Certificaat voor HMG Benelux Shop

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 677 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 2.065 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service
Met onze Dak & Wand Planner is het heel eenvoudig snel alles te kiezen wat u voor uw oppervlakte nodig heeft. Ga het nu uit proberen!

Klantbeoordelingen

De communicatie tijdens de verzending en aflevering is uitstekend
Uitstekend

Leverdatum wordt goed aangehouden, goed verpakt alles zoals het hoort, geen problemen.
Goed

levering te laat , rest ok
Goed

Bij levering was het vervelend dat er in de mail stond dat er zou geleverd worden op woensdag. Maar de levering gebeurde op dinsdag.
Goed

Nadat ik door kreeg dat de bestelling binnen 30 min bezorgd zou worden kreeg ik door dat de chauffeur betrokken was bij een ongeluk. Een week later weer een nieuwe afspraak deze bezorger liet doorschemeren dat zijn collega van de week ervoor geen problemen had gehad. Beetje raar en onbetrouwbaar.
2.33

HMG Benelux Shop antwoordt: 15-12-2017
Bedankt voor het feedback. De chauffeur had daadwerkelijk een ongeluk, waardoor hij de tour moest stoppen. De chauffeurs komen deels van verschillende bedrijven en kennen elkaar niet iedereen (zijn 45 chauffeurs). Ons excuses nogmaals.

Woensdag om 05.10 uur krijg ik een mail, dat de chauffeur onderweg is.
Die dag geen chauffeur
Donderdag krijg ik in de middag een mail " de chauffeur heeft vertraging en weet niet of hij vandaag nog komt. Als hij het niet redt, komt hij de volgende dag, vrijdag vroeg
De volgende dag, op vrijdag, komt hij om 16.00 uur.

Later blijkt dat de chauffeur een verkeerd adres heeft ingetikt. Slecht
2.00

HMG Benelux Shop antwoordt: 15-12-2017
Bedankt voor het feedback. De chauffeur had helaas ook een paar technsiche probleme in deze tour, die nu gelukkig zijn opgelost. Ons excuses voor het hele ongemak en hopen wel, dat u met de producten zelf tevreden bent.

Met de geleverde producten is niets mis, echter werd de levering niet op de afgesproken dag afgeleverd zodat ik een dag voor niets vrij heb genomen en heb zitten wachten Op de dag van levering heb ik om 16 uur nog naar HMG gebeld en mij werd verzekerd dat mijn levering nog voor 18 uur zou komen die dag; niet dus Dit kostte mij een dag extra inkomen; ik bestel hier om die reden niets meer.
2.33

HMG Benelux Shop antwoordt: 15-12-2017
Bedankt voor het feedback. Ons excuses voor het ongemak. Helaas heeft de chauffeur door langere oponthoud bij een andere klant niet meer geret en mocht niet verder rijden (chauffeurs hebben een beperkte tijd aan uren, hoe lang zij mogen rijden). Wij hopen wel, dat u tevreden bent met de producten.

Nette levering, goed verpakt. Ruilen was geen probleem.
Uitstekend

Alles is naar wens verlopen.
Product is helemaal zo als we hadden verwacht.
Levering precies op tijd.
Uitstekend

De levering kwam een dag later, maar daar werd goed over gecommuniceerd. Heel Nederland lag plat dus volledig te begrijpen. Super dat de chauffeur te volgen is tot hij voor je deur staat.

Goede service
Uitstekend

Uitstekend product (pc golfplaten) voor mijn terrasoverkapping. Goed telefonisch advies gekregen van de leverancier over de bevestiging. Enige miscommunicatie tussen leverancier en vervoerder. De golfplaten werden een dag eerder geleverd, als in de email van de leverancier werd aangegeven.

HMG Benelux Shop antwoordt: 11-12-2017
Bedankt voor het feedback. "Helaas" was de chauffeur daadwerkelijk sneller onderweg als gepland en werden de platen dus een dag eerder geleverd. Wij hopen, dat dit geen te grott probleem was en u blij met de producten bent.

Goed product, duidelijke afspraken, regelmatig info over levering.
Helaas, ondanks dat het vooraf wel was gemeld, kwam de aflevering dag later, melding kwam pas laat in de middag, dus al met al 2 dagen moeten gebruiken om 'thuis te zijn'.
Maar al met al, zeer tevreden, zeker ook gezien de zeer goede (lees lage ) prijs, zelfs incl bezorgen tot de voordeur/achtertuin.
Zeer aan te bevelen bedrijf

HMG Benelux Shop antwoordt: 11-12-2017
Bedankt voor het feedback. Helaas had de chauffeur hier een vertraging in zijn tour door langere oponthoud. Wij zijn blij te horen, dat u met de producten zelf en de rest van onze service tevreden bent.

Bevestiging voor levering bestelde producten komt meestal vrij laat, is dan vrij lastig te plannen. Producten zijn van goede kwaliteit, er is ook een heel groot assortiment aan producten. De service m.b.t. vragen over bepaalde producten en/of leveringen zijn prima, op vragen per mail wordt snel en goed gereageerd.

HMG Benelux Shop antwoordt: 11-12-2017
Bedankt voor het feedback. De info over de dag van levering komt altijd in het weekend voor de levering, omdat dan de planningen gemaakt (kunnen worden). Mooi te horen, dat u met de producten en de service tevreden bent.

Bestelling Super verzorgd, zeer aardige chauffeur compliment, voorbeeld voor andere bedrijven.

Best Goed

Prima spul
Uitstekend

Duidelijk goed geïnformeerd van begin tot eind

Levering volgens afspraak
Producten netjes en goed verpakt
Chauffeur hielp mee het materialen op zijn plaats te leggen
Uitstekend

goede service met duidelijke afspraken en vlotte levering op afgesproken tijd.

Geel goed
Uitstekend

Zijn zeer tevreden snelle levering goede service.perfect
Uitstekend

alles zoals beloofd en stipt
Uitstekend

Alles is goed en snel geleverd er waren nog een paar vragen en die werden de zelfde dag nog beantwoord
Uitstekend

Van a tot z uitstekend geregeld

alles perfect volgens afspraak
Uitstekend

Ondanks fout met inkorten, toch tevreden met de afhandeling van jullie kant.

HMG Benelux Shop antwoordt: 04-12-2017
Ons excuses voor de fout. Gelukkig is nu alles opgelost en hopen dat u van de producten kunt genieten.

levering was op tijd, goed verpakt en compleet, ook het maatwerk. Wat wil een mens meer
Uitstekend

Bestellen en afhandeling perfect met overzichtelijke site , levering volgens afspraak ; Producten prijs/kwaliteit ok.
Uitstekend

Duidelijk leveringsproces en persoonlijke afstemming met chauffeur over tijdstip levering. Dakplaten klein beetje ingedeukt door beperkte verpakking en afscherming van randen pakket. Verder tevreden over levering.

HMG Benelux Shop antwoordt: 04-12-2017
Ons excuses. Graag even wat foto's per reclamatieformulier toesturen, zodat we samen een oplossing hiervoor kunnen vinden.

Levering gebeurde niet op afgesproken dag, normaal woensdag. Ik had gewisseld met nachtschift om thuis te zijn. Donderdag morgen na 1 uur slaap staan de chauffeur aan de deur. Ik open in mijn pyjama, die vent begint direkt te lossen, gooit de produkten letterlijk in mijn handen terwijl ik daar in mijn pyjama sta in zeer koud weer.Hij spreekt geen nederlands, frans, engels of duits. Niet grappig

HMG Benelux Shop antwoordt: 04-12-2017
Ons excuses voor deze afhandeling. Helaas had de chauffeur een vertraging en kon het woensdag niet meer redden. Zijn gedrag is in ieder geval niet juist en wij werden direct een gesprek met hem opzoeken.

Alles zoals uziet en geen klachten waar dan ook op
M.v.g.. M.D.
Uitstekend

alles is goed gegaan ,prima.
alleen wil nog een plaat bestellen maar alleen een plaat niks meer.
dan is het wel erg duur .ga nu naar een alternatief zoeken in de buurt.
3.2 m bij 0.9 m brons kanaalplaat.

gr Mart.

HMG Benelux Shop antwoordt: 04-12-2017
Wij zitten in Duitsland bij Hamaburg en alles komt van hier vandaan. Dus ook als wij een plaat moeten leveren, hebben wij helaas de transportkosten, die wij verder moeten geven.

wij hebben meerdere orders geplaatst bij deze firma, maar telkens werd alles netjes afgeleverd, bij de laatste levering ging er toch iets niet goed,
wij hadden de platen keurig afgeleverd gekregen, alleen een kleine machinale fout in een windveer, maar ook dit werd keurig opgelost.
al met al ben ik over deze firma zeer tevreden
Shappoo
groet J.Looijmans Lierop
Uitstekend

Een kleine probleempje maar vlot opgelost
Goed

Communicatie met medewerker n.a.v. levering informatie was onbeschoft.
De informatie die in de opdrachtbevestiging stond werd domweg herhaald met m.u.v. levertermijn, die werd gemakshalve met een week verlengd.
Dit heeft grote ergernis verwekt wat zeker niet nodig was.
3.67

HMG Benelux Shop antwoordt: 04-12-2017
Ons excuses voor het ongemak. Helaas had de producent vertraging en konden de platen een week later geleverd worden. Dit werd dan ook juist in de orderbevestiging vermeld.

één dag later dan voorzien zonder bericht.
Chauffeur belde pas als hij er was , niet haalbaar voor modale burger die moet werken.
3.67

HMG Benelux Shop antwoordt: 04-12-2017
Ons excuses. Helaas waren er technische probleme met het verzenden van de SMS en e-mail. Wij hopen, dat u nu lekker van de platen kunt genieten.

Uitstekende bericht geving over de levering .
Uitstekend

Dike vette tvereden ik zou zeggen bestellen die zoi

Alles in orde.

HMG Benelux Shop klantbeoordeling

HMG Benelux Shop

Verkoop van dak- en wand producten in de Benelux

HMG Benelux Shop werd op 14-10-2013 gecertificeerd door Trusted Shops.

HMG Benelux - De centrale punt voor dak- en wandplaten Als u profielplaten (dakpanplaten, damwandplaten, golfplaten), lichtplaten (enkelwandige lichtplaten, kanaalplaten, massieve platen), vezelcement golfplaten, terrasoverkappingen, carports, of dakgoten nodig heeft, dan bent u bij ons juist! Met onze up-to-date webshop design kunt u gemakkelijk per desktop-pc, tablet of smartphone onze artikelen zoeken, bestellen en ons ook naar advies vragen. Als u ons verteld wat u nodig heeft, krijgt u binnen 24 uur een passende offerte - op wens ook monsters. HMG Benelux - Uw Partner voor Dak en Wand

Contact

Tostedt HRB200792
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Leonie Grimberg
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met HMG Benelux Shop.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen