Certificaat voor HMG Benelux Shop

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 572 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.520 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service
Met onze Dak & Wand Planner is het heel eenvoudig snel alles te kiezen wat u voor uw oppervlakte nodig heeft. Ga het nu uit proberen!

Klantbeoordelingen

nog op de hoogte gebracht voor juiste hoeveelheid schroeven door kantoor was weer een kopzorg minder prima service
Uitstekend

proficiat voor de behandeling van deze toch kleine bestelling met grote zorg verzonden
Uitstekend

Communicatie kan wat beter wordt slecht gereageerd op mail chauffeurs mag wel iets vriendelijker maar heb wel een top product ontvangen en daar gaat het uiteindelijk om
Goed

De service en de kwaliteit is ronduit uitstekend.
Ik zou jullie zeker aanraden bij bekenden en familie.
Uitstekend

Zeer snelle levering. Alles perfect verlopen
Uitstekend

produkten met schade ontvangen.
men heeft niet gereageerd op mijn mail
slechte zaak
2.00
Matig

HMG Benelux Shop antwoordt: 22-04-2017
Ik heb net gekeken en wij hebben geen e-mail van u direct of door het reclamatieformulier ontvangen. Deze graag nog eens toesturen.

top
Uitstekend

In oktober voor 600 euro platen neergelegd van jullie. Bij deze uitbreiding wilde ik de nu bestelde platen laten aansluiten op het dak dat ik in okt/ nov had neergelegd. Maar jullie hebben de nieuwe platen verkeerd gesneden Het oude dak begon bovenaan met een hele pan. ( logisch lijkt mij) de nu bestelde platen begonnen bovenaan met 15 cm dakpan. Daardoor paste de platen niet en sloten niet aan.
2.33
Matig

HMG Benelux Shop antwoordt: 21-04-2017
Dit is niet correct. De dakpanplaten worden van beneden aan produceerd. Als de lengte van het tweede dak korter / langer is, dan kan de laatste pan natuurlijk ook korter of langer worden, waarom wij dan andere afmetingen adviseren. Dit staat ook in de shop bij montage en in de montagehandleiding.

gehele proces van bestelling tot levering uitstekend
Uitstekend

Heb net al een mail gedaan, maar wil nog even kwijt dat een extra levering
€ 25,- extra kost en dat is jammer geld. Graag zou ik zien dat die € 25.- terug komt. Vr.gr Wim.

HMG Benelux Shop antwoordt: 21-04-2017
Helaas krijgen wij de goederen niet gratis naar al onze klanten in de Benelux en moeten wij economisch rekenen.

Het zaagsel zat tussen de platen met gevaar voor minuscule krassen op de verder uitstekend glasheldere platen.
Montagehandleiding in het Nederlands zou handig zijn.

HMG Benelux Shop antwoordt: 21-04-2017
Een nederlandse montagehandleiding kunt u op onze site en in de app downloaden.

Nog niet geplaatst, maar levering zeker in orde
Goed

prima informatie over status van de order. Vriendelijke chauffeurs, stralen positief uit. Puntje van aandacht: er zijn wel heel veel bouten geadviseerd, heb er een aantal over.

HMG Benelux Shop antwoordt: 21-04-2017
Het ziet er veel uit, maar dat zijn daaderkelijk de geadviseerde aantal aan schroeven voor het bevestigen van daken. De producenten volgen hier natuurlijk de richtlijnen, zodat er niets kan gebeuren, als er tog wel is een zware storm zou komen.

De levering was niet volgens de gegeven email. de platen zouden woensdag 29 maart geleverd worden. krijg een email dat de levering later is. maar tot mijn verbazing staat 29 maart de transportwagen voor de deur. de 2 levering zou donderdag 6 april geleverd worden maar woensdag 5 april staat de wagen hier voor de deur. Verder was de levering en de herstel levering correct

HMG Benelux Shop antwoordt: 21-04-2017
Hier zijn helaas een paar technische fouten in het systeem ontstaan. Hiervoor ons excuses.

Kan niet verbeterd worden.
Top bedrijf.
Uitstekend

Goede service, goede levering en communicatie.

Super product Snelle levering

Alles prima geregeld.
Uitstekend

Alles is naar wens gegaan, goede website, goed advies, snelle en perfecte levering echt alles goed daarom mijn beoordeling 5.00
Uitstekend

Bij het leveren aan huis ,een puffende chauffeur de dakplaten moesten van de wagen getild worden,daar ik niet thuis was moest mijn vrouw helpen het eigenlijk te zware pakket van de wagen halen.Verder tevreden met de platen.

HMG Benelux Shop antwoordt: 18-04-2017
Normaal wordt er met de kraan afegeleverd, maar helaas was er geen plaats, om deze hier te gebruiken. Gelukkig is alles gelukt en hopen wij, dat u met de producten tevreden bent.

Buiten een rand (die niemand had kunnen voorzien) , die we met een bestaand sluitstuk hebben kunnen maken, is de levering en verwerking erg goed en voorspoedig verlopen.
Ook de afhandeling via web site en telefoon is erg prettig, "ze" weten waar ze over praten
Ook de levering gaat erg soepel, de chauf geeft advies en werkt mee met opslag, ook niet bang om even de handen uit de mouwen te steken
Uitstekend

goeden service en snelle levering
Goed

Enkele diepe krassen doorheen coating van de dakplaten, waardoor genoodzaakt deze bij te penselen met passende verf.

HMG Benelux Shop antwoordt: 18-04-2017
Dit mag natuurlijk niet gebeuren. Graag even wat foto's via het recalamtie formulier naar ons toe sturen.

Zeer tevreden over bestelde producten.Ook de aflevering is volgens afspraak en chauffeurs zijn vriendelijk.
Uitstekend

De communicatie over de levering van de materialen gaat niet correct.
Eerst bericht het wordt woensdag 29 maart geleverd daarna bericht het materiaal wordt later geleverd. Staat onverwacht woensdag 29 maart de vrachtwagen voor de deur. Voor de nalevering van een plaat hetzelfde.
Levering woensdag 5 april een dag later bericht de levering wordt donderdag 6 april. Staat onverwcht op woensdag 5 apr

HMG Benelux Shop antwoordt: 18-04-2017
Alle routes worden door een programma en medewerkers gepland. Als de chauffeurs (die de hele week onderweg zijn), wat sneller zijn, kunnen ze onverwacht helaas ook eerder voor de deur staan.

Product voldoet volledig aan de verwachting. levering was stipt en de vepakking was perfect.

alles was in orde
Uitstekend

de afspraken die gemaakt waren zijn allemaal perfect gelopen
ga zo door

perfectgeleverd goedb op tijd

Prima
Goed

Alles voldeed aan mijn verwachtingen.
Keurig op tijd thuis afgeleverd en zeer behulpzame chauffeur.
Met de beschrijving er bij was het eenvoudig te verwerken.
Mijn cijfer is een dikke tien.
Mvrg Dick Dijkstra.
Uitstekend

alles goed ontvangen, keurig verpakt
Goed

Communicatie wordt overdreven. streven is ok maar gelukkig doet niet iedereen dat. Voor 1 bestelling krijg ik na dat ik mijn order geplaatst heb; 1 telefoontje, bevestigingsmail order, mail mbt leverdatum overigens zonder leverdatum, sms over bev, sms over factuur, sms levering, mail levering en diverse tussenstanden over waar de lev is. Ik heb genoeg aan een def bevestiging met dag en dd

HMG Benelux Shop antwoordt: 10-04-2017
De info per SMS hebben wij voor kort extra ingevoerd, omdat vele klanten problemen hadden, dat onze e-mails in de SPAM terecht kwamen en dus niet wisten, dat er een mail was verzonden. Excuses, als dit voor u een beetje lastiger is.

gewoon een goede webside beoordeling 8

HMG Benelux Shop antwoordt: 10-04-2017
Wat kunnen wij verbeteren, zodat wij een 10 kunnen halen? :)

Volgens afspraak en netjes verpakt geleverd
Uitstekend

vervoer is met een gigantische vrachtwagen, die kon niet door onze straat, waardoor het laden een half uur duurde. De chauffeur was erg vriendelijk en geduldig.

Prima bedrijf.
Uitstekend

Erg duidelijke site, erg vriendelijke klantenservice ,zeer snelle levering, kwalitatief zeer goede producten. Ik kan deze leverancier zeker aanbevelen.

alles ok
Uitstekend

Het hele proces van bestellen tot afleveren en verwerken is zonder ook maar een tegenvaller verlopen. Perfect.

HMG Benelux Shop klantbeoordeling

HMG Benelux Shop

Verkoop van dak- en wand producten in de Benelux

HMG Benelux Shop werd op 14-10-2013 gecertificeerd door Trusted Shops.

HMG Benelux - De centrale punt voor dak- en wandplaten Als u profielplaten (dakpanplaten, damwandplaten, golfplaten), lichtplaten (enkelwandige lichtplaten, kanaalplaten, massieve platen), vezelcement golfplaten, terrasoverkappingen, carports, of dakgoten nodig heeft, dan bent u bij ons juist! Met onze up-to-date webshop design kunt u gemakkelijk per desktop-pc, tablet of smartphone onze artikelen zoeken, bestellen en ons ook naar advies vragen. Als u ons verteld wat u nodig heeft, krijgt u binnen 24 uur een passende offerte - op wens ook monsters. HMG Benelux - Uw Partner voor Dak en Wand

Contact

Tostedt HRB200792
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Leonie Grimberg
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met HMG Benelux Shop.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen