Certificaat voor www.kraeuter-destillerie.tirol/nl/

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 49 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 79 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Snelle en correcte levering

ok.ok
Uitstekend

Het bestelproces verloopt altijd vlot, levertermijn is vrij snel en artikelen worden goed en degelijk verpakt. Bij telefonisch contact zeer beleefd en vriendelijk.
Uitstekend

Perfect zoals altijd, snelle goede service
EN ongelooflijke lekere drank

geachte,
Ik ben zeer tevreden over de bestelling ,die een dag later aangekomen is er is ook veel verkeer op de baan en heb daar alle begrip voor. Bedankt voor het potje confituur.groeten van Johnny Cools
Uitstekend

Dank voor deze fijne drank uit Oostenrijk tirol
Uitstekend

De bestellingen worden altijd correct afgeleverd. Bij de bestelling wordt meestal een potje vruchtenjam bijgeleverd. De houdbaarheidsdatum van dit product is echter slechts enkele weken. De langere termijn zou welkom zijn.
Uitstekend

Quick delivery, packaging ok, products great
Goed

alles , zoals gewoonlijk zeer goede service. bedankt voor de diensten, groeten Georges
Uitstekend

Het bestellen van de producten gaat prima, De betalingsregeling is ook goed geregeld. Verzending was prima verpakt.
Alleen in Juni was ik jarig en heb een persoonlijke code meegekregen met 10 korting (BOW2ETQ7JF1R) Ik heb geen idee waar dit moest worden ingevuld, en ben dus de korting misgelopen, Ook bij het aangeven van persoonlijke kortingen heb ik geen idee waar dit moet worden ingevuld.
Uitstekend

Ik heb de flessen goed en snel ontvangen. Ook weet ik dat het een zeer goede en lekkere drank is Mvg
Uitstekend

Iedere keer een prima en snelle aflevering van de producten
Uitstekend

Mooie tijdig levering. Prma verzorgd.

Top
Uitstekend

zeer goed ontvangen en goed verpakt, met kleine extra attentie. super
4.00

Super

prima service

Vlotte en snelle levering

Like always super...

Snel geleverd/niet gebroken/prima smaak
Uitstekend

Alles zeker in orde en veilig aangekomen , en de levering is goed te volgen.
Uitstekend

Probeer volgende keer tijd mee te geven het klopte wel van 3-5 dagen 5e dag had ik het maar wist niet precies wanneer (track and trace) alles heel aan gekomen en leuke brief gekregen :)

alles ok
Uitstekend

Alles correct. Vlotte en juiste afhandeling.

heel goede producten
Uitstekend

Super schnelle lieferung und schmechlichen produkten Und vielen dank fur die Erdberen jam, sehr toll
Uitstekend

Zoals aan de sterretjes te zien is bijna alles in orde.
De vertaling van de website mag weleens nagekeken worden want hierin zitten aardig wat taalkundige fouten.

Super
Uitstekend

Uitstekende kwaliteit betreffende product, levering en service Daarom dikke proficiat groeten een zeer tevreden klant.
Uitstekend

Producten na 8 dagen ontvangen,alles ok.
Goed

Als altijd super correct en zeer goede producten....écht een aanrader.
Uitstekend

Alles gut und schnell entvangen
Uitstekend

Mijn bestelling werd correct en snel geleverd.
Uitstekend

Snelle service, duidelijke communicatie. Goede prijs.
Uitstekend

Zoals altijd, weer zeer tevreden
Uitstekend

Supervlotte en vlugge levering van de bestelde produkten
Uitstekend

Producten redelijk snel ontvangen (binnen 1 week)
Goed verpakt en alles netjes
Uitstekend

De levering is altijd keurig verpakt en snel in huis.

Super snel geleverd

Alles top

www.kraeuter-destillerie.tirol/nl/  klantbeoordeling

www.kraeuter-destillerie.tirol/nl/

www.kraeuter-destillerie.tirol/nl/ werd op 22-04-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Contact

Bezirkshauptmannschaft Innsbruck 201915/i
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Herr Martin Petz
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met www.kraeuter-destillerie.tirol/nl/ .

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen