Certificaat voor HMG Benelux Shop

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 662 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.961 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service
Met onze Dak & Wand Planner is het heel eenvoudig snel alles te kiezen wat u voor uw oppervlakte nodig heeft. Ga het nu uit proberen!

Klantbeoordelingen

Super hoe jullie de boel begeleiden ...petje af ...

bedankt
4.33

D
e leveriing was prima en het product ook
Uitstekend

Bestellen verliep vlot en duidelijk.
Levering verliep uitstekend. Conform planning en volgens verwachting.
Tijdens het hele proces van bestellen tot leveren was de communicatie uitstekend.
Communicatie was duidelijk, voldoende en op tijd.
Uitstekend

prima producten en op tijd geleverd.
Uitstekend

Een goede levering en goede service

Alles perfect geregeld

alles tip top geleverd

1 van de profielen was te kort

HMG Benelux Shop antwoordt: 17-10-2017
Graag even per reclamatieformulier toesturen, zodat wij deze snel kunnen uitwisselen.

ik werd zelfs nog gebeld omdat ik volgen hun berekening te weinig bevestigingsmateriaal had besteld
extra service

Geen
3.67
Goed

Correct en zonder problemen met levering/rekeningen etc.
Goed

Zeer goede communicatie en een scherpe prijs
Geleverd op afgesproken datum.

Gewoon prima in orde
Uitstekend

Prima materiaal en geleverd volgens plan

Gedaan wat is belooft
3.67
Goed

Goede en snelle levering.
Alles was zeer goed verpakt.
Kwaliteit produkten was ook top
Uitstekend

prima kwaliteit en keurig op tijd geleverd

levering 2 keer uitgesteld , verkeerde onderdelen meegestuurd

HMG Benelux Shop antwoordt: 08-10-2017
Helaas had de chauffeur bij deze tour een enorme oponthoudt bij anderen klanten en ook nog door fille. Gelukkig is nu alles goed geleverd. Nogmaals ons excuses.

1 plaat beschadigd waarschijnlijk door te strakke verpakking

HMG Benelux Shop antwoordt: 08-10-2017
Ten eerste ons excuses voor dit ongemak. Graag een paar foto's per reclamatieformulier toesturen, zodat wij samen een oplossing kunnen vinden.

Beste mensen,
Als ProcesTechnoloog zijnde en maker van de grondstof PVC kan ik als geen ander beoordelen of een PVC produkt goed of slecht is.
Vandaar de positieve mening overHMG en zijn produkten.
Met vriendelijke groet
A.J.M.Wiermans
Uitstekend

Zeer tevreden met de service.
Goed

1ste klas service levering en product voor een goede prijs, wat kan een mens nog meer verwachten.
Uitstekend

slechte communicatie, chauffeur spreekt geen nederlands, gps werkt blijkbaar niet in St.Job, of chaufeur drukt het verkeerde adres in. ( was het geval) kunnen niet rechtstreeks bellen/ communiceren met iemand. Mensen op de dispatch weten niet wat er op het terrein gebeurd.
Producten zijn prima.

HMG Benelux Shop antwoordt: 06-10-2017
Hartelijk dank voor de feedback. Helaas was de chaffeur voor die route in die week ziek, waardoor een Duite Chauffeur van hieruit de tour overnam. En dan waren er helaas nog technische probleme met de GPS. Alles heel vervelend en ons excuses hiervoor. Blij, dat u met de producten wel tevreden bent.

Bij levering staat aangegeven dat vooraf contact is over tijdstip levering en bij vertrek voorlaatste levering. Dit is helaas niet gebeurt waardoor vrachtwagen onverwacht voor de deur stond. Verder erg tevreden.

Gewoon zoals afgesproken
Uitstekend

Kwaliteit is prima. Levering slecht, netjes mail over de dag wanneer deze zou worden geleverd, vroeg naar het afleveradres omdat het niet.mijn woonplaats is. Ik zou een mail en telefoontje krijgen wanneer ze zouden komen leveren, tot 20.00 gewacht geen chauffeur. Volgende morgen belt de chauffeur om 6.50 dat hij er is om te lossen. Krijg een mail om 08.00 dat levering verplaatst naar volgende dag.

HMG Benelux Shop antwoordt: 04-10-2017
Hier had de chauffeur helaas een enorme vertraging gehad, zodat hij de tour niet als gepland kon redden. Wij hadden geprobeerd u meerdere keren te bellen, maar helaas zonder succes. Ons excuses voor het ongemak en hopen wel, dat u met de platen zelf tevreden bent.

Precies zoals afgesproken is geleverd .

Niets op aan te merken

Oke

te veel dezelfde mails
Uitstekend

Goede service, de levering werd netjes volgens afspraak bezorgd.
Indien er iets zou ontbreken van de bestelling neemt men telefonisch contact op. Handig.
Uitstekend

netjes geleverd mooi op tijd
goede kwaliteit
niets op aan te merken

levering al vroeg in de morgen. voor 7 uur. geen bericht. geen punt
Uitstekend

De aflevering verliep chaotisch. De chauffeur was duidelijk niet gewend om door woonwijken te rijden en bleef aan de rand van de bebouwde kom staan wachten op begeleiding.
Goed

Perfect geregeld goed product.

snelle levering
goede product kwaliteit
en uitstekende service

was prina in orde
4.33
Goed

Een chauffeur die geen Nederlands spreekt en niet kan rijden waardoor hij schade rijdt aan de platen en een lantarenpaal uit de grond rijdt. En daarna geen enkele servicegerichte reactie. Pas na veel gezeur een tegemoetkoming. Maar wel weer ruim een week wachten op nieuwe platen.
2.00

HMG Benelux Shop antwoordt: 29-09-2017
Bedankt voor uw feedback. Ons excuses voor dit ongemak. Dat mag zo natuurlijk niet gebeuren. Omdat wij in Duitsland gevestigd zijn en per week alle 45 vrachtwagens onderweg zijn, kan een twede levering pas een week later gebeuren.

Volgens afspraak geleverd

HMG Benelux Shop klantbeoordeling

HMG Benelux Shop

Verkoop van dak- en wand producten in de Benelux

HMG Benelux Shop werd op 14-10-2013 gecertificeerd door Trusted Shops.

HMG Benelux - De centrale punt voor dak- en wandplaten Als u profielplaten (dakpanplaten, damwandplaten, golfplaten), lichtplaten (enkelwandige lichtplaten, kanaalplaten, massieve platen), vezelcement golfplaten, terrasoverkappingen, carports, of dakgoten nodig heeft, dan bent u bij ons juist! Met onze up-to-date webshop design kunt u gemakkelijk per desktop-pc, tablet of smartphone onze artikelen zoeken, bestellen en ons ook naar advies vragen. Als u ons verteld wat u nodig heeft, krijgt u binnen 24 uur een passende offerte - op wens ook monsters. HMG Benelux - Uw Partner voor Dak en Wand

Contact

Tostedt HRB200792
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Leonie Grimberg
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met HMG Benelux Shop.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen