Certificaat voor HMG Benelux Shop

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 560 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.446 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service
Met onze Dak & Wand Planner is het heel eenvoudig snel alles te kiezen wat u voor uw oppervlakte nodig heeft. Ga het nu uit proberen!

Klantbeoordelingen

zeer goede opvolging en uitstekende tijd qua levering. Alles verliep heel vlotjes.
Uitstekend

De bestelling is goed begeleid en bevestigd. Ook werd aanvullend advies gegeven over de toepassing van het product. Een aanhanger met meedraaiende achteras zou welkom zijn omdat de vrachtwagen niet op het erf kon komen.
Goed

De bezorging en de afspraken over de bezorging zijn een drama
Er word niet waarde klant gekeken en steeds van de afspraken afgeweken.
2.00
Matig

HMG Benelux Shop antwoordt: 21-03-2017
Hallo, Hier is inderdaad bij de leverancier iets mis gegaan, zodat een week eerder geleverd werd. Diot hebben wij dan netjes opgelost. Graag zouden wij willen weten, waarom u voor het materiaal maar 3/5 sterren geeft, zodat wij onze producten kunnen verbeteren. HMG Benelux

goed contact met de chauffeur over de aflevertijd. En het kantoor van HMG had ook nog contact opgenomen of ik alles wel goed had besteld. perfect
Uitstekend

Levering was goed en binnen redelijke termijn

Bestelling is goed ontvangen
De afrekening had enige problemen, maar is opgelost,
Uitstekend

Eigenlijk zou het een 5 moeten zijn, maar volmaakt bestaat niet, het geleverde materiaal; PRIMA en zeer goed verpakt. Terwijl de levering en service op rollertjes liep, zelf nog een melding , de wagen is nu 7 km bij U vandaan, prima.
De levering kwam nog een dag eerder dan aangegeven
Dank U wel Dames en Heren van HMG.

Zeer tevreden
Goed

De levering zou eventueel nog iets sneller kunnen.

HMG Benelux Shop antwoordt: 11-03-2017
Hallo, Omdat wij in Duitsland produceren en wij ook ca. 1000 leveringen per week van hier plannen, zijn wij op dit gebied al een van de snelste. Maar wij proberen natuurlijk steeds de service te verbeteren. HMG Benelux

alles is goed verlopen
Goed

prettig met jullie te werken

Levering op tijd ,
Communicatie super.

Snel en netjes
Uitstekend

Bezorger is een innemend man, het product is naar wens ,de service voldoende
Goed

Alles is correct verlopen volgens planning. Dankjewel.

voor ons een dikke 8/10
Goed

GPS systeem werkte onvoldoende. Auto was al ter plekke terwijl wij net een berichtje kregen van vertrek bij laatste klant. Toen de auto was uitgeladen en al weg was kregen we daarna een berichtje dat de auto nog 8 km had te gaan. Omdat de auto de straat niet in kon, was voor een ander adres gekozen, dus was een precieze tijdsindeling noodzakelijk. Service chauffeur uitstekend.

HMG Benelux Shop antwoordt: 11-03-2017
Hallo, Helaas is de mobiele bereikbaarkeid tussen de steden niet overal super, waardoor soms mails of sms van de vrachtwagen later aan komen. HMG Benelux

Producten heb ik 4 sterren gegeven omdat dat moeilijk te beoordelen is alles ziet er zeer netjes uit en als dat over een paar jaar nog is is dat ook die laatste ster zeker waard.
Levering is uitstekend lekker vlot en je wordt perfect op de hoogte gehouden.
Ik had een aanrij route aangegeven ivm levering aan een zandpad en werd een half uur van te voren nog even door de chauffeur gebeld om alles.
Uitstekend

Snelle reactie als je met een vraag zit. Goede service en rappe levering.

Super service
Uitstekend

Website is exelent .men kan alles gemakkelijk terug vinden wat men nodig heeft.
na betaling van de bestelling staat alles voor je deur na enkele dagen.
dus goede sevice.
HMG is een aanrader
Uitstekend

Alles perfect verlopen. Erg vlotte en correcte manier van handelen van bestelling tot levering.
Uitstekend

levering was op tijd, product voldoet aan mij verwachting.
Zorg tussen bestelling en levering was uitstekend.

Wij zijn zeer tevreden
levering, service communucatie alles tip top in orde
een echte aanrader voor iedereen
Uitstekend

Alles sneller geleverd dan verwacht. De voor melding van de chauffeur werkt perfect en je kunt de wagen gewoon via de de meegestuurde GPS plattegrond volgen waar hij rijdt. Alles perfect verpakt. met zelfs een extra plaat ter bescherming van de rest en dit was maar een kleine bestelling van 4 platen.Vriendelijke chauffeur met lange vrachtwagen die niet door kleine bochtjes kan
Uitstekend

Een keurige afhandeling van het hele traject,alles was perfect geregeld de geleverde producten voldeden aan al mijn verwachtingen.aan bevelingswaardig.
Uitstekend

Snelle levering en prima kwaliteit
Goed

HMG doet wat het belooft

Uitstekend

Ik zou een email ontvangen wanneer mijn bestelling ingepland zou worden kreeg pas op het laatste moment een mailtje toe was de vrachtwagen al vlak bij de aflevering plaats hierdoor was ik dus te laat helaas door het slechte weer nog niet het product kunnen bekijken maar hopelijk lukt het dit weekend voor de rest ben ik best wel tevreden
3.67

HMG Benelux Shop antwoordt: 22-02-2017
Hallo, Helaas is het door ontvangst in sommige gebieden een probleem, dat de e-mail en sms op tijd binnen komen. Wij hopen natuurlijk, dat het ontvangst in het hele land verbetert wordt. HMG Benelux

Perfect materiaal, leveringsproces met mail/telefoontje van chauffeur is geweldig, je hoeft niet de hele dag te wachten. Én een hele vriendelijke chauffeur. Compliment

levering goed verlopen
Goed

Goede communicatie en nette levering
Product voldoet geheel conform onze verwachtingen
Uitstekend

Prima service, echt een aanrader
Uitstekend

Snelle en perfecte service, ook de levering gaat super goed, je wordt gebeld als ze een half bij je vandaan zijn Zeer tevreden
Uitstekend

Over geheel de lijn ben ik tevreden, vanaf mijn gevraagde info, offerte, bevestiging bestelling en levering.
Mvg. Stan M. Zonhoven B.

Beschadigde producten bij levering

In overleg zou ik nieuwe platen krijgen Dit werdt ineens geannuleerd, en een vergoeding was er ook niet
2.00
Matig

HMG Benelux Shop antwoordt: 06-02-2017
Hallo, Eerst wou u een nieuwe plaat hebben en zouden deze ook ruilen. Wij hebben duidelijk gezegd, dat die andere plaat dan dus niet gemonteerd mag worden. s'avonds verteld u dan, dat u de plaat toch kon monteren en de plaat niet meer nodig heeft. HMG Benelux

prima, alles mooi en netjes afgeleverd, beter dan had kunnen wensen.
proficiat, doe zo verder
Uitstekend

Voor de tweede keer geen bericht in het weekend over de leverdatum. Terwijl ik het vorige week nog met u hierover heb gehad
2.67
Redelijk

HMG Benelux Shop antwoordt: 03-02-2017
Hallo, Op maandag, 30.01. heeft u van ons een e-mail gekregen. De planning wordt hier van vrijdag - maandag gedaan - in dit geval was de planning voor uw vrachtwagen dus pas maandag klaar. HMG Benelux

Wat een slecht bedrijf ik bestel hier nooit meer mijn materiaal Contact met dit bedrijf is zeer moeilijk tot onmogelijk . Antwoorden op mails duren dagen en de enne persoon weet van de ander niet wat die doet . Ik maak een afspraak met Saskia Hilken en Marcel Grimberg stuurt een incassobureau op me af . Comunicatie van niks .
1.00
Slecht

HMG Benelux Shop antwoordt: 26-01-2017
Deze slechte beoordeling is zeer onterecht. Wij hebben netjes en snel geleverd wat is besteld. Klant heeft de factuur niet betaald. Er was aangeboden en afgesproken om in termijnen te betalen. Als men dat dan niet doet schakelen wij een incassobureau in. HMG Benelux

HMG Benelux Shop klantbeoordeling

HMG Benelux Shop

Verkoop van dak- en wand producten in de Benelux

HMG Benelux Shop werd op 14-10-2013 gecertificeerd door Trusted Shops.

HMG Benelux - De centrale punt voor dak- en wandplaten Als u profielplaten (dakpanplaten, damwandplaten, golfplaten), lichtplaten (enkelwandige lichtplaten, kanaalplaten, massieve platen), vezelcement golfplaten, terrasoverkappingen, carports, of dakgoten nodig heeft, dan bent u bij ons juist! Met onze up-to-date webshop design kunt u gemakkelijk per desktop-pc, tablet of smartphone onze artikelen zoeken, bestellen en ons ook naar advies vragen. Als u ons verteld wat u nodig heeft, krijgt u binnen 24 uur een passende offerte - op wens ook monsters. HMG Benelux - Uw Partner voor Dak en Wand

Contact

Tostedt HRB200792
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Leonie Grimberg
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met HMG Benelux Shop.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen