sportfits.eu- Logo - Bewertungen

sportfits.eu
Bewertungen:

273 Bewertungen in den letzten 12 Monaten612 Bewertungen insgesamt  

4,50
Sehr gut

Gütesiegel
Gültig

mit Käuferschutz

Zertifiziert seit: 14.04.2021
Das Trusted Shops Gütesiegel zeichnet vertrauenswürdige Onlinehändler aus.
sportfits.eu erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:
  • Geprüfte Identität
  • Verschlüsselte Datenübertragung
  • Verständlicher Bestellvorgang

Trusted Shops Käuferschutz

Dieses Unternehmen bietet den Trusted Shops Käuferschutz für Einkäufe bis 2.500 € an. So ist Ihr Einkauf abgesichert.

Digital Trust ist unsere Mission. So funktionieren Bewertungen bei Trusted Shops.

Relevanteste positive Bewertung

23.04.2023
 Verifizierte Bewertung
I wish …they could include a return slip in my order and I wish they could offer free returns within the EU. Good products, good customer service, I recommend. But for me, living in Sweden, the return process (with PostNord) was a hassle plus it was expensive and slow. It took app 3 weeks before I got my money back. This is the sole reason I may not buy from them again. Otherwise, I was a happy customer.

Relevanteste negative Bewertung

08.12.2023
 Verifizierte Bewertung
I ordered first time and had no follow up on when to receive my parcel by email which is normally done. Instead I found a note I my physical mailbox which was about to get lost in publicity papers. Very unsafe and old fashioned. I loved the jacket but returned it as too small. No return label was given so I had to struggle with UPS as a private client. I hope I will be reimbursed. I now bought the jacket in a larger size, but again 10 days gone and no update as to when I will receive it? This leaves me with an unsafe feeling.
Digital Trust ist unsere Mission. So funktionieren Bewertungen bei Trusted Shops.

Bewertungen für sportfits.eu

Filter
 Sortierung  
Relevanz
03.03.2023
 Verifizierte Bewertung
Bewertung melden
12.07.2023
 Verifizierte Bewertung
Se pago una consegna 9,5€ mi aspetto un servizio eccellente, la consegna doveva arrivare il 7 luglio, ma è arrivata il 10 luglio. Non è colpa vostra, capisco, comunque non comprerò più da voi, la vendita finisce quando il cliente ha nelle sue mani il prodotto, non quando paga.
Bewertung melden
Antwort von sportfits.eu
19.07.2023
Hello and thank you for your review! Your package was shipped within 24 hours of your order. Unfortunately, there seems to have been a slight delay in the shipping process. We therefore ask you to note that the review should actually refer to the shipping company. Kind regards Your SportFits Team
25.05.2023
 Verifizierte Bewertung
Ho ordinato parecchi giorni fa e non ho ancora ricevuto niente. Scrivero' un'opinione completa quando e se ricevero' i pantaloni Montura che ho ordinato. Hanno scritto una mail in tedesco, che io non parlo. Nel sito dicono che la spedizione avviene entro 2 giorni. Finora propio niente bene
Bewertung melden
Antwort von sportfits.eu
06.06.2023
Hello and thank you for your review! According to the tracking system, the item was delivered to you on 26.05.2023. If this is not the case, please contact our customer service team who will be happy to help you: info@sportfits.eu. Kind regards Your SportFits Team
12.07.2023
 Verifizierte Bewertung
Answer the phone! I have been waiting for more than 1,5 hours for someone to pick up the phone. I have not received any information of the delivery which was promised in 4-6 working days. I am starting to think this whole "company" is a scam.
Bewertung melden
Antwort von sportfits.eu
19.07.2023
Hello and thank you for your review! We are sorry that you seem to have had problems contacting us. Our telephone hours are Mon - Fri between 09:00 - 12:00 and 13:00 - 16:00. Please note that there may be slightly longer waiting times at rush hour. Alternatively we can be reached by email around the clock at info@sportfits.eu. Please note that our e-mails are processed chronologically according to the time of receipt and you will receive a reply from us within the specified response time. As we can see, your email was answered by us on the same day and your concern could be solved. Kind regards Your SportFits Team
09.03.2023
 Verifizierte Bewertung
the parcel was not delivered to me, it arrived at the wrong address and was sent back. the store does not communicate about the refund, I have been waiting for a refund for a month
Bewertung melden
Antwort von sportfits.eu
16.03.2023
Hello and thank you for your feedback! We shipped the items you ordered the day after you placed your order and handed them over to the shipping company. On 10.02. the parcel could not be delivered by the Slovak Post and was deposited near you. After 14 days, during which the parcel was not collected, it was returned to us. The return arrived in our warehouse on 02.03.2023 and was processed within our processing time of 7 working days. The credit was made using the same payment method as the order. Kind regards Your SportFits-Team
18.04.2023
 Verifizierte Bewertung
Did not deliver all the items. Had to ask for a refund. Would not have purchased just the one item I got with the shipping costs I needed to pay.
Bewertung melden
Antwort von sportfits.eu
31.08.2023
Hello and thank you for your review! Unfortunately, the item you ordered was no longer available and had to be cancelled. The purchase price of the item in question was refunded to you immediately. A stock shortage occurs when our staff cannot find a product in the warehouse (incorrect booking or theft). Out of stock rejection occurs when our quality control process finds a defect in the product before it is shipped. Less than 0.001% of orders are out of stock or rejected. We apologise if you have been affected by this rare but extremely annoying occurrence. Kind regards Your SportFits Team
28.09.2023
 Verifizierte Bewertung
Praticamente impossibile fare il reso. Minimo €21 di spese di spedizione per un prodotto pagato €33........
Bewertung melden
Antwort von sportfits.eu
05.10.2023
Hello and thank you for your review! The costs for returns are covered by the customer, however, we send a 10€ voucher for a follow-up order after receipt of the return, should something really not fit. This regulation is communicated in many places, e.g. under https://sportfits.eu/returns-warranty or https://sportfits.eu/return-costs. This has proven to be the most sustainable way for us to avoid unnecessary returns without placing an additional burden on the customer. Kind regards Your SportFits Team
22.03.2023
 Verifizierte Bewertung
I wished to return an item and sent an email requesting instructions, however I never received a reply.
Bewertung melden
Antwort von sportfits.eu
28.03.2023
Hello and thank you for your review! We are sorry that you are not satisfied with our service. As we can see, you have received a reply with all further information within the processing time indicated in our automatic reply email. Kind regards Your SportFits Team
23.10.2023
 Verifizierte Bewertung
I paid for my order 10 days ago but it still hasn't been shipped. Support is not responding.
Bewertung melden
Antwort von sportfits.eu
24.10.2023
Hello and thanks for your review. Your order contains products with a longer delivery time than usual for us. This is always the case if the order contains products that are not in stock but have just been reordered by the manufacturer and are already on their way to us by post. A delivery time of 8-10 working days was specified in your order (first line of the order confirmation). Saturdays, Sundays and public holidays are not included. After receipt of the goods, the order will be shipped to you immediately. Of course, you will receive a shipping confirmation with tracking to the e-mail address specified in the order. We also informed you of this within our response time (see automatic confirmation of receipt of your email) to your email from Saturday. Best regards Your SportFits-Team
05.06.2023
 Verifizierte Bewertung

We didn't receive ower order....10 days…

We didn't receive ower order....10 days after we buyd socks
Bewertung melden
Antwort von sportfits.eu
06.06.2023
Hello and thank you for your review! We are sorry that you have not received your order yet. Your order had a delivery time of 11-13 working days (see order confirmation). Our shipping team handed over your order to DHL on 01.06.2023, unfortunately there seems to have been slight delays there. However, according to the shipment tracking, the package will arrive soon. For more information, please see the shipping confirmation. Best regards Your SportFits Team
16.03.2023
 Verifizierte Bewertung

Didn’t get the order

Hi i ordered a columbia jacket and still haven’t got it.
Bewertung melden
Antwort von sportfits.eu
28.03.2023
Hello and thank you for your review! Your order was completely processed by our shipping team and handed over to the shipping company on the same day as the purchase was placed. According to the tracking system, the package was delivered on Saturday, 11 March ("Delivered at the neighbours"). If your order has not reached you, please contact us at the following e-mail address so that we can inform you of the next steps: info@sportfits.de Kind regards Your SportFits Team
08.04.2023
 Verifizierte Bewertung

Not responding very disappint

Not responding very disappointed 😔
Bewertung melden
Antwort von sportfits.eu
12.04.2023
Hello and thank you for your review! We are sorry that you were not satisfied with our service. We see that you have been in contact with one of our support staff for some time. According to the e-mail, we were able to solve the problem satisfactorily. Best regards Your SportsFits Team
08.03.2023
 Verifizierte Bewertung
Give an answer to e-mails!
Bewertung melden
Antwort von sportfits.eu
28.03.2023
Hello and thank you for your review! We are sorry that you received a very late reply to your email. Unfortunately, there were slight delays in this due to a technical problem. You can find a quick answer to most questions on our website: https://sportfits.de/haeufig-gestellte-fragen-faq. Alternatively, you can of course reach us by telephone on +49 (0)851-20424140 Monday to Friday between 09:00 and 12:00. Kind regards Your SportFits Team