HMG Benelux- Logo - Bewertungen

265 Bewertungen in den letzten 12 Monaten5.103 Bewertungen insgesamt

Zertifiziert seit: 14.10.2013
HMG Benelux erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

27.07.2023
Het materiaal was goed verpakt en is onbeschadigd afgeleverd. De maatvoering van de platen was /is perfect en het dak ligt er fantastisch mooi bij. De bijgeleverde documentatie over hoe de platen opgeslagen en verwerkt moeten worden was volledig en begrijpelijk.
MD
Maarten d.
Huijbergen

25.04.2023
Bij mij zouden 8 zware dakplaten op donderdag worden bezorgd. Dus gezorgd dat ik vrij was van mijn werk en dat ik een helpende hand had om te sjouwen. Maar niets die hele donderdag. De dag erna direct gebeld en toen bleek dat de chauffeur op deze dag zou komen. Door de grootte van de oplegger kon hij de straat bij mij niet. Vreemd, want bij andere leveringen was dit wel gelukt. Maar goed, dan maar op de hoek van de straat. Omdat het een dag later was had ik niemand om mij op dat moment te helpen en aangezien ik redelijk snel weg moest in verband met een belangrijke afspraak zat er niets anders op dan maar zelf sjouwen. Twintig meter je een breuk tillen. Pfffff, pittig hoor. Niet handig en erg irritant. Planning van levering kan dus duidelijk beter. Verder prima dakplaten!

Bewertungen für HMG Benelux

Redelijke snelle levering. Echter er ontbrak wat bij de levering. Contact op genomen met Sabrina klantenservice en de volgende dag een nalevering ontvangen. Ik raad deze firma zeker aan.
Antwort von HMG Benelux
Bedankt voor je beoordeling, we zijn blij dat je hebt genoten van je snelle levering en waarderen het dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice toen er iets ontbrak. We zijn altijd op zoek naar manieren om onze klanten de best mogelijke service te bieden!
De bezorging was niet helemaal geweldig, de trailer kon de straat niet in de chauffeur sprak geen Nederlands, ik moest buren er bij halen om de platen een hele straat door te dragen.
Antwort von HMG Benelux
Bedankt dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht. We zijn er trots op dat we op tijd en met een goede service leveren. Het spijt ons dat we deze keer niet aan je verwachtingen hebben voldaan, maar we zullen ervoor zorgen dat soortgelijke problemen in de toekomst worden voorkomen. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen!
Chauffeur deed erg zijn best om het pakket voor de deur te krijgen respect hoor
Snelle levering, goed verpakt en duidelijke werkbeschrijving.
01.04.2024
Bedankt voor de recensie! We zijn blij om te horen dat je een snelle levering, goede verpakking en duidelijke instructies hebt ervaren. We streven ernaar om de best mogelijke klantenservice te bieden en we zijn blij dat we dat voor je hebben kunnen doen. Nogmaals bedankt!
BV
20.03.2024
Snel en keurig volgens afspraak geleverd en goed verpakt.
01.04.2024
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat onze levering en verpakking aan je eisen voldeden. Bij HMG Benelux streven we er altijd naar om de best mogelijke service te bieden - goed nieuws reist snel!
MV
Marinus v.
Hoenderloo
21.03.2024
Alles keurig afgeleverd in prima staat
01.04.2024
Bedankt voor de lieve woorden! We zijn zo blij om te horen dat je bestelling in perfecte staat is aangekomen. Bij HMG Benelux zijn we er trots op dat we kwaliteitsproducten en -diensten leveren met zorg en aandacht voor detail. Nogmaals bedankt voor jullie steun!
De mensen hebben ons goed geholpen
Antwort von HMG Benelux
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We zijn zo blij om te horen dat ons team je goed heeft geholpen. We streven ernaar dat onze klanten de hulp krijgen die ze nodig hebben als ze bij ons winkelen. Nogmaals bedankt voor je feedback!
Snelle levering, goede bezorging!
BV
23.03.2024
Snel en goed geleverd
01.04.2024
Heel erg bedankt voor je positieve feedback! We stellen dit zeer op prijs en streven ernaar om elke keer weer kwaliteit en snelheid te leveren. Dat is waar het bij HMG Benelux allemaal om draait!
BM
Bert M.
Rotterdam
22.03.2024
20.03.2024
Afspraak levering slecht!! Speciaal dag vrij genomen voor levering spullen .komen ze een dag eerder dan de afspraak, einde van de dag Of er iemand thuis was kreeg ik een belletje op mijn werk was een hoop geregel is de laatste keer dat ik wat bij jullie heb besteld
Antwort von HMG Benelux
Bedankt voor je feedback en het spijt ons te horen dat je problemen hebt ondervonden met de levering. Bij HMG Benelux streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke winkelervaring te bieden. We begrijpen dat leveringen soms niet gaan zoals gepland en we verontschuldigen ons voor het ongemak. We houden je feedback in gedachten bij het verbeteren van ons leveringsproces.
Jullie site is klaar en overzichtelijk. Het plaatsen van de bestelling is eenvoudig, vergeleken met sommige ..... Daarom kom ik als tevreden klant terug naar HMG als het product dat ik zoek bij HMG beschikbaar is.
Antwort von HMG Benelux
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn zo blij om te horen dat je een trouwe klant bent - dat stellen we zeker op prijs. Bij HMG geloven we in het zo gemakkelijk en efficiënt mogelijk maken van online winkelen, en we zijn blij dat jij er ook zo over denkt. Nogmaals bedankt!
15.03.2024
Tijdig geleverd op aangekondigde dag.Schaufeur mag wel wat voorzichtiger met de goederen omgaan.Maar gelukkig is er niets beschadigd.
19.03.2024
Heel erg bedankt voor je recensie! We zijn blij dat je bestelling op de aangegeven datum is aangekomen. We begrijpen hoe belangrijk het is om zorgvuldig met goederen om te gaan en het is geweldig om te horen dat er niets beschadigd is tijdens het transport. Nogmaals bedankt voor je feedback - we stellen het echt op prijs.
03.03.2024
U aan 1 datum van levering houden en niet tot wel 6 keer voor 1 levering veranderen van datum
Antwort von HMG Benelux
Bedankt dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht. We streven er altijd naar om de best mogelijke klantenservice te bieden, dus we verontschuldigen ons voor deze fout. We begrijpen hoe belangrijk het is voor onze klanten om hun bestellingen op tijd te ontvangen en we werken voortdurend aan het verbeteren van onze processen en levertijden. Nogmaals bedankt dat je ons je ervaring hebt laten weten en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn!
15.03.2024
Van A tot B was perfect verzorgd Was en ben nog steeds super tevreden
19.03.2024
We zijn zo blij om te horen dat je ervaring met ons positief was en dat je nog steeds super tevreden bent! Hier bij HMG Benelux streven we ernaar om onze klanten een geweldige winkelervaring te geven. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback met ons te delen!