princess-goes-hollywood.com- Logo - Bewertungen

Bewertungen

Bewertungen für princess-goes-hollywood.com

princess-goes-hollywood.com Kunde
12.12.2022
Super kwaliteit is zeldzaam tegenwoordig... Ga in het Nederlands schrijven omdat ik het Duits niet voldoende beheers. Meer dan 10 jaar geleden kocht ik een cashmere trui met col van Princess goes Hollywood. Ik kocht hem ergens tijdens de koopjes en ik dacht in het begin dat het niet zo'n goede koop was. Tot ik hem begon te dragen... Hij is heel warm, heel mooi én heel sterk! Na zoveel dragen én (voorzichtig) wassen is hij nog in prima staat. Dit jaar ontdekte ik jullie website en bestelde een lichtgrijze cashmere trui met turtleneck. Hij is mooi én zacht, maar toch gaf ik de voorkeur aan mijn vorige versie omwille van de echte col én de boord onderaan. Mijn oude trui is opgerold en mijn nieuwe trui heeft een (discreet)zoompje. Ongetwijfeld zal de kwaliteit weer top zijn. Ik ga in elk geval jullie website volgen. Misschien komt de oude versie met col en opgerolde boord eens terug.

RS
Regina S.
Leipzig
03.01.2023
Mein Arikel wurde geliefert und am gleichen Tag preisgesenkt .Jeder Online Shop hat bis jetzt den niedrigeren Preis akzeptiert, hier geht kein Weg rein. Kulanz und Kundenbindung ist hier ein Fremdwort! Schade bei so preisintensiven Artikeln !

Bewertungen für princess-goes-hollywood.com

Tut uns leid, wir konnten nicht finden, wonach Sie gesucht haben

Versuchen Sie einen anderen Filter für ein neues Ergebnis.

Alle Filter zurücksetzen