dakine-shop.nl

Vertretungsberechtigter
Jason Reinhold Fischer

Bewertungen für dakine-shop.nl

4.24 / 5.00
Gut
Wie berechnet sich die Note?

108 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

57 %
28 %
4 %
6 %
6 %

Das sagen Kunden über ihre Erfahrungen mit dakine-shop.nl

Levering na meer dan 2 weken nog niet ontvangen. Na 8 dagen zelf uitleg moeten vragen hoe het zat met de levering

vor 1 Woche
Nog geen product ontvangen na een maand.

Antwort von dakine-shop.nl
Allereerst willen we onze excuses aanbieden voor uw ongemak! Helaas ondervonden we een vertraging bij de levering van ons centraal Europees magazijn. Het spijt ons zeer dat uw pakket niet op tijd is gekomen! Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice op + 49-089-35061717.
vor 1 Woche
De rugzak overtrof onze verwachtingen erg mooi functioneel en op tijd geleverd

Like expected

Verifizierte Bewertung|
Netjes verpakt, keurig op tijd bezorgd. Prima produkt

vor 1 Woche
I ordered a backpack and after two weeks it wasn't yet packed while it should have arrived a week ago. Usually when I buy things from Germany these arrive within 48 hours. Very poor service not up to the name of the brand.

Antwort von dakine-shop.nl
Once again, we would like to apologize for your inconvenience and regeret, that you had to cancel your order! Unfortunately, also our own service team received the information on your product not being available any longer belatedly from our warehouse. We keep on working hard to optimize our processes and hope to welcome you back as a customer again soon to convince you of our service!
vor 1 Woche
Snel geleverd en mooi product

vor 2 Wochen
De tas op 30 oktober besteld en gisteren dan eindelijk ontvangen. Aantal keren heen en weer gemaild ivm de vertraging. De service had wat mij betreft beter gekund daarin. Maar over de rugtas niks dan lof Wat een geweldige tas en hij draagt super. Ook de blauwe kleur is erg mooi.

vor 2 Wochen
De kwaliteit van Dakine hoef je niet te twijfelen. Ik heb alleen maar Dakine tassen gehad en hoef ook niets anders. De levering mocht even op zich wachten. Tip voor de klantenservice om daar een mailtje aan te wagen dat de levertijd langer gaat duren. Ook miste ik een track&trace van mijn bestelling. Maar ondanks alles, zou ik zo weer bestellen

Snelle levering

vor 3 Wochen
Perfect

vor 3 Wochen
Ik heb mijn bestelling van 4 november niet gekregen , geen enkel bericht ontvangen, maar het geld vd bestelling is wel afgeboekt. Schandalig slecht.

vor 2 Wochen
Wij willen ons hiermee opnieuw voor het ongemak verontschuldigen! Helaas verscheen in het kader van uw bestelling een ongewoone systeemfout, daarom was uw bestelling met vertraging verzonden. Wij werken voortdurend om ons process te verbeteren en wij rekenen hiervoor op uw begrip
Leuk product. Vlot en correct geleverd.

Verifizierte Bewertung|
Snelle levering. Heel blij met de tas, was mooier dan foto op internet.

Verifizierte Bewertung|
makkelijk besteld, snel en netjes geleverd

Verifizierte Bewertung|
Alles keurig geregeld zoals afgesproken

Verifizierte Bewertung|
Mooie tas voelt stevig aan

Verifizierte Bewertung|
Snelle levering, blij mee.

Verifizierte Bewertung|
Mooie, stevige, ruime tas met veel vakken. Zit fijn.

Verifizierte Bewertung|
Prima, snel geleverd en gereageerd op onze mail