Certificaat voor HMG Benelux Shop

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 616 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.599 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service
Met onze Dak & Wand Planner is het heel eenvoudig snel alles te kiezen wat u voor uw oppervlakte nodig heeft. Ga het nu uit proberen!

Klantbeoordelingen

geen
Goed

Uitstekende website met duidelijke informatie.
Het op maat maken van de golfplaten was een voorkeur; prima geleverd
Email en info mobiel zeer op tijd en het vrachtauto-transport mooi te volgen om de chauffeur op tijd te kunnen ontvangen.
Uitstekend

Levering werd een week uitgesteld en werd dus 3 weken. Waren we niet blij mee. Als excuus 1 week van te voren chauffeur ziek. Alsof er niet meer chauffeurs zijn.
Goed

auto heeft voor bestelling bijna 4 dagen rondgereden in de regen, daar was hun overigens goede verpakking niet tegen bestand. Vocht in de kanalen
3.33
Redelijk

Alles correct en netjes geleverd volgens de gemaakte afspraken.
Goed

de verplichte leverdatum was voor mij moeilijk,aangezien ik in een continu systeem werk. De dag van de levering had ik in de nacht gewerkt en moest ik wakker blijven tot de levering.

Prima shop
Uitstekend

De vrachtwagen was te groot om in onze wijk te komen maar gelukkig was het bestelde maar ongeveer 35 kilo en de chauffeur en ik konden de bestelling samen naar ons huis dragen. Geen probleem. vandaar de levering 4 sterren.
Uitstekend

Het was heel goed .uitstekend .de bestelling was heel netjes af geleverd
Uitstekend

Alles is goed gegaan alleen jammer dat de levering er al was voor ik een mail had ontvangen dat ze eraan kwamen. Daardoor iets te laat op de plek van bezorgen. ze waren mooi op tijd.
Goed

Super product, nette levering. Zeer tevreden en zeker aan te bevelen.
Uitstekend

Prima snelle levering en vriendelijke meedenkende chauffeur bij het bezorgen.
Goed

Alles prima in orde. Zelf vond ik het niet makkelijk dat de chauffeur alleen duits sprak, moeilijk communiceren.
Goed

De bestelde dakplaten zijn conform afspraak geleverd. Goede kwaliteit. Het enige minpuntje is de lange levertijd. Tussen bestellen en afleveren zat bijna 3 weken. Dat vind ik vrij lang.
Uitstekend

Goed en degelijk product. Wel een lange levertermijn van bijna 2 weken.
Uitstekend

Het bestelprogramma voor de dakbedekking werkt zeer goed, waardoor de bestelling nauwkeurig kan worden uitgevoerd. Alles klopte dan ook. De bezorging met de informatie van de GPS van de vrachtwagen is bijzonder plezierig. De moeite van de vrachtwagenchauffeur (no 80) om de dakplaten op de juiste plaats te krijgen is zeer gewaardeerd. Het aantal schroeven was wel aan de ruime kant.
Uitstekend

Zeer tevreden over de geleverde service en product.
Uitstekend

Alles was goed geregeld maar er zou 20 minuten voor levering gebeld worden dat was niet gebeurd
Goed

Echt prima levering en goed geïnformeerd. Hadden alleen liever gehad dat we samen de datum van afleveren hadden kunnen afspreken , was nu eenzijdig .
Uitstekend

Geleverd volgens afspraak. Randen wel wat verbogen tijdens lossen maar is verder geen probleem. Zal ook vervolgbestellingen bij jullie plaatsen.
Goed

De levering was iets langer als verwacht.
De producten volledig zoals verwacht.
De service goed.
Een puntje van verbetering is de verpakking. Door de matige verpakking zijn de zijkanten van de golfplaten ingesnoerd.
Goed

Bedankt voor de correcte levering en zeker een compliment naar de chauffeur deze was zeer correct en netjes.

HMG beveel ik iedereen aan .
als er iets besteld wordt en het klopt niet wordt je meteen gebeld.
Ik ben er zeer blij mee
Uitstekend

contact was goed. Alleen wat onduidelijkheid wanneer de levering nu zou plaatsvinden. Na enkele mails werd het gelukkig duidelijk.
Goed

Kwaliteitsproduct voor een goede prijs.
Duidelijkheid over moment van levering.
Je wordt goed op de hoogte gehouden over het verloop van je bestelling.
Uitstekend

De levering was een dag te vroeg. Volgens de sms berichten ook nog 1,5 uur te vroeg. Tenminste het sms bericht dat de chauffeur op 20 km afstand was kwam pas 1,5 uur nadat hij al geweest was. Ik kon geen contact krijgen met de chauffeur of uw bedrijf. Heb gelukkig wat kunnen regelen zodat er toch iemand aanwezig was op het moment van levering anders had de chauffeur aan de gesloten deur gekomen.
Goed

Alles wat wordt belooft is nagekomen. Prima communicatie en juiste procesgang. Service bij aflevering prima op orde.
Een tevreden klant.

Met vriendelijke groet,

Wim Konter
Uitstekend

Eninge opmerking is dat er geleverd zou worden op woensdag maar hij kwam
Dinsdagmiddag toen kon de hulp die we geregeld hadden niet en toen moest mijn vrouw.helpen ondanks de goede wil van de chauffeur.niet te doen maar ze moesten wel.
Goed

Prima producten. Scherpe prijzen. Correcte levering waarbij ook nog op dag van levering via sms een melding wordt gedaan aangaande tijdstip levering. Kortom: perfect

Aandachtspunt: lengtemaat platen neemt toe met 3 cm bij gebruik profielen. Dit staat niet in de werkbeschrijving maar is relevant voor de onderconstructie van de platen aangezien de lengte met 3 cm toeneemt.
Uitstekend

Goede website en goede organisatie

Zeer tevreden
Goed

men is het een dag eerder komen leveren,ik was niet gewaarschuwd zonder overleg zijn ze het komen leveren dat is de enige wat tegenviel.maar voor de rest was alles picobello.
Goed

het is voor mij een zeer aangename ervaring om dakplaten te bestellen vanuit mijn "luie zetel".
niet alleen de materialen zijn goed ook een fout in mijn bestelling heeft men recht gezet. de levering was zoals afgesproken en zeer goed verpakt en beschermd.
Uitstekend

Alles is vlot verlopen : bestelling, levering, ....
Uitstekend

Goede controle van de bestelde artikelen.
Juiste tijdstip vsn leveren en een uitstekende kwaliteit.
Uitstekend

Goed geholpen toen ik zelf wat vergeten had bij mijn bestelling. Medewerker was erg oplettend en vroeg direct na of ik bepaald artikel niet ook moest hebben. Levering op het werk (groot bedrijf ). Door mij gegeven instructies stonden netjes bij de chauffeur op de cmr.. Zeer tevreden over de afhandeling.
Uitstekend

werd zelfs 1 dag eerder geleverd alles prima in orde.

Alles was perfect
Uitstekend

Duidelijke communicatie veel info.
Netjes verpakt en vriendelijke behulpzame chauffeur .
zeer tevreden .
michel docter
Uitstekend

H.M.G.. was voor mij nieuw. Via site internet ben ik bij H.M.G. gekomen.
De geleverde materialen en de service waren uitstekend.
Alles perfect geregeld.
Kan iedereen deze firma aanbevelen.
Met vriendelijke groet.
Henk Golbach
Losser ( nederland)

Goed verzorgt
Netjes verpakt geen beschadiging. Vriendelijk bezorger Gr fam van brink Breda

HMG Benelux Shop klantbeoordeling

HMG Benelux Shop

Verkoop van dak- en wand producten in de Benelux

HMG Benelux Shop werd op 14-10-2013 gecertificeerd door Trusted Shops.

HMG Benelux - De centrale punt voor dak- en wandplaten Als u profielplaten (dakpanplaten, damwandplaten, golfplaten), lichtplaten (enkelwandige lichtplaten, kanaalplaten, massieve platen), vezelcement golfplaten, terrasoverkappingen, carports, of dakgoten nodig heeft, dan bent u bij ons juist! Met onze up-to-date webshop design kunt u gemakkelijk per desktop-pc, tablet of smartphone onze artikelen zoeken, bestellen en ons ook naar advies vragen. Als u ons verteld wat u nodig heeft, krijgt u binnen 24 uur een passende offerte - op wens ook monsters. HMG Benelux - Uw Partner voor Dak en Wand

Contact

Tostedt HRB200792
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Leonie Grimberg
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met HMG Benelux Shop.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen