claravital.nl

Vertretungsberechtigter
Jan von Troilo

Bewertungen für claravital.nl

3.80 / 5.00
Gut
Wie berechnet sich die Note?

148 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

44 %
28 %
8 %
5 %
15 %

Das sagen Kunden über ihre Erfahrungen mit claravital.nl

Het krukje werd absurd laat geleverd, het is overigens ook nog te groot. Heb er dus niets aan.

Was goed

Goed

Verifizierte Bewertung|
18 November bestelling geplaatst. 2 dagen levertijd Ontvangen 10 december j.l. 3 keer contact gezocht via mail en ook terugbelverzoek. Echter geen antwoord gekregen

Antwort von claravital.nl
Geachte Klant, Het spijt ons zeer dat uw levering is vertraagd.Voor Nederland bieden we momenteel geen telefonische ondersteuning. Wij vragen om uw begrip. Uw team van ClaraVital
Wacht al een week op verbandschoenen Moet toch snelle kunnen .... Eerste .maar laatste keer dat ik hier iets koop.

Antwort von claravital.nl
Geachte Klant, Excuses voor de vertraging. Helaas kunnen er vertragingen zijn in de kerstperiode bij DHL. Wij betreuren dit ten zeerste en hopen op uw begrip. Groeten Uw team van ClaraVital
Bestelling en afwerking daarvan verliep prima ..

vor 1 Woche
1 ster is nog teveel Wat is dit voor oplichtingspraktijk?? Ik heb een bestelling geplaatst NL 5683, geen bevestigingsmail ontvangen, geld wel afgeschreven. Geen telefoonnummer beschikbaar, ze reageren niet op je mail Als ik z.s.m geen contact met mij opgenomen wordt dan ga ik melden bij de politie. Zoveel mensen met dezelfde klachten, en dan worden er flut redenen opgegeven als antwoord BAH

vor 1 Woche
Geachte Klant, Helaas heb je een fout met het e-mailadres. U heeft .con opgegeven. We hebben dat nu gecorrigeerd.De bestelling zou vandaag bij je moeten zijn. Groeten Uw team van ClaraVital
Levering uitstekend, vlotte webshop

vor 1 Woche
Tussen de bestelling en aflevering zat nogal wat tijd (week)

vor 1 Woche
Prima rollator goede prijkwaliteit verhouding. Verder alles correct en volgens afspraak .

Verifizierte Bewertung|
op22-11bestelling geplaats wel betaald maar niet binnen 3 dagen ontvangen zie voor betaling mail van29-11-2019hiervoor geef ik tweesterren om dat mijn opdracht van mijn bestelling niet normaal is gebeurd wanneer wordt deze opdracht naar behoren uit gevoerd. g.koldewijn

Verifizierte Bewertung|
1 tot 2 dagen levertijd word minimaal 1 tot 2 weken en dat met een product voor mensen die het echt nodig hebben Daarbij niet zelf aangeven bij de mensen dat het product later komt nee dat is niet nodig want de mensen hebben toch al betaald zeeer slecht

vor 1 Woche
Geachte Klant, Onze excuses voor de late levering. Helaas moesten we wachten op de levering door de fabrikant. En ik stuurde je de goederen onmiddellijk daarna. Wij vragen om uw begrip. Uw team van ClaraVital
Bestelde en betaalde artikel NIETontvangen.

vor 2 Wochen
Helaas zijn de adresgegevens van u onvolledig, dus we konden de goederen niet verzenden. We hebben u al om het huisnummer gevraagd. Wij vragen u om contact met ons op te nemen.
Er is iets fout gegaan en ik heb opnieuw besteld, maar na een week nog steeds niets ontvangen

Verifizierte Bewertung|
Levering binnen 4 dgn Artikel nog niet in gebruik. Service ?

levering keurig bezorgd kwaliteitsprodukt

vor 2 Wochen
Snelle verzending, duidelijke site, goede prijs van product.

Verifizierte Bewertung|
Ik heb 2 weken een bestelling geplaatst en betaald, nu nog niks ontvangen. Heb al meerdere keren gemaild, een terugroepingsformulier ingevuld en proberen te bellen, maar krijg nul nada tegenbericht. Ben dus mijn geld kwijt zonder daarvoor iets te hebben ontvangen. Ik heb hiervoor geen goed woord over, iets van jezelf laten horen is toch het minste fatsoen wat je moet hebben lijkt mij.

vor 2 Wochen
Volgens de DHL zending tracking, de goederen op 22.11. afgeleverd. Neem rechtstreeks contact met ons op om de verblijfplaats te verduidelijken.Onze excuses voor de omstandigheden.
Na afgebroken betaling geannuleerd, nieuwe bestelling geplaatst en betaald: nada niks noppes nul Geld weg, geen levering, geen reactie op mails. 1 ster is nog te veel.

vor 2 Wochen
Helaas heeft de schedelgolf ons volledig gevangen en dit leidt tot vertragingen. Onze boekhoudafdeling heeft uw geld vandaag terugbetaald.
De levering was oke