed echter heb ik slechts een email over 1 pakje ontvangen hoewel de bestelling bestond van 2 pakketten. Daarom heb ik.maar 1 kunnen verzetten en heb de bezorger bijna gwmist. Het 2-de pakje kwam met een emmer erytheitol die een geopende deksel had dus bijna de helft vd inhoud belandde in de verzenddoos. Klantenservice in tegenstelling was prima. Snelle antwoord in allebei gevallen (ik heb eerst gemaild over het ontbrekende product). Mijn geld voor beschadigd product was ook snel terugbetaald.
07.12.2021
Tijdens de bezorging was het deksel v/h product (zoetstof) los gegaan en had de zoetstof voor een deel zich verspreid door de doos en kwam zelfs uit de doos. Dit heb ik gemeld bij Bodylab en heb een paar foto's hiervan opgestuurd. Gelijk werd het aankoopbedrag aan mij geretourneerd! Positief opvallend vond ik ook, dat na elk mailtje van mij direct kort en krachtig gereageerd werd! Niets dan lof dus!