HMG Benelux GmbH- Logo - Bewertungen

HMG Benelux GmbH

263 Bewertungen in den letzten 12 Monaten5.092 Bewertungen insgesamt

Zertifiziert seit: 14.10.2013
HMG Benelux GmbH erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

27.07.2023
Het materiaal was goed verpakt en is onbeschadigd afgeleverd. De maatvoering van de platen was /is perfect en het dak ligt er fantastisch mooi bij. De bijgeleverde documentatie over hoe de platen opgeslagen en verwerkt moeten worden was volledig en begrijpelijk.
MD
Maarten d.
Huijbergen

25.04.2023
Bij mij zouden 8 zware dakplaten op donderdag worden bezorgd. Dus gezorgd dat ik vrij was van mijn werk en dat ik een helpende hand had om te sjouwen. Maar niets die hele donderdag. De dag erna direct gebeld en toen bleek dat de chauffeur op deze dag zou komen. Door de grootte van de oplegger kon hij de straat bij mij niet. Vreemd, want bij andere leveringen was dit wel gelukt. Maar goed, dan maar op de hoek van de straat. Omdat het een dag later was had ik niemand om mij op dat moment te helpen en aangezien ik redelijk snel weg moest in verband met een belangrijke afspraak zat er niets anders op dan maar zelf sjouwen. Twintig meter je een breuk tillen. Pfffff, pittig hoor. Niet handig en erg irritant. Planning van levering kan dus duidelijk beter. Verder prima dakplaten!

Bewertungen für HMG Benelux GmbH

31.08.2023
Kan nog weinig zeggen, de werken zijn nog niet af,enige opmerking dat is ,bij uithalen uit die folie heb ik 2 deukjes tegen gekomen ,van zodra de werken voltooid laat ik u zeker weten hoe het resultaat hoe het afgelopen is Grtjes, Sanders Gerard
01.09.2023
Hartelijk dank voor het achterlaten van je review. We streven er altijd naar om de beste service en producten te leveren hier bij HMG Benelux, en we waarderen het enorm als onze klanten de tijd nemen om hun feedback met ons te delen. We verontschuldigen ons als je problemen hebt ondervonden tijdens het uitpakken van je product en hopen dat alles uiteindelijk naar tevredenheid is afgerond. Nogmaals bedankt voor je beoordeling en we zijn benieuwd naar het uiteindelijke resultaat! Veel plezier met winkelen!
02.08.2023

Snelle levering

Na de bestelling zou ik bericht krijgen dat de chauffeur op een zekere tijd zou komen, helaas was dit niet het geval en stond de chauffeur tot grote verrassing sneller op de stoep dan was verwacht. Ik geef dus 5 sterren voor de toch snelle levering.
03.08.2023
Bedankt voor de 5-sterren recensie! We zijn blij om te weten dat je een snelle levering hebt ervaren, ook al was het een verrassing. We waarderen je feedback en kijken ernaar uit om je te helpen met toekomstige bestellingen.
28.09.2023

Ander dag dan afspraakdag bezorgd

Levering was keurig en netjes verpakt en bezorgd. Alleen kwam het een dag eerder dan vermeld stond. Voor mij was dat persoonlijk geen probleem omdat ik toch thuis was, maar als ik dat niet was zou het misschien een probleem kunnen worden dus.
29.09.2023
Hallo! We zijn blij om te horen dat de levering op tijd was en goed verpakt. Hoewel het geweldig is dat het eerder aankwam dan verwacht, begrijpen we je bezorgdheid dat het een probleem had kunnen zijn als je niet thuis was. Hier bij HMG Benelux streven we er altijd naar om onze leveringen zo goed mogelijk te laten verlopen, dus bedankt dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht.
04.11.2023
Elektronische bestellen. Planning, bijzonder....in deze week kan etc . hangt af van route.. enzovoort. Niet klant vriendelijk. Ook als je vantevoren aangeeft wanneer je niet kunt wordt er toch op die week/data ingepland. Zie mails
15.11.2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We stellen het erg op prijs! Bij HMG Benelux streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en het spijt ons als we dat in jouw geval niet hebben kunnen doen. We begrijpen dat het plannen van bestellingen zorgvuldig moet gebeuren en zullen je feedback in overweging nemen.
03.11.2023
Ik ben supper tevreden van HMG . Mijn bestelling is mooi verpakt gelevert ik raad iedereen aan om een bestelling bij HMG te doen. Het is een betrouwbaare shop. Dus als ik nog iets bestel zal het bij HMG zijn.
15.11.2023
Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden! We waarderen je steun enorm en zijn blij om te horen dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad. Bij HMG streven we er altijd naar om de beste service en producten te leveren waarop je kunt vertrouwen! Nogmaals bedankt voor je beoordeling!
19.10.2023
Duidelijke website met veel info. Begrijp nog steeds niet waarom ik 8 platen ontvang als ik er 6 besteld heb. Als dat de standaardprocedure is kan het ook goedkoper en alleen het bestelde aantal leveren.
20.10.2023
Bedankt voor je beoordeling! De extra platen zijn vermoedelijk de beschermplaten, zodat uw platen geen schade oplopen. Die kunnen dus ook een andere kleur hebben en zijn puur voor de bescherming.
19.08.2023

Voor herhaling vatbaar

Prima verpakt het juiste materiaal geleverd. Levering een dag later dan afgesproken ivm drukte, geen probleem maar dan graag op de klant op hoogte houden. Uiteindelijk op de afgesproken tijd geleverd
25.08.2023
Bedankt voor je feedback! We waarderen het dat je blij was met de materialen die we hebben geleverd en we verontschuldigen ons voor het feit dat we een dag later dan verwacht hebben geleverd vanwege de grote vraag. We streven er altijd naar om onze klanten op de hoogte te houden en we zijn blij dat we toch op de afgesproken tijd konden leveren.
07.07.2023

bestellingen & leveringen gaan foutloos

Met bestellen genoeg uitleg te vinden, ook na bestellen veel info verkregen over de gang van zaken en updates voordat ik er om hoef te vragen. Ook de communicatie met chauffeur verliep vlekkeloos.
12.07.2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u de informatie en updates die u nodig had kon vinden en dat de communicatie met de chauffeur soepel verliep. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten een geweldige ervaring te bieden en we zijn blij om te weten dat dit voor u het geval was. Nogmaals bedankt voor uw feedback.
31.08.2023
Alles werd netjes geleverd en netjes verpakt alleen 1 dag vroeger dan dat was afgesproken nu waren we gelukkig thuis maar als dat niet zo was geweest vraag ik me af of het dan gewoon neer was gezet
01.09.2023
Bedankt voor het achterlaten van je review! We zijn blij om te horen dat alles netjes en op tijd is afgeleverd. Bij HMG Benelux streven we ernaar om al onze pakketten precies op de verwachte datum af te leveren, dus we waarderen je begrip!

Aan te raden

Over de levering al commentaar geleverd en van u al antwoord ontvangen, wat de verwerking betreft nog niet mee begonnen in verband met vakantie maar ook daar alle vertrouwen in
01.09.2023
Bedankt voor je feedback! We waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We begrijpen dat je nog niet hebt kunnen beginnen met het verwerken van je bestelling vanwege vakantie, en we willen je bedanken voor het in ons gestelde vertrouwen. We hopen dat we je in de toekomst weer van dienst kunnen zijn!
12.06.2023
Alles vlot verlopen, alles volgens afspraak en degelijk materiaal. Communicatie voor een aanpassing van leveringsadres was geen probleem (wel tijdig aangevraagd) Ben tevreden.
22.06.2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat onze materialen en communicatie van een hoog niveau waren, en dat we in staat waren om aan je verzoek voor een verandering in het afleveradres te voldoen. In ons bedrijf streven we naar een uitzonderlijke klantenservice en materialen van hoge kwaliteit om aan alle behoeften van onze klanten te voldoen. We waarderen het dat je ons als zakenpartner hebt gekozen en we kijken ernaar uit om deze relatie in de toekomst voort te zetten.
16.06.2023
Probeer te houden wat je hebt, bestellen ist pünktlich, bezorgen ook prima, rustige chauffeur. One man show zei de chauffeur, hoefde geen hulp, duidelijke instructies erbij
22.06.2023
Bedankt voor je vriendelijke woorden over onze bezorgservice. We zijn trots op onze punctuele en betrouwbare leveringen en onze professionele en beleefde chauffeurs. We zijn blij om te weten dat je chauffeur in staat was om je instructies op te volgen en de levering af te ronden zonder extra hulp. Jouw tevredenheid is erg belangrijk voor ons en we bedanken je voor je beoordeling.
22.07.2023

Informatief, orde, netheid,

Van elke stap in het proces op de hoogte gehouden, zowel via de mail als sms. Op de dag van levering netjes 40min vtv gebeld door de chauffeur. Alles prima voorelkaar
24.07.2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn blij om te horen dat onze processen u goed op de hoogte hielden en dat de chauffeur 40 minuten van tevoren belde. Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid en zijn er trots op dat we u van dienst konden zijn.
26.07.2023

bestelling prima afgewikkeld

prima afgewikkeld. minpuntje is wel dat transporteur geen heftruckje of iets dergelijks heeft we moesten nu zelf met de hand lossen en het sjouwen naar locatie
28.07.2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij waarderen uw feedback en zijn blij om te horen dat het proces naar behoren is afgehandeld. Onze bedrijfsfilosofie is om klanten de best mogelijke service te bieden en we streven er altijd naar om ons best te doen. We begrijpen echter dat we geen controle hebben over bepaalde omstandigheden. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden en dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen.
20.10.2023
Duidelijke website, makkelijk om alles ineens te bestellen. Kortom alles wat je nodig hebt om een compleet dak af te werken. Levering volgens afspraak.
23.10.2023
Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat onze website duidelijk en makkelijk te gebruiken is bij het plaatsen van bestellingen. We waarderen je feedback en streven ernaar dat elke bestelling op tijd aankomt. Nogmaals bedankt!
02.05.2023
nette afhandeling en correcte chauffeur. Tijdstip van levering was duidelijk aangegeven, heel precies, kan niet anders zeggen dan uitstekende service,
15.05.2023
Dank u voor uw vriendelijke woorden over onze chauffeur en de stiptheid van uw levering. Het is ons een genoegen ervoor te zorgen dat je een uitstekende service-ervaring met ons hebt. Bij ons bedrijf streven we naar uitmuntendheid in alle aspecten van onze dienstverlening met de nadruk op klanttevredenheid. Wij waarderen uw feedback en danken u dat u de tijd heeft genomen om deze te delen.
13.08.2023
Het is allemaal prima verlopen van besteling tot levering en de montage was makkelijk en simpel. we kunnen nu weer genieten van een mooie overkapping!
25.08.2023
Geweldig! We zijn zo blij om te horen dat je een soepele winkel- en bezorgervaring bij ons hebt gehad, en dat de installatie gemakkelijk was! Hier bij HMG Benelux streven we naar de beste klantenservice, dus het is geweldig om te horen dat we die belofte hebben waargemaakt! Bedankt dat je voor ons hebt gekozen.
05.05.2023
Alles goed verlopen van afhandeling met de vrachtwagen ,zeer goed verpakt en uitstekend matreaal , super tevreden van de samenwerking, doe zo verder
15.05.2023
Bedankt voor je vriendelijke woorden! We waarderen dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We zijn erg trots op onze inzet om uitstekend materiaal en service te leveren, en we zijn blij dat je tevreden was met de afhandeling van je bestelling. Je feedback wordt zeer gewaardeerd, en we zullen blijven streven naar een uitstekende ervaring voor elk van onze klanten.
03.10.2023

One stop shipping voor dakoplossingen

Overzichtelijke website met prima product- en montage informatie. Uitgebreid assortiment producten en hulpmiddelen en uiteraard scherpe prijzen.
05.10.2023
Bedankt voor de positieve feedback! Wij van HMG Benelux streven ernaar om onze klanten de best mogelijke winkelervaring te bieden met onze ruime keuze aan producten en handige hulpmiddelen, en dat alles tegen geweldige prijzen. We waarderen je steun!
11.09.2023
Alles was perfect verpakt en goed samengebonden zodat er geen schade aan de onderdelen kon komen, tevens was elk profiel apart nog eens verpakt.
15.09.2023
Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden! Het is altijd een prioriteit voor ons bij HMG Benelux om ervoor te zorgen dat onze producten goed verpakt en beveiligd zijn, dus we zijn blij dat je onze inspanningen waardeert. We hopen dat je deze kwaliteit terugziet in alle producten die we aanbieden.