bodylab.nl

Vertretungsberechtigter
Georg Bader

Bewertungen für bodylab.nl

3.94 / 5.00
Gut
Wie berechnet sich die Note?

588 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

46 %
24 %
14 %
8 %
7 %

Das sagen Kunden über ihre Erfahrungen mit bodylab.nl

Levering duurt veel te lang. Aanpassen op de site, 10 -13 dagen., namelijk 29november besteld en 10 december ontvangen.

Verifizierte Bewertung|
Producten moeten uit Duitsland komen. Maar zijn er toch erg snel. Goede producten en niet te duur.

Verifizierte Bewertung|
De tijd tussen bestelling en levering kan beter 9 a 10 dagen is toch lang van NL naar BE voor de rest alles ok

Duurt te lang

Antwort von bodylab.nl
Beste klant, bedankt voor uw feedback! We zijn dit jaar samen gekomen met *Vitafy GmbH en daardoor is ook onze logistiek naar Duitsland verhuisd. We hopen binnekort weer de gewoonlijke leveringstijd te kunnen anbieden. Met vriendlijke groet, uw Bodylab Team
Producten en service is uitstekend voor een goede prijs. Levering duurt erg lang.

Verifizierte Bewertung|
Levering trekt op niks Ze leveren altijd laat Vroeger leveren ze altijd op tijd

top service

Verifizierte Bewertung|
Levering heel laat na 5 dagen al weet ik nog steeds niet waar mijn pakket is. Bagger levering dus. Raad het niet aan..

Antwort von bodylab.nl
Beste klant, bedankt voor de feedback! In verbinding met black friday zijn er vertragingen opgetreden. Verder zijn we dit jaar samen gekomen met *Vitafy GmbH en ook is onze logistiek naar Duitsland verhuisd. We hopen binnekort weer de gewoonlijke leveringstijd te bereiken. Met vriendlijke groet, uw Bodylab Team
Snelle levering, goede producten voor een juiste prijs

Nice

Verifizierte Bewertung|
Reeds langere tijd klant, maar nog nooit zo lang op een bestelling moeten wachten. Ook niet verwittigd via mail voor de late levering na 5 werkdagen.

Antwort von bodylab.nl
Beste klant, het spijt ons voor de lange levertijd. Dit was in verbinding met black friday. Met vriendelijke groet, uw Bodylab Team
De producten hebben een korte houdbaarheidsdatum.

Verifizierte Bewertung|
Bestelde product bleek niet helemaal zoals geadverteerd op de site. Ingrediënten anders dan beschreven.

Behoorlijk snel geleverd

Verifizierte Bewertung|
Wederom uitstekende levering, meer dan uitstekende kwaliteit wn dito kwaliteit Aanrader van de bovenste plank.

Prima

Keurig verpakt. Goede service

Verifizierte Bewertung|
Bijna 2 weken wachten op bestelling, en nog niet gekregen. Ik heb paar keer aanvragen wanneer krijg ik mijn bestelling en geen antwoord gekregen. Oplichters

Antwort von bodylab.nl
Beste klant, sorry voor de late feedback over uw bestelling. We hebben vernomen dat u al in contact was met ons betreffende uw bestelling. Met vriendelijke groet, uw Bodylab Team
vor 1 Woche
Goede producten alleen duurd t lang voor het binnen is

Verifizierte Bewertung|
Goede producten, mooie prijs, Levering zou wat sneller mogen.