bodylab.nl

Gut

Zertifiziert seit: 02.07.2019
bodylab.nl erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

22.05.2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19.03.2023
Vorige week besteld en betaald. Na een week nog niets gehoord. Vraag gesteld via Facebook en nog geen reactie. Voorlopig wel geld kwijt, geen spullen. Hoop dat het snel opgelost wordt. Wellicht goed om voortaan te wachten totdat een order is afgehandeld voordat om feedback wordt gevraagd?

Bewertungen für bodylab.nl

CB
Carmen B.
Hillegom

De vanille whey eiwitpoeder

Ik bestel al tijdje de vanille whey eiwit in de blauwe plastic bus. Slecht oplosbaar in water. Het veiligheid sluiting van plastic, krijg ik moeilijk stuk en deksel ook moeilijk open. Ik koop het omdat het goedkoper is dan andere whey producten.
Producten zijn niet goedkoop. Dat is niet erg, alleen is het niet zo dat de kwaliteit en de service indrukwekkend goed zijn. Zelfde als beide andere aanbieders
Bodylab is een goede site. Is alleen jammer dat er alleen op hun eigen merk veel korting wordt gegeven en niet op de andere merken.
RV
Mooie aanbieding. Prijs whey-eiwitten de laatste tijd omhoog geschoten. Alles snel geregeld bij Bodylab. Ga zo door.

Ontvangst bestelling na bijna een week

Wist niet dat ik bijna een week moest wachten op mijn bestelling.. product is prima nu het er eindelijk is.
Delivery was without notification, they lived package at my neighbors and didn’t leave me a note about that

Defecte pot bij aankomst

Artikel kwam beschadigd aan. Overal eiwit poeder. Mail gestuurd en hebben gratis nieuwe pot opgestuurd.

Langere levertijd

Het is even wachten voor de bestelling uit Duitsland binnen is. Reken niet op morgen of overmorgen

Producten zijn goed, levering zou sneller mogen

Producten zijn goed. Goede actie prijzen. De levering zou wat sneller mogen. Duurt enkele dagen.
Goede klantenservice. beschadigd product bij levering. Na 2 dagen kreeg ik een nieuw pakketje.
Delivery of the shipment can be faster and more detailed about where the shipment is.

Prima

Heb de producten binnen een week ontvangen. Kwaliteit vogelsoort aan verwachting.
Alles volgens afspraak geleverd en de producten zijn van goede kwaliteit.
Gaat de laatse tijd veel beter met verzenden gaat sneller en komt aan
25.02.2024
Altijd content van de verzending . Mooi verpakt en altijd correct

middelmatig

zowel whey als eiwit repen vallen iets tegen qua smaak
HS
Helge S.
Lievegem

Top! Vlot en betrouwbaar.

Zoals altijd, scherpe prijs en snelle levering. Top

Highly recommended

easily soluble granulate and good quality and taste
25.02.2024
Snelle correcte service en top producten!
18.02.2024
Snelle en nette levering. Goede producten