Certificaat voor HMG Benelux Shop

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 659 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.832 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service
Met onze Dak & Wand Planner is het heel eenvoudig snel alles te kiezen wat u voor uw oppervlakte nodig heeft. Ga het nu uit proberen!

Klantbeoordelingen

Perfecte levering van de bestelde artikelen, dikke pluim
Uitstekend

Prima webshop, duidelijk. Snelle levering.
Uitstekend

Alles naar tevredenheid verlopen.
4.50
Uitstekend

Duidelijke site. Prima info over de voortgang van de bestelling en het bezorgtijdstip.
Uitstekend

levering dag eerder dan aangekondigd, goede prijs-kwaliteitverhouding, snelle en goede reacties per mail

Geen commentaar.
Uitstekend

uitstekende communicatie met bedrijf ivm uitstellen vd levering ivm onze vakantie
levering : prima overleg met de chauffeur
Uitstekend

Prima, volgens afspraak. Geheel naar tevredenheid. Dank.
Groet, Rob Damen
Goed

alles was super, behalve de dakplaten. de kwaliteit viel wat tegen maar is een keuze van ons zelf om goedkoopste te nemen.
Goed

een zeer goede rijder en was zeer behulpzaam mag nog komen als ik iets nodig heb en goed op tijd materiaal was ook in orde
Uitstekend

Levering was prima, compleet en zeer goed verpakt.
'Slechts' 3 sterren omdat er 1dag eerder dan afgesproken leverdag werd geleverd......
Goed

Super bedrijf,super service,..gewoon toppie...zullen zeker aanraden bij anderen
Uitstekend

Alles prima volgens afspraak...
Uitstekend

Bestelling zou op maandag geleverd worden. 's Middags om half vijf werd ik gebeld met de vraag hoe laat men morgen (dinsdag) langs kon komen. Om dat ik het op maandag zou krijgen en 1 dag verlof extra heb genomen omdat het op de camping geleverd moest worden, antwoordde ik dat ik dit het liefst direct zou krijgen. Geen enkel probleem, uurtje later was hij er. Dus stond ik niet op maandag gepland.
3.00
Redelijk

super goed georganiseerd, misschien een beetje té. Op 24 juli krijg ik een mail dat de levering gaat plaatsvinden op 26 juli en dat ik daarvoor 2 sms-berichten ga krijgen. Uiteindelijk wordt er al op 25 juli geleverd. Maar beter te vroeg dan te laat.

NVT
Goed

- Bezorger was bijzonder behulpzaam.
- 1 van de 3 geleverde golfplaten was licht beschadigd (maar wel gewoon bruikbaar).

Alles goed geregeld
Uitstekend

Zeer tevreden met keuzemogelijkheden van het product 'm.b.t. bestellen. Levering keurig binnen afgegeven termijn en met zorg van de vrachtwagen op het terrein geplaatst.
Goed

Bestelling van damwand dakplaten, keurige behandeling en levering van A tot Z.
Track en Trace systeem werkt prima. Bezorgkosten vind ik aan de hoge kant.
Uitstekend

ben zeer tevreden over mijn bestelling

Goede site en prima Service
Goed

Prima service die GPS, chauffeurs ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeer snelle levering dit keer.
Uitstekend

Een kleine hick-up in de software had als gevolg dat ik verkeerde producten geleverd kreeg... met een vlotte afhandeling heft HMG dat prima recht getrokken. Complimenten... geen gezeur maar fout erkennen en handelen.
Uitstekend

Perfecte aflevering, vriendelijke chauffeur, uitstekend materiaal
Uitstekend

Alles verlopen zoals gecommuniceerd, met dank..
Danke schön..
Uitstekend

Chauffeur was onvriendelijk. Wilde het product zo'n 200 meter verderop, op de straat neerzetten, ondanks genoeg ruimte in de straat. Na naar de chauffeur te zijn toe gelopen en een hoop aandringen, zijn de golfplaten aan de voorzijde van de woning neergezet..
3.00
Redelijk

HMG Benelux Shop antwoordt: 11-08-2017
Ons excuses voor het ongemak. Wij zullen met de chauffeur hierover gaan praten en in ervaring brengen, waarom hij niet gelijk de straat in kon komen.

Zeer snelle levering, super produkt
Uitstekend

Bestelling is de correct afgeleverd op de aangegeven tijd. Chauffeur heeft nogmaals de vrachtlijst gecheckt of alles aanwezig was.
Uitstekend

Uitstekende service snelle levering en een goed product. De overkapping is geplaatst en zal veel gebruikt worden. Hadden wij eerder moeten doen. Uitstekende service en levering, prijs is laag, zouden wij dit bij een bouwmarkt hebben gehaald waren wij zeker 2x zoveel kwijt.
Uitstekend

Mooi product, geleverd volgens afspraak, goed verpakt. HMG had nog contact opgenomen m.b.t. onze bestelling, er wordt echt meegedacht. Een klein misverstand na de levering werd correct en snel opgelost. Kortom wij zijn tevreden.
Uitstekend

Levering zou 4m aluminium tape bevatten maar er zat maar 2.5m in. Te weinig voor mijn 3m lange dak. Gelukkig had ik zelf nog liggen waardoor het opbouw schema niet in gevaar kwam. Kreeg ook teveel schroeven geleverd.. hoewel dat een foutje is in mijn voordeel.
4.50

HMG Benelux Shop antwoordt: 11-08-2017
Excuses voor het voor- en nadeel. Gelukkig kon u het meteen oplossen en wij hopen dat u nu lekker onder de platen kan genieten.

Vlekkeloos
Uitstekend

Prima materiaal Levertijd was wel erg lang dit keer

HMG Benelux Shop antwoordt: 10-08-2017
Helaas zaten wij nog op uw OK te wachten. Daarna is de bestelling gelijk in productie gegaan en werdt voor levering ingepland. Wij zijn blij, dat u met het materiaal weer tevreden bent.

Levering was keurig verzorgd, chauffeur deed enorm zijn best. Producten waren netjes en degelijk verpakt. Ruim voldoende bevestigingsmaterialen meegeleverd (ik heb veel bevestigingsmateriaal over en alles toch volgens richtlijn bevestigd).
Uitstekend

Wij waren afwezig bij levering en de chauffeur heeft toch alles netjes op de oprit afgeleverd. Document van bestelling was in de brievenbus gestoken. Zeer tevreden van mijn bestelling en levering over de ganse lijn. Bedankt
Uitstekend

de levering is niet geheel volgens wens gegaan, omdat de chauffeur aangaf dat hij om 16:45 uur onderweg was naar mij, maar schijnbaar had hij de spullen al geleverd en heb ik tot 18:00 uur tevergeefs gewacht op hem. Toen ik naar het opgegeven leveradres ben gegaan zag ik de spullen daar liggen, weliswaar alles in orde, maar niet geheel volgens de gemaakte afspraak

HMG Benelux Shop antwoordt: 10-08-2017
Helaas is het net niet overall goed, zodat de E-Mails en SMS vanaf het GPS systeem later vertuurd worden als gepland. Wij hopen op verbetering van het net in alle plaatsen.

De levering op donderdag werd verplaatst naar Vrijdag.Bij toeval was ik Donderdag thuis.en kreeg bericht de chauffeur komt er aan
De bestelling zag er prima uit en alles klopte.Het dak zit er op en ben zeer tevreden.HMG zal ik aanbevelen
Ik geef 'n 9.
Uitstekend

communicatie over een bestelling via de webshop is lastig omdat ik iets veranderd wilde hebben en uiteindelijk niet gebeurd is.Ook de prijs via de webshop en uiteindelijke factuur kwamen niet overeen.(factuur was duurder dan op bestellijst was weergegeven.

Beoordeling 2 sterren (matig)

HMG Benelux Shop antwoordt: 10-08-2017
Helaas zat er op deze tijd nog een fout in de configurator. Deze is verwijdert. Ons excuses voor het ongemak. Wij hopen wel, dat u met de producten tevreden bent.

Goede medewerking, levertijd duurde net een paar dagen langer dan gewenst.

HMG Benelux Shop klantbeoordeling

HMG Benelux Shop

Verkoop van dak- en wand producten in de Benelux

HMG Benelux Shop werd op 14-10-2013 gecertificeerd door Trusted Shops.

HMG Benelux - De centrale punt voor dak- en wandplaten Als u profielplaten (dakpanplaten, damwandplaten, golfplaten), lichtplaten (enkelwandige lichtplaten, kanaalplaten, massieve platen), vezelcement golfplaten, terrasoverkappingen, carports, of dakgoten nodig heeft, dan bent u bij ons juist! Met onze up-to-date webshop design kunt u gemakkelijk per desktop-pc, tablet of smartphone onze artikelen zoeken, bestellen en ons ook naar advies vragen. Als u ons verteld wat u nodig heeft, krijgt u binnen 24 uur een passende offerte - op wens ook monsters. HMG Benelux - Uw Partner voor Dak en Wand

Contact

Tostedt HRB200792
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Leonie Grimberg
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met HMG Benelux Shop.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen