Certificaat voor HMG Benelux Shop

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 619 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.687 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service
Met onze Dak & Wand Planner is het heel eenvoudig snel alles te kiezen wat u voor uw oppervlakte nodig heeft. Ga het nu uit proberen!

Klantbeoordelingen

Vooral het tracking systeem van de vrachtauto is perfect.
Jammer vinden we dat we per 4 platen click systeem moeten bestellen. We hebben nu 3 platen over.
Uitstekend

Wanneer het zo moeilijk is om met die grote vrachtwagen bepaalde adressen te bereiken....voorzie dan in een ander type ...De levering ging bij ons uitstekend...een pluim voor de chauffeur
Mvg.Ronny
Uitstekend

Tevreden over het bedrijf, klein verbeterpuntje: Levering geschied op datum en niet op dagdeel, de hele dag thuisgebleven en uiteindelijk om 17:30 kwam de chauffeur.
Goed

Ideaal om via de dak-wand planner je spullen te kunnen bestellen. Na de bestellling word alles netjes gecontroleerd, ik had nl een foutje gemaakt en die is na een telefonisch gesprek veranderd en toen is mijn bestelling pas doorgezet. Snelle,nette en volgens afspraak geleverd. Ideaal dat je voor de levering een sms krijgt met track and tracé en dat je zo weet waar de vrachtwagen is en eraan komt
Uitstekend

Was een plaat te weinig geleverd maar is naar tevredenheid opgelost.
Goed

Netjes volgens afspraak geleverd. Ruim op tijd een telefoontje dat de chauffeur onderweg was. Prima.

Alles conform afspraak
Uitstekend

Aanvankelijke leveringsdatum vrijdag 9 juni. De dag erna mail met aanpassing naar 8 juni. 8 juni om 18u30 telefoon van de chauffeur om te vragen of vrijdagochtend 7u paste. Dit nochtans na telefonische vermelding van verblijf in het buitenland van 6 t.e.m. 13 juni en tot groot ongenoegen van familielid dat donderdag een ganse dag heeft zitten wachten voor niets
2.33
Matig

HMG Benelux Shop antwoordt: 23-06-2017
Ons excuses voor het ongemak wat betreft u levering. Dit is natuurlijkniet de service die wij normaal aanbieden en ook voldoen. Wij hopen dat u met de producten wel tevreden bent.

Allés correct verlopen. Goede info voordien wanneer de levering zou gebeuren.
Grappige is dat info kwam dat de chauffeur 20km in de omgeving was en de spullen al geleverd waren.

Gewoon perfect
Uitstekend

met dank aan de chauffeur voor de tijdige levering en hulp bij het laden met zijn kraan op een aanhangwagen service ten top
Goed

Zeer tevreden en goede communicatie Bedankt
Uitstekend

Uitstekend verpakt en een top service qua levering. Via GPS Tracking kun je zien waar de vrachtwagen zich bevind.
Uitstekend

Goede producten, goede handleiding Levering duurde wat lang en een van de houtstrips van de verpakking was losgelaten, maar dat zal zeker ook te maken hebben met her 'verre' vervoer naar Vlieland
Goed

Een fout in de door mij opgegeven bestelling werd opgemerkt door HMG en er werd contact opgenomen met mij om dit te corrigeren. Prima service.
Uitstekend

kwaliteit iets minder dan verwacht,maar toch nog in orde voor zijn prijs.

HMG Benelux Shop antwoordt: 19-06-2017
Krijg zouden wij willen wat u verwacht had? De platen zijn precies hetzelfde als 1. keus, maar alleen iets dunner. Daarom ook 2de keus.

Ik ben zeer tevreden met proactieve houding van uwe medewerkers

Super Bedrijf
Enige nadeel dat vrachtwagen niet in de straat kan komen binnen bebouwde kom.
Maar daar kun je een ander adres voor opgeven.
Verder heel tevreden.
Uitstekend

Na in eerste instantie de verkeerde platen geleverd te hebben gekregen.. prima service door te regelen dat de chauffeur de dag erna gelijk terug kwam om het goede product te bezorgen

HMG Benelux Shop antwoordt: 19-06-2017
Ons excuses nog eens voor de verkeerde levering. Maar gelukkig alles snel opgelost.

Ben zeer te vrede over het bestellen en ontvangen van het product
en het volgen via gps voor het tijdstip van aankomst
g. poen
Uitstekend

Geweldige Service, vriendelijke tewoordstelling aan de telefoon, materiaal is uitstekend verpakt, en de bezorgservice door de nederlandse chauffeur , in één woord Top .
Uitstekend

Transporteur liep wel op de verpakking wat volgens de instructie niet mocht.

HMG Benelux Shop antwoordt: 19-06-2017
Dit is ook niet juist en zullen wij met de chaffeur bespreken. Bedankt voor de info en hopen dat u verder tevreden met de producten en onze service bent.

Ik vind het jammer dat mijn bestelling in 2 x werd geleverd. Er was wel gemeld dat dit tot de mogelijkheden behoorde maar door de melding dat mijn bestelling onderweg was verkeerde ik in de veronderstelling dat het mijn gehele bestelling betrof.

HMG Benelux Shop antwoordt: 19-06-2017
Dit was misschien een beetje onduidelijk en zullen gaan kijken, hoe wij deze info kunnen verbeteren. Wij hopen, dat u voor rest tevreden bent met het product en onze service.

Alles was altijd geleverd en de service die je krijgt na bestelling was uitstekend. Zeker een aanrader voor iedereen.
Uitstekend

Goed te woord gestaan met mijn vragen,en alles wat ik besteld had perfect afgeleverd.
Zou iedereen aanraden hier te bestellen.
Uitstekend

alles volgens afspraak verlopen. prima chauffeur.
Uitstekend

levering werd gepland en enkele dagen vooraf aan mij meegedeeld voor 12 juni 2017, maar werd slechts uitgevoerd op 13 juni 2017
3.33
Redelijk

HMG Benelux Shop antwoordt: 19-06-2017
Soms kan het gebeuren, dat de chauffeur langzamer onderweg is dan gepland. Dit kan gebeuren door files, langere oponthoud bij klanten etc. U zou daar wel over geinformeerd moeten worden. Ons excuses voor het ongemak.

Alles was uitstekend geregeld,maar er zaten wat lichte beschadigingen op de
bovenste dakplaat.
dit kwam door de verpakkingslat die er dwars overheen zat.
Ik wilde er over bellen ,maar dat kon niet omdat er nergens een nummer was
vermeld.
vandaar een goed en geen uitstekend voor producten en service.
Mvg Ab Reefhuis.

HMG Benelux Shop antwoordt: 19-06-2017
De telefoonnummer vindt u op de orderbevestigingen de factuur. Reclamaties graag per raclamatieformulier op onze website met foto's erbij toesturen, dan nemen wij gelijk contact met u op.

Prima levering, bedankt daarvoor, alleen jammer dat het niet op een gewenste dag geleverd kan worden Alles wat we besteld hebben was/is geleverd. Ook de producten zijn topklasse Zeer tevreden met alles. TOPPIE

HMG Benelux Shop antwoordt: 19-06-2017
Bij ca. 1000 bestellingen per week kunnen wij helaas geen wensdagen meer inplannen. Ik hoop dat u hiervoor begrip heeft en voor de rest tevreden met ons bent.

prima geholpen zelfs als er vragenzijn van uit het bedrijf wordt er onmiddellijk gereageerd uitstekend
Goed

Product hangt erg door in het midden, dit zou in de productspecificaties genoemd moeten worden. Ik dacht de overhang van 2800 mm alleen op de uiteinden te hoeven ondersteunen, maar dit is zeker niet het geval, en heb de constructie hierop aangepast. Verwachtingspatroon was anders.
3.00
Redelijk

HMG Benelux Shop antwoordt: 19-06-2017
Deze platen moeten elke 3,00 m (belasting max. 75 kg/m²) ondersteund worden. Hoe langer de platen niet ondersteund worden, desto meer kan het netuurlijk wel "doorhangen", maar het zal bij deze belasting niet door breken.

Beste
Betreffende de levering van de dakplaten.
Levering was voorzien voor woensdag, met de mededeling dat men ons zou
Op de hoogte houden van ongeveer het uur van aankomst..
Nu was de vracht hier reeds de dinsdag avond, een geluk dat we thuis waren,
Anders had de vracht op het fietspad voor de deur gelegen .

Met vriendelijke groet

J.De Belder

HMG Benelux Shop antwoordt: 19-06-2017
Soms kan het gebeuren dat de chauffeurs sneller onderweg zijn als gepland. Ons excuses als dit voor u slechter uitkwam.

Not much to add. Perhaps you can provide polycarbonate plate cut with the desired breedth

Uitstekend

Niet alle spullen werden in één keer geleverd en de nokplaten zijn niet specifiek voor het dakpannenprofiel, wat ik wel verwacht had
3.67

HMG Benelux Shop antwoordt: 19-06-2017
Hier zijn helaas de kleine eindstukken voor de nokken kwijt geraakd maar konden wij snel naleveren. Hte nokstuk is voor alle soorten dakpanprofiel platen gedacht.

Netjes bezorgd en goed verpakt.
Ziet er erg goed uit
Uitstekend

Het afwerken van de bestelling en daarna pas de betaling is me prima
bevallen. Ook het vele contact tijdens onze periode van samenwerking ervoer
ik heel prettig en zonder onzekerheid . IK zal andere mensen jullie bedrijf
zeker aanbevelen .
Tot een volgende bestelling en vriendelijke groeten

Jan van den Hurk Helenaveen Nederland .
Uitstekend

Polycarbonaat-platen bestellt en de levering zonder enig probleem en in de gevraagde lengte gekregen.

Meedenkend, goede service, vlotte levering. We geven een 8
Goed

Meer dan tevreden over de producten en de snelle levering.

HMG Benelux Shop klantbeoordeling

HMG Benelux Shop

Verkoop van dak- en wand producten in de Benelux

HMG Benelux Shop werd op 14-10-2013 gecertificeerd door Trusted Shops.

HMG Benelux - De centrale punt voor dak- en wandplaten Als u profielplaten (dakpanplaten, damwandplaten, golfplaten), lichtplaten (enkelwandige lichtplaten, kanaalplaten, massieve platen), vezelcement golfplaten, terrasoverkappingen, carports, of dakgoten nodig heeft, dan bent u bij ons juist! Met onze up-to-date webshop design kunt u gemakkelijk per desktop-pc, tablet of smartphone onze artikelen zoeken, bestellen en ons ook naar advies vragen. Als u ons verteld wat u nodig heeft, krijgt u binnen 24 uur een passende offerte - op wens ook monsters. HMG Benelux - Uw Partner voor Dak en Wand

Contact

Tostedt HRB200792
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Leonie Grimberg
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met HMG Benelux Shop.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen