HMG Benelux GmbH- Logo - Bewertungen

HMG Benelux GmbH

261 Bewertungen in den letzten 12 Monaten5.087 Bewertungen insgesamt

Zertifiziert seit: 14.10.2013
HMG Benelux GmbH erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

27.07.2023
Het materiaal was goed verpakt en is onbeschadigd afgeleverd. De maatvoering van de platen was /is perfect en het dak ligt er fantastisch mooi bij. De bijgeleverde documentatie over hoe de platen opgeslagen en verwerkt moeten worden was volledig en begrijpelijk.
MD
Maarten d.
Huijbergen

25.04.2023
Bij mij zouden 8 zware dakplaten op donderdag worden bezorgd. Dus gezorgd dat ik vrij was van mijn werk en dat ik een helpende hand had om te sjouwen. Maar niets die hele donderdag. De dag erna direct gebeld en toen bleek dat de chauffeur op deze dag zou komen. Door de grootte van de oplegger kon hij de straat bij mij niet. Vreemd, want bij andere leveringen was dit wel gelukt. Maar goed, dan maar op de hoek van de straat. Omdat het een dag later was had ik niemand om mij op dat moment te helpen en aangezien ik redelijk snel weg moest in verband met een belangrijke afspraak zat er niets anders op dan maar zelf sjouwen. Twintig meter je een breuk tillen. Pfffff, pittig hoor. Niet handig en erg irritant. Planning van levering kan dus duidelijk beter. Verder prima dakplaten!

Bewertungen für HMG Benelux GmbH

Jullie site is klaar en overzichtelijk. Het plaatsen van de bestelling is eenvoudig, vergeleken met sommige ..... Daarom kom ik als tevreden klant terug naar HMG als het product dat ik zoek bij HMG beschikbaar is.
Antwort von HMG Benelux GmbH
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn zo blij om te horen dat je een trouwe klant bent - dat stellen we zeker op prijs. Bij HMG geloven we in het zo gemakkelijk en efficiënt mogelijk maken van online winkelen, en we zijn blij dat jij er ook zo over denkt. Nogmaals bedankt!
Tijdig geleverd op aangekondigde dag.Schaufeur mag wel wat voorzichtiger met de goederen omgaan.Maar gelukkig is er niets beschadigd.
03.03.2024
U aan 1 datum van levering houden en niet tot wel 6 keer voor 1 levering veranderen van datum
Antwort von HMG Benelux GmbH
Bedankt dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht. We streven er altijd naar om de best mogelijke klantenservice te bieden, dus we verontschuldigen ons voor deze fout. We begrijpen hoe belangrijk het is voor onze klanten om hun bestellingen op tijd te ontvangen en we werken voortdurend aan het verbeteren van onze processen en levertijden. Nogmaals bedankt dat je ons je ervaring hebt laten weten en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn!
Van A tot B was perfect verzorgd Was en ben nog steeds super tevreden
Zeer goed contact gehad en super snel geleverd
Bestelling en op tijd geleverd perfect.
Antwort von HMG Benelux GmbH
Heel erg bedankt voor je positieve recensie! We zijn blij dat we je bestelling op tijd konden leveren. We streven ernaar om de best mogelijke klantenservice te bieden en we zijn blij om te horen dat dat gelukt is. Nogmaals bedankt!

Prima

Alles netjes verzorgd en toegestuurd
Antwort von HMG Benelux GmbH
Bedankt voor je feedback! We zijn zo blij dat je een geweldige winkelervaring bij ons hebt gehad. We zijn er trots op dat onze klanten de best mogelijke service en producten krijgen. Bedankt dat je deel uitmaakt van de HMG Benelux-familie!
03.03.2024
duidelijke communicatie, meedenkend.
Antwort von HMG Benelux GmbH
Bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat je onze heldere communicatie en onze bereidheid om met je mee te denken waardeert. We stellen je mening altijd op prijs en streven ernaar om je de best mogelijke service te bieden. Nogmaals bedankt voor jullie steun!

goede communicatie

vlotte, correcte communicatie
Alles correct afgehandeld!
Antwort von HMG Benelux GmbH
Heel erg bedankt voor je recensie! We zijn blij om te horen dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad. We streven ernaar om elke klant een geweldige ervaring te bezorgen en het is geweldig als we feedback zoals die van jou krijgen. Nogmaals bedankt voor jullie steun!
Echt alles wat top
Vlotte levering
Alles prima
Antwort von HMG Benelux GmbH
Hartelijk dank voor je positieve feedback, dat waarderen we en we zijn blij dat je een goede ervaring met ons hebt gehad! Geniet van de rest van je dag!
CV
Coen V.