gamepc.nlBewertungen

zertifiziert seit: 13.11.2018
aktualisiert am: 10.8.2022
gamepc.nl ist geprüft und zertifiziert nach den Trusted Shops Qualitätskriterien

Bei gamepc.nl können Sie den Käuferschutz von Trusted Shops nutzen und damit Ihre Einkäufe bis zu 20.000 € absichern. Mehr erfahren

zertifiziert seit: 13.11.2018
aktualisiert am: 10.8.2022

Bewertungen für gamepc.nl

Ik ben erg blij met de PC die ze voor mij in elkaar hebben gezet. Ik had wat issues maar dat had meer te maken met mijn eigen setup en dus niet met de PC zelf. Het is altijd even wennen een nieuwe PC en het kost soms wat tijd om hem te integreren in je setup. De communicatie is ok maar die kan iets beter al begrijp ik dat ze het waarschijnlijk druk hebben. Ook kwam de PC een dag later dan verwacht maar dat is ook geen probleem voor mij geweest. De PC ziet er netjes uit en doet het erg goed. Wat wil je nog meer? Ik zou PC-Samenstellen.nl zeker aanraden!

TRAP ER NIET IN, ER ZIJN ANDERE ALTERNATIEVEN, ZOEK GOED WANT DIE ADVERTEREN NIET. omdat ik een Mac man ben heb ik gevraagd om advies voor de aanschaf van een pc voor mijn werk waar ik een zware grafici kaart voor nodig heb een RTX3090. ze hebben voor mij netjes een lijst gemaakt. Kosten iets meer dan 5000 EU. woe ochtend computer besteld, krijg een berichtje, word donderdag avond geleverd via trunkrs.nl tussen 17:00-22:00. toen de timer op 21:00 stond veranderde het in NIET afgeleverd. dus ik trunkrs.nl bellen, dat gaat dus niet, dan maar chatten en doorgeven aan gamepc.nl kreeg door dat het paketje niet meegegaan was met de bus en dat het de volgende dag geleverd zou worden. volgende dag weer gebeld bleek dat ze het paketje kwijt waren en dat ik 5 dagen moest wachten op een oplossing. dit heb ik gemeld bij gamepc.NL en die gingen er gewoon vanuit dat het vrijdag avond geleverd zou worden. dat gebeurde dus niet. en in het weekend is niemand van trunkrs.nl of gamepc.nl te bereiken. dus maandag maar weer gebeld naar gamepc.nl daar kreeg ik nadat ze gesproken hadden met een medewerker van trunkrs.nl een bericht dat ze afhankelijk waren van anderen. 100% hetzelfde antwoord wat ik steeds kreeg van trunkrs.nl. na met Trunkrs.nl maar weer gechat te hebben 7 x kreeg ik door dat het dinsdag avond zou komen dus denk ok even afwachten. op dinsdag maar weer met Trunkrs.nl gechat of het zeker was dat het geleverd zou worden. maar die gingen er vanuit dat het dinsdag avond geleverd zou worden. dat was de druppel en heb de hele bestelling gecanceld. Dat een vervoer bedrijf niet weet waar de paketje zijn is kan gewoon niet. Ik had hier besteld omdat het 1 of 2 dagen zou duren voor levering en ik het in het weekend heel hard nodig had voor een presentatie die ik heb moeten afblazen en een opdracht ben misgelopen. Ik snap dat het niet altijd goed kan gaan maar er is geen goede communicatie geweest dus snap dat gamepc.nl daar misschien niet zo veel aan kan doen. Maar dan: ben opzoek gegaan naar een ander bedrijf en heb er een gevonden gelukkig. Na een beetje rond gespeurd te hebben op het web gingen bij mij al wat belletjes af dus heb de bestelling lijst wat gamepc.nl me had geadviseerd te nemen gister na dat ik het gecanceld had even naar wat youtubers en andere zelfde soort bedrijfjes gestuurd en die kwamen allemaal met het zelfde. de kast is niet goed en de koeling is niet goed voor deze build. De build was rond een RTX3090 deze kaart produceert veel hitte waardoor je een goede kast en koeling nodig hebt. Geen goede air flow en koeling kan overhitting veroorzaken met alle gevolgen van dien. Deze kaart koop je ook alleen voor je werk als je die nodig hebt, voor gamen is i niet echt nodig. TRAP ER NIET IN, ER ZIJN ANDERE ALTERNATIEVEN, ZOEK GOED WANT DIE ADVERTEREN NIET.

Bewertungen für gamepc.nl

Erg goede zaak voor game pc's. Ze kunnen je ook uitstekend helpen met het samenstellen als je zelf niet zo handig bent ermee. Enige is wel dat ze de hoe-speelt-mijn-game sectie wel wat mogen updaten met moderne games.
Goed dat ze niet alles klakkeloos van de bestelling overnemen. Na kontakt te hebben genomen met mij is de pc aangepast om tot het beste performance te komen. Bedankt jongens hij draait als een tierelier
De pc die ik hier gekocht heb is prima en het wordt op tijd geleverd. De behuizing had een klein deukje maar dat maakt mij niet zo heel veel uit want de pc werkt goed.
Gestern
Fijne site om je pc samen te stellen. Mocht er iets niet goed zijn nemen ze contact met je op om te bespreken wat beter is.
Goede service, en veel plezier MET de PC
Fantastic computer!
Gestern
Keurige bezorger! Op tijd geleverd en prima GPC
Goed
Goeie game pc alleen jammer dat de videokaart beetje schuin zat dus had ik even recht moeten maar voor de rest top pc
Na 4 dagen al stuk .weer terug sturen
Ten eerste ben ik heel blij dat Patrick van gamepc met mij meedacht met het samenstellen van een gamepc voor mijn zoon van 15 jaar. Hij heeft nu een hele mooie en snelle pc. Toen de betaling via Paypal niet gelijk aankwam, was dat ook geen probleem. Ze bleven vriendelijk en behulpzaam, toen ik ze dit vertelde. En de pc is heel snel en netjes geleverd via Trunkrs. Goed verpakt! Letterlijk gamepc en monitor aansluiten en gamen maar! Volgende keer bestel ik weer bij Gamepc.
Mijn eerste pc van GamePC.nl was na meer dan 10 jaar trouwe dienst eindelijk aan vervanging toe. Ondanks het wereldwijde tekort aan chipsets kon ik toch voor een goede prijs een beest van een machine samenstellen. Proost op nog eens 10 jaar een fantastische game-ervaring!
Prachtige laptop. Keurig alles wat nodig is, werd voorgeïnstalleerd. Alles werkte meteen. Keurige service. Zeer tevreden met de aankoop, Bezorgservice ook goed.
PC geleverd van uitstekende kwaliteit. Enige minpunt is echter een verbogen geleverde voedingskabel. i.e. de pinnen. Kan gebeuren natuurlijk.
Goed samen kunnen stellen, resultaat hartstikke goed, op zondag besteld dinsdag in huis, een dag later dan beloofd maar geen probleem.
2e keer dat ik hier mijn pc vandaan heb. Echt topservice!