gamepc.nl

270 Bewertungen in den letzten 12 Monaten3.309 Bewertungen insgesamt

Zertifiziert seit: 13.11.2018
gamepc.nl erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

09.05.2023
Dit was mijn 2e PC die ik bij Gamepc heb gekocht. Bij de eerste waren wat problemen, maar dat was meer een misverstand en is uiteindelijk toch goed ge komen. Na 2 jaar ging mijn videokaart stuk., Ganmepc stuurde binnen een paar dagen een nieuw (en zelfs een iets betere) kaart op. Zeer tevreden dus. Vandaar dat ik weer bij GamePC heb gekocht. De levering van de PC was zeer snel (de volgende dag al). Mijn PC staat in de huiskamer, dus geluid, of het afwezig zijn van geluid, is voor mij zeer belangrijk. Ik heb daar met de samenstelling rekening mee gehouden en gekozen voor Be quiet! Pure Base 600 componenten waar mogelijk, De PC is inderdaad weer "Fluister stil". Er zat een kaartje bij met naam en contact van de medewerker die de PC had klaar gemaakt en dat vond ik zeer vriendelijk en handig voor als er eventueel problemen zijn. Ik ben zeer zeer tevreden en kan GamePC echt bij iedereen aanbevelen.

24.05.2023
I've received my computer but no monitor that I've ordered together with my computer. My 1st delivery got delayed, then DHL on the next day put me that I wasn't at home to receive my parcel. On the 3rd day I've received my parcel my computer but no monitor that has been listed on my pakbon. Sorry have to give a low mark.

Bewertungen für gamepc.nl

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam

Super goede service en eerlijkheid toen ik mijn pc wilde upgraden. Kreeg eerlijk te horen dat hij daar te oud voor was en dat het goedkoper was om een nieuwe te kopen. Omdat ik daar ook niet helemaal mee uit kwam hebben ze me daar ook mee geholpen aan de hand van het budget wat ik had. Uiteindelijk een super pc gekocht!
Ze bellen zelfs op, als bepaalde delen niet matchen met elkaar en geven meteen advies wat beter is is om te doen of wat je juist niet moet doen.. top na mijn mening.. Aan de levering kunnen hun weinig doen als het net n dag later komt..
25.12.2023

Mooie configuratie

Ik heb een eigen samengestelde configuratie laten bouwen en daar ben ik erg blij mee. Vraagtekens over levering en betaling zijn ten goede uitgekomen. Mooie configuratie die perfect werkt. Top !!!
RS
Rob S.
Velsen
04.01.2024
Ondanks dat de levering (begrijpelijk gezien de periode) iets later was ben ik erg tevreden over de communicatie met klantenservice en uiteraard het uiteindelijk geleverde product. Aanrader.....
Fijne pc en ze gaven een goed advies toen ik wat verkeerds had besteld bij het samen stellen.
12.01.2024
Fijne en snelle communicatie! Denken mee met (on)mogelijkheden t.o.v. je wensen.
Echt een top ding, netjes gebouwd, mooi kabels weg. Prachtig
30.12.2023

Goede communicatie.

Goede communicatie en meedenken met onze vraagstelling.
29.12.2023
Alles is gewoon gegaan zoals het zou moeten gaan.
snelle levering en snel antwoord op vragen.
13.01.2024
Fijne website en zeer betrouwbare
04.01.2024
Keurige aflevering
29.12.2023
Snelle levering
Perfect!!!!!!
12.01.2024
09.05.2023

Product geweldig, bezorging buitengewoon dramatisch

Laat ik positief beginnen, want eerlijk is eerlijk: GamePC is een zeer correct en goed bedrijf om zaken mee te doen. De geleverde producten én service zijn uitstekend, met snelle en duidelijke communicatie van de diverse experts per tak van het bedrijf. Zeer tevreden met mijn product en alles netjes naar behoren zoals ik hem heb samengesteld. Het kantelpunt is de bezorging, waarvan ik het niet helemaal redelijk vind om hier GamePC op aan te spreken. Zij hebben me immers zo veel en goed mogelijk op de hoogte gehouden. In alle eerlijkheid, de bezorging was dramatisch: 3x vertraagd en uiteindelijk onder de trap gedropt (ik woon in een appartementencomplex) door de bezorger en zelf een handtekening gezet. Ik had het geluk dat ik heel erg op de bezorging aan het letten was en mijn buurjongen thuis was om hem veilig binnen te zetten, maar het kan toch niet zo zijn dat een product van deze prijsklasse zomaar even gedropt wordt onder de trap? Ik zou toch als GamePC zijnde de levering via DHL nog eens overdenken.
01.08.2023
Helaas was men vergeten de externe dvd writer mee te sturen, inmiddels wel ontvangen , dank. Maar een ander puntje is dat ik als herstelschijf een win10 versie meegekregen heb terwijl op de machine win11pro geinstalleerd is . Graag uitleg hierover.