bodylab.nlBewertungen

zertifiziert seit: 02.07.2019
aktualisiert am: 31.01.2023
bodylab.nl ist geprüft und zertifiziert nach den Trusted Shops Qualitätskriterien

Bei bodylab.nl können Sie den Käuferschutz von Trusted Shops nutzen und damit Ihre Einkäufe bis zu 20.000 € absichern. Mehr erfahren

zertifiziert seit: 02.07.2019
aktualisiert am: 31.01.2023

Bewertungen für bodylab.nl

19.06.2022
De bestelling is soepel verlopen. Er is een minpuntje, DHL denkt misschien dat je de hele dag het pakketje volgt dat is in mijn geval zeker niet. Als de bestelling s'morgens vroeg nog in Duistland is verwacht ik niet dat het al aan het eind van de middag al aan huis bezorgd wordt in Nederland. Op zich erg goed en snel. Ik zou liever zien dat je een mailtje krijgt dat het de volgende dag bijv. tussen 13.00 en 16.00 uur bezorgd wordt, verder alle lof voor DHL. Nu kon ik het de volgende werkdag na 13.00 uur afhalen op een bezorgpunt. (Jammer voor de bezorger die een onnodige rit heeft gemaakt.)

30.05.2022
Ik heb tot 4 maal toe contact gezocht met bodylab zonde succes, elke keer sturen ze mij een track en tracé code waar ik niks aan heb. Omdat deze namelijk niet veranderd! Ik heb ook contact met DHL gezocht en die geven aan dat het pakket nog opgehaald/verzonden moet worden. Ik heb deze bestelling 18 mei geplaatst en het is ondertussen 30 mei. Ook op het telefoon nummer/social accounts van bodylab krijg je geen reactie op vragen. Ik hoop dat ik jullie zo kan bereiken en een antwoord kan krijgen op waar mijn pakket blijft.

Bewertungen für bodylab.nl

12.10.2022

11.10.2022
06.10.2022
23.02.2022
IK had een bestelling van 27stuks, bij aankomst zaten er 24 stuks proteïne repen in en ze zaten ook niet in volle dozen ze waren los verstuurd. Nadat ik dit gemeld had hebben jullie ogenblikkelijk 10 euro terug gestort met dank daarvoor. De vorige maal dat ik deze besteld had zaten deze in de originele verpakking
18.08.2022
Fijne shop duidelijk.levering duurt wel wat langer door de afstand. Smaken goed en als ze ook nog eens goed uit de gebruik komen moet nog blijken voor nu alles top via de aftersale is het prima in orde..
06.06.2022

Great offer for good price Since I largely look for isolate whey the offer is interesting. Occasionally some flavors are sold out and promotions are hard to follow but good deal anyways.
19.03.2022
Supergoede producten, enkel jammer dat er één zakje weipoeder stuk ging tijdens het transport waardoor alles onder het poeder zat, maar dat was gewoon een klein accidentje, denk ik.
25.08.2022

Goede producten en niet te duur. De producten Whey-protein, creatine, pre- en post workout bevallen mij heel goed en als tussendoortje af en toe eens een soft protein bar.
04.02.2022

Wij kregen onze bestelling met beschadigingen thuis gestuurd. Wij hebben dit gemeld en hebben keurig ons geld terug gekregen. Super opgelost!
19.04.2022

Snel besteld en snel geleverd. Wat kan ik nog meer wensen? Ah, nog een ding: Dit product - Second Skin - is echt goed!
09.04.2022

Goede kwaliteit voor normale prijzen jammer van de hoge prijs om in aanmerking te komen voor gratis verzending.
01.10.2022
Goede kwaliteit sportvoeding. De whey gebruik ik al jaren. Blijft betaalbaar. Constant van kwaliteit.
16.05.2022

Fijne website en hele fijne korting gehad. Zeker de moeite waard om te proberen en weer te bestellen.
21.08.2022

Goede producten en top klantenservice. Snelle oplossing gekregen na transportschade van mijn pakket.
29.05.2022
Snelle verzending en heldere website
20.05.2022

Makkelijk besteld en goed ontvangen