bodylab.nl

Gut

Zertifiziert seit: 02.07.2019
bodylab.nl erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

22.05.2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19.05.2023
Mijn pakket is niet geleverd moest een maand lang wachten en ik zag gwn op de track and trace dat het al weer terug is geretourneerd is zonder het te leveren plus moest ik het retour bedrag gaan betalen nooit meer ga ik van hier iets kopen

Bewertungen für bodylab.nl

vor 1 Tag
Alles ok
Zeer tevreden. Goede producten. Levering mag altijd sneller, zoals vroeger (dag erna al in huis).

Geen reactie van Bodylab

Geen telefoonnummer op uw website, dus heb ik u 2 maal een mail gestuurd met de vraag waar mijn bestelling zou zijn afgegeven. Na 6 dagen nog geen enkele reactie van u ontvangen.
Antwort von bodylab.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw bericht. Onze klantenservice heeft u al geantwoord. Controleer alstublieft uw spammap, mochten onze e-mails daar mogelijk terecht zijn gekomen. Onze excuses voor het ongemak en wij staan tot uw beschikking om eventuele verdere vragen te beantwoorden. Met vriendelijke groet.

Goede goedkope producten, service wat minder

Producten zijn niet duur en de kwaliteit is prima. Na 2 weken wachten op bestelling nog niks gehoord en was het nogsteeds “processing”. Contactadres was lastig te vinden op de site, maar nadat ik na 2 weken een mailtje te sturen bleek er 1 product op te zijn en kreeg ik pas opties. Ik nam een alternatief, hier werd gelukkig heel makkelijk mee gedaan en daarna had ik binnen enkele dagen de bestelling binnen. Als iets op is had ik graag van hun kant uit eerder gehoord. Alle producten waren geleverd en de kwaliteit was prima.
Antwort von bodylab.nl
Beste klant, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is veroorzaakt door de vertraging van uw bestelling. We betreuren het ten zeerste dat er complicaties waren bij de verwerking en dat u moeite had om onze contactgegevens te vinden. We danken u voor uw begrip en willen u verzekeren dat we werken aan verbetering van onze processen om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
Als je besteld hebt en de aflevering hebt gehad, dan word je doodgegooid. Met aanbiedingen, beetje te !
Jammer dat de 1 kg.-verpakkingen nu nog maar 900 gram bevatten. Is toch een prijsverhoging van 10% bovenop de reguliere prijsstijgingen.
WH
Ward H.
Houthalen helchteren
the product arrived damaged
vor 1 Tag
Dear Customer, We sincerely apologize for the inconvenience caused by the damaged product. Please contact our customer service team via email with photos and details of the damaged items so that we can process a refund for your purchase. Your satisfaction is important to us, and we are committed to resolving this issue promptly. Thank you for your understanding.
de shake die ik gekocht had heeft een heel lekkere smaak. De verzending mag sneller.
গুড
Verpakking onhandig. Bakjes gaan elke keer weer moeilijk open. Pas na 5 dagen de bestelling binnen.
Antwort von bodylab.nl
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. We betreuren het te horen dat u problemen had met onze verpakking en het openen van de bakjes, evenals dat uw bestelling pas na 5 dagen is aangekomen. Uw zorgen zijn belangrijk voor ons en we willen ervoor zorgen dat uw ervaringen worden verbeterd. Aarzel niet om uw feedback of suggesties voor verbetering naar onze klantenservice te sturen. Dit zal ons helpen onze service te optimaliseren en ervoor te zorgen dat dergelijke problemen in de toekomst worden vermeden. Bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet.
RC
Altijd correct
HS
Helge S.
Lievegem

Top! Vlot en betrouwbaar.

Zoals altijd, scherpe prijs en snelle levering. Top