Beoordelingen voor flexbounce.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 27 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 51 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

super product
Uitstekend

Het was een goede keus,met u zaken te doen.het blijft altijd een gok.deze was uitstekend en een aanrader.
Uitstekend

Levering is op tijd. Product is oké. Jammer dat de pootjes niet overal op gelijke hoogte zijn. Service is prima.
Goed

Super blij met de aankoop.
Met een zoontje van 4 jaar niet altijd evident om 's avonds na een bureaujob nog fysieke activiteiten te plannen, met de minitrampoline ondertussen al elke dag een half uurtje met plezier gesprongen. Ook de zoon is super enthousiast. Levering ging vlot, monteren ook dankzij de mail die wat extra uitleg gaf.
De trampoline gaat zelfs meegaan op reis
Een tevreden klant
Uitstekend

Fanatische uitleg en demonstratie van de eigenaar gekregen wat de doorslag gaf deze trampoline aan te schaffen
Levering duurde iets langer dan verwacht.. maar dan heb je ook wat... kon de trampoline ondanks mijn spierzwakte als gevolg van lyme en me/cvs toch zelf in elkaar zetten... en nu heel rustig opbouwen... blij mee
Uitstekend

Zeer snelle levering, de volgende dag al in huis
Goed

Zeer snelle levering; gisteren bestelling geplaatst en vandaag al ontvangen
Uitstekend

Van tevoren uitgebreid en goed voorgelicht door Paul. Na het besluit om tot aanschaf over te gaan is er snel geleverd. De beschrijving voor montage klopte precies en het ging allemaal vrij snel. Sinds dien met veel plezier intensief gebruikt.
Uitstekend

Snel geleverd, perfecte service aan telefoon met vriendelijke en professionele eigenaar.
Uitstekend

Persoonlijk bezorgd. Heel fijn 1 maand op proef. Goede informatie wat je er mee kunt doen. Inspirerende eigenaar, echt walk to talk Qua beweging en voeding.
Weet je echt enthousiast te krijgen.
4.33
Goed

Sinds een paar dagen de flexbounce in huis.
Het opzetten op zich was wel al een hele workout, omdat ik de kracht in mijn handen een beetje miste om de elastieken te spannen. Maar het is mij wel gelukt, zonder hulp.

i.v.m. knieblessure rustig aan begonnen met bouncen. Het is zwaarder dan het lijkt. Maar ik ga er gewoon wat vaker per dag een aantal minuten op en ga dat steeds meer opbouwen.
Ik
Goed

Snelle reactie op vraag via mail, supersnelle levering. Duidelijke instructie via mail over montage trampoline.
Uitstekend

Bij bellen kregen wij meteen iemand aan de lijn. We hebben de levering op zakelijk adres uitstekend ervaren. De trampoline staat bij ons op kantoor in Amsterdam en wordt in de ochtend voornamelijk door personeel gebruikt. De trampoline is van uitstekende kwaliteit.

Goed en snel geleverd.

Uitstekend

Met twee kleine kinderen thuis, is het niet altijd mogelijk om even naar de sportschool te gaan. Deze trampoline is daarvoor een uitkomst. Door de elastieken maakt de trampoline zo goed als geen geluid en veert deze heerlijk. Ik kan, nadat de kinderen in bed liggen, nog heerlijk even springen, zonder dat zij wakker worden. Al met al zeker zijn geld waard.
Uitstekend

Nadat ik de Flexbounce via de website had besteld werd ik gebeld door Paul. Hij bedankte me voor de bestelling, legde me iets uit en had wat vragen voor me. De levering ging heel vlot. ik vind het een hele mooie trampoline, ik heb die van doorsnee125 cm in de kleur blauw.
Uitstekend

Na telefonisch contact met Paul, zijn wij uitgenodigd om de trampoline te testen. Ontzettend fijn dat hij uitgebreid de tijd voor je neemt en alles super enthousiast uitlegt. Wij hebben een korte workout gedaan en had gelijk een duidelijk beeld van de service maar ook van de kwaliteit van de trampoline, en die is uitstekend Ook nog wat voedingsadviezen gekregen..

Een tevreden bouncer :-)
Uitstekend

Wat ben ik blij met de Flexbounce trampoline De trampoline is stevig en stabiel. De levering was snel en de nazorg van Flexbounce groot, heel fijn
Door de goed verende elastieken kan ik op een verantwoorde manier bewegen zonder overbelasting.
Het is een super leuke manier om weer fit worden, mijn lipoedeem te verminderen en immuunsysteem te versterken.
Een aanrader voor iedereen in 2017
A
Uitstekend

Een internetshop, maar we kregen de gelegenheid om de trampoline in natura te zien en uit te proberen, met ook een lekker kopje koffie er bij. Heldere informatie. Omdat je thuis je bestelling gaat doen voel je geen enkele druk.
2 werkdagen later werd de trampoline afgeleverd. Helaas hadden de elastieken de verkeerde kleur. Een uur later kwam Paul de juiste brengen en deed ze erop.
Uitstekend

Bestelling binnen paar dagen ontvangen, netjes verpakt, stevige doos. Bouncer ziet er stevig en degelijk uit. Instructievideo was handig. In elkaar zetten buizen en aanbrengen elastieken kostte me beetje moeite, maar wel gelukt. Instructievideo zegt: 6 elastieken tussen twee pootjes, maar moet 5 zijn bij het kleinere model.
Uitstekend

Ik ben zeer tevreden, de levering en de service is prima verlopen.
Uitstekend

We hebben de trampoline opgehaald. Werden heel erg goed geholpen en kregen gelijk goede oefeningen mee die ons helpen om de wintersport vakantie te kunnen voorbereiden.

De trampoline springt heel fijn. Zodra ik begin met springen word ik vrolijk. Ideaal dat de trampoline (inclusief springsteun) inklapbaar zijn, zo dat je hem ook kopen wanneer je maar beperkte bergruimte heb.
Uitstekend

Snelle levering (binnen 24 uur); telefonisch prima bereikbaar.
Uitstekend

Ik ben heel erg tevreden over het product
Geef het een 9
Uitstekend

Snelle en goede service. De trampoline werd na bestelling op maandag reeds woensdag geleverd en stond in een mum van tijd in elkaar. De trampoline voldoet daarnaast absoluut aan de verwachting.
Uitstekend

Ik ben super tevreden. Het doet goed om er elke dag op te springen, voel me fitter en het stimuleert de stofwisseling. Ik wil 'm niet meer missen.

flexbounce.nl

Westerdoksdijk 353
1013 AD Amsterdam
Nederland
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met flexbounce.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen